Ik heb het volgende probleem, gisteren windows XP geinstalleerd, nadat ik in de afgelopen JAREN altijd op win2k draaide. mijn Club3D 6600 GT gaf daar met de 67.11 driver versie van Nvidea prima resultaten.
Ik speel eigenlijk maar een enkele game; Tactical Ops en deed dat op win2k altijd op 1600X1200 zonder aa of af, en haalde dan de 72 fps die mijn monitor maximaal weer kan geven op die resolutie.
nu dus op windows XP, die de 67.11 drivers gewoon niet wil installeren; ik kan hem 30 keer naar de goede directory toesturen, maar hij vind nooit de drivers

en op de 71.25 versie die standaard bij mijn Club 3D 6600 GT Kwam haal ik absoluut niet de resultaten die ik eerst had.
uit frustratie heb ik toen Unreal Tournament geinstalled, en daar en een ander mee getest. daar is het resultaat nog veel droeviger, want daar haal ik slechts 48 fps op 1024x768.
in Tactical Ops nu ongeveer 90 FPS op 1152x864 met alle kwaliteits settings op extreem laag. (de game ziet er dan ook echt niet uit)
hoe dan ook, na een nacht testen en dingen proberen ben ik nu een beetje wanhopig en weet ik niet meer zo goed wat ikmoet doen. ik weet de weg in Win XP niet goed, heb het idee dat Direct X niet goed geinstalleerd is(doet windows dat tijdens de installatie ofzo) en heb het idee dat ik echt alles verkeerd heb gedaan.
iemand iets van suggesties? qua drivers/instellingen?
Intel Core2Duo E4300 @ 3Ghz, 1024 mb Pc5300 ram, Asus P5N-E SLI, Club3D 7900 GS, 160 gb maxtor raid-0, Terratec DMX 6Fire