Toon posts:

Inloggen in je @home modum

Pagina: 1
Acties:
  • 65 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb al een paar keer contact gehad met @Home over hoe in te loggen op me modum. @home heeft me letterlijk gezegt per mail en per telefoon dat ze me niet meer vertrouwen ? :s

Ik ben het nu toch echt zat en ik wil weten hoe ik in mijn modum kom.

Mvg,
Joey verlinden
Reality-hosting.net

• andreict
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-12-2025
is wel makkelijk om te weten welke modem je hebt

en deze is het meestal

192.168.100.1

Verwijderd

http://192.168.1.100 als ik me niet vergis

• Thomaszki
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07:21
surf eens naar 192.168.100.1 :)

dat is volgens mij het adres van die motorola modems

Verwijderd

Topicstarter
ik heb een witte monterola ja :P weet het type zo niet. maar ik kom er niet in. "Kan de server niet vinden" hebben ze mijn toegang tot het modum geblokkeerd ?

Verwijderd

trek em los van @home verbinding
laat em alleen aan je pc ziten
en kijk welk ip je netwerkkaart krijgt

• Ebayzo
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-10-2022

Ebayzo

hij/hem

Verwijderd schreef op maandag 23 mei 2005 @ 15:49:
ik heb een witte monterola ja :P weet het type zo niet. maar ik kom er niet in. "Kan de server niet vinden" hebben ze mijn toegang tot het modum geblokkeerd ?
Beetje letten op spelling?

Monterola = Motorola
Modum = Modem

Maar dit is wel een gevalletje RTFM!

[ Voor 9% gewijzigd door Ebayzo op 23-05-2005 16:03 ]

Default blanke hetero

• n00bs
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 08-04 12:31

n00bs

Het is weer Zomer!

Verwijderd schreef op maandag 23 mei 2005 @ 15:46:
Ik heb al een paar keer contact gehad met @Home over hoe in te loggen op me modum. @home heeft me letterlijk gezegt per mail en per telefoon dat ze me niet meer vertrouwen ? :s

Ik ben het nu toch echt zat en ik wil weten hoe ik in mijn modum kom.

Mvg,
Joey verlinden
Reality-hosting.net
Lees dit nog eens voordat je weer een topic opent: http://gathering.tweakers.net/forum/faq

Dit had je in je manual kunnen vinden, een modem schrijf je niet als modum. En je hoeft ook geen groeten onder je postings te doen en zeker geen sites (spam).

Overigens als je voor dat bedrijf werkt en daarmee adverteert komt het wel heel knullig over als je niet eens op een modem kan inloggen :?

• BJD
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 19-03 13:09

BJD

Als je winXP / 2000 hebt kan je op start -> uitvoeren klikken daar cmd intypen om vervolgens ipconfig in te typen. achter Default Gateway . . . . . . . . . : staat dan als het goed is het ip van je modem. In windows 98 kan je het beste winipcfg intypen ipv cmd

• Erazzzer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 00:54

Erazzzer

Fear me, I'm German!

EbAyzo schreef op maandag 23 mei 2005 @ 16:02:
[...]
Beetje letten op spelling?

Monterola = Motorola
Modum = Modem

Maar dit is wel een gevalletje RTFM!
Lees aub eerst zelf ff dan..
Algemene gedragsregels (Netiquette) #reageren
- Laat niet merken dat je de topicstarter dom vindt; dat hij / zij iets niet weet wat jij wel weet, daar kan hij / zij ook niks aan doen.
- Kom je iets tegen dat niet door de beugel kan (op welke manier dan ook), dan is het niet de bedoeling dat je in dat topic de zogenaamde wijsneus gaat uithangen, maar dat je de kwestie meldt. Dit kan via Schop een Modje of door het aanmaken van een topicreport; zie verder deze mededeling.

• Ebayzo
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-10-2022

Ebayzo

hij/hem

n00bs schreef op maandag 23 mei 2005 @ 16:08:
[...]

Lees dit nog eens voordat je weer een topic opent: http://gathering.tweakers.net/forum/faq

Dit had je in je manual kunnen vinden, een modem schrijf je niet als modum. En je hoeft ook geen groeten onder je postings te doen en zeker geen sites (spam).

Overigens als je voor dat bedrijf werkt en daarmee adverteert komt het wel heel knullig over als je niet eens op een modem kan inloggen :?
Quote van betreffende site
Aanleggen van netwerken van zeer eenvoudig tot gecompliceerd netwerk voor meer dan 100 gebruikers
Word deze dan ook werkend aangelegd :P
Mag ik jou dan hierbij ook op bovenstaande FAQ wijzen.
- Kom je iets tegen dat niet door de beugel kan (op welke manier dan ook), dan is het niet de bedoeling dat je in dat topic de zogenaamde wijsneus gaat uithangen, maar dat je de kwestie meldt. Dit kan via Schop een Modje of door het aanmaken van een topicreport; zie verder deze mededeling.
:+

[ Voor 30% gewijzigd door Ebayzo op 23-05-2005 16:12 ]

Default blanke hetero

• BJD
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 19-03 13:09

BJD

Verwijderd schreef op maandag 23 mei 2005 @ 15:46:
Ik heb al een paar keer contact gehad met @Home over hoe in te loggen op me modum
Gaven ze geen reactie daarop? mag je van hun uberhoupt in de modem dingen veranderen? ('t is toch een huurmodem dacht ik)

offtopic:
kap is met ruzie maken

• Remus
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 15-08-2021
Je kan op die motorola modems toch niks boeiends instellen, dus waarom wil je er eigenlijk op?

• TheKeeper
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 25-08-2025

TheKeeper

In 2 words: NO!

BJD schreef op maandag 23 mei 2005 @ 16:17:
[...]
Gaven ze geen reactie daarop? mag je van hun uberhoupt in de modem dingen veranderen? ('t is toch een huurmodem dacht ik)
Klopt, alle modems van @home zijn huur en moet je terugsturen aan het einde van de overeenkomst.
Ook toen die oude modems (21com) vervangen werden door de motorola's, zat er een doos bij om de 21com terug te sturen.

Verwijderd

BJD schreef op maandag 23 mei 2005 @ 16:17:
[...]

offtopic:
kap is met ruzie maken
Tegenwoordig koop je die dingen. Zie hier.
Wat je met een dergelijke modem moet, is mij nog niet helemaal duidelijk. Zal in de toekomst wel zoiets worden als met de ADSL-modems. Modem in je CAI en gaan met die banaan.

edit:
URL toegevoegd

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 23-05-2005 16:32 ]

• Nick Name
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 05-05 09:55

Nick Name

SinFest!

TheKeeper schreef op maandag 23 mei 2005 @ 16:26:
Klopt, alle modems van @home zijn huur
toch niet...een paar jaar geleden is dat veranderd. Mijn motorola is bijvoorbeeld mijn eigendom.
Als ik mij niet vergis krijgen alle nieuwe abonnees een koopmodem (en nee je krijgt dan geen korting op de abonnementskosten)

edit: tip: type nooit wat om dan pas enkele minuten later erachter te komen dat je je bericht nog niet hebt verstuurd en dan zonder te kijken alsnog op 'verstuur bericht' te drukken :P

[ Voor 21% gewijzigd door Nick Name op 23-05-2005 16:39 ]

http://www.sinfest.net | Q: Does it ever get windy in Australia? I have never seen it rain on TV, so how do the plants grow? (UK) A: We import all plants fully grown and then just sit around watching them die

Verwijderd

Hier kunnen we niets mee. Je zult dit zelf of met @Home moeten uitvechten.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.