[CiP] Le Régional Built To Last.
dit is de info die ik van de site kon halen:DesertShooter schreef op maandag 23 mei 2005 @ 19:46:
link, welke shop(of heb je hem al)? Een 6800GT is altijd flashbaar naar een ultra, als je de ultra clocks kun halen
. En je moet ook GDDR3 geheugen hebben. Kijk anders is op de sparkle site
Chipset : NVIDIA GeForce 6800 GT
Core Clock : 350 MHz
Memory Type : 256 MB GDDR 3
Memory Clock : 1G MHz GDDR 3
Memory Interface : 256 bit
RAMDAC : 400 MHz (support dual QXGA displays)
Bus Type: AGP 8X / 4X / 2X
Driver Support : WindowsXP, Windows2000, WindowsME,
Windows98
DVI-I
TV-OUT
Het 'serie' nummer van die kaart word aangegeven als SP-AG40G ->P<- T
Maar het serienummer van de kaart die ik heb gezien op de (verkoop)site word vermeld onder:
SP-AG40G ->D<- T.
Ik zal eens mailen naar de site of dat serienummer wel klopt..
Verwijderd
Weet iemand ook waar je een bios flash voor een sparkle kan downloaden?
In het 6800gt -> ultra topic stond niks over het merk sparkle.
Okee, ik probeer wel flash files te zoeken.DesertShooter schreef op maandag 23 mei 2005 @ 20:52:
Je kunt er gewoon vanuit gaan dat hij te flashen is naar ultra, en zo'n klein verschil in het serienummer kan echt niet betekenen dat het ineens DDR1 is
Als iemand die krengen al heeft/gezien post het dan!!
Bikemounts.nl Zelf ontworpen & op maat gemaakte houders voor bikeradars & fietscomputers.
Verwijderd
Daarbij is het toch veel interessanter van met een GT een hoge benchmarkscore/overklok te halen dan met een ultra.
Als je het enkel voor die 0.1V winst wil doen, kan je beter een bios editor nemen (nibitor) en je huidige GT bios modden.
Omdat ik die snelheden wel goed genoeg vind, van overclocking kan je kaart ook onstabieler worden.Verwijderd schreef op dinsdag 24 mei 2005 @ 09:21:
Elke GT is flashbaar naar een ultra. De vraag is waarom je zoiets wil doen?
Dat kan ik later nog doen..
Verwijderd
ooit over nagedacht dat je met die .1V meer verder kan overklokken? ik kom met 1.3 tot 420 en 1.4 450 core, wel een verschilletje dusVerwijderd schreef op dinsdag 24 mei 2005 @ 09:21:
Als je het enkel voor die 0.1V winst wil doen, kan je beter een bios editor nemen (nibitor) en je huidige GT bios modden.
zoals in mijn post staat zijn er ook die met goedekoeling toch minder verkomen (wat heb jij voor koeling, zalman?)Verwijderd schreef op woensdag 25 mei 2005 @ 10:19:
[...]
ooit over nagedacht dat je met die .1V meer verder kan overklokken? ik kom met 1.3 tot 420 en 1.4 450 core, wel een verschilletje dus
Bikemounts.nl Zelf ontworpen & op maat gemaakte houders voor bikeradars & fietscomputers.
Verwijderd
Verwijderd
Ik zeg toch net dat je via een bios editor je GT bios kan editten als je 0.1V extra wilVerwijderd schreef op woensdag 25 mei 2005 @ 10:19:
[...]
ooit over nagedacht dat je met die .1V meer verder kan overklokken? ik kom met 1.3 tot 420 en 1.4 450 core, wel een verschilletje dus
Btw ooit al eens de link mijn sig gelezen? Nofi, maar ik denk wel dat ik iets meer van overklokken van GT's en ultra's afweet dan jij.
Verwijderd
Niet voor Sparkle maar aangezien gezegd wordt dat Sparkle en Point of View hetzelfde zijn kan je misschien de Point of View bios proberen.Go3s1m4n schreef op zaterdag 28 mei 2005 @ 17:19:
Nogmaals; heeft iemand al een bios flash gevonden voor de Sparkle?
http://www.mvktech.net
Verwijderd
hehe, dat heb ik ook ooit gedaan, maar met nibitor naar 1.4V schroefen werd alles corrupt, en met een Ultra bios ging alles perfect, dus ik spreek wel uit ervaringVerwijderd schreef op maandag 30 mei 2005 @ 09:21:
[...]
Ik zeg toch net dat je via een bios editor je GT bios kan editten als je 0.1V extra wil![]()
Btw ooit al eens de link mijn sig gelezen? Nofi, maar ik denk wel dat ik iets meer van overklokken van GT's en ultra's afweet dan jij.
Verwijderd
En omdat jij een toch zeer eenvoudig programma niet kan gebruiken, kan de rest dat ook niet?Verwijderd schreef op maandag 30 mei 2005 @ 09:53:
[...]
hehe, dat heb ik ook ooit gedaan, maar met nibitor naar 1.4V schroefen werd alles corrupt, en met een Ultra bios ging alles perfect, dus ik spreek wel uit ervaring. ps. je weet niet meer daarover, dat was al veel langer bekend
En je hebt gelijk, ik weet er niets over, alleen dan wordt je GT oc guide een sticky op XS.