[PS2, PC, Xbox] The Matrix: Path of Neo

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 332 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• HeepH
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11-10 12:04

HeepH

Dope Rapper

het spel is gewoon kut
1) het ziet er niet uit
2) controls kut
3) gameplay ronduit saai

ik ben fan van the matrix, grote fan,en etm vond ik best vet,maar dit is gewoon rond uit kut...

op de pc ...

[ Voor 5% gewijzigd door HeepH op 10-11-2005 00:50 ]

http://specs.tweak.to/16495

Verwijderd

net 4~ uurtjes zitten spelen op pc

-controls moet je aan wennen, het is vaak een beetje knoppen indrukken als er meer dan 1 enemy is
(1on1 gevechten kan je wel combos maken en timen)
-frame drops zijn ONGELOVELIJK irritant en komen vaak voor
-wapens zijn waaaardeloos
+sfeer zat in begin HEEL goed in (tutorial op de samurai school was elite), hoop dat het zo doorblijft
-het spel zit vol met bugs, in sommige levels zijn mijn popetjes gewoon zwart, terwijl ze anders normaal zijn bijvoorbeeld :|

kga het wel verder spelen, ben wel benieuwd wat er gaat gebeuren :P

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 14:57

Martinspire

Awesomeness

zo te horen is slapen geen optie?
hoop trouwens dat de herspeelbaarheid een beetje goed is want er zal wel geen multiplay inzitten (zou wel vet zijn, neo vs smith ofzo)

Martinspire - PC, PS5, XSX

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Verwijderd schreef op donderdag 10 november 2005 @ 01:56:
net 4~ uurtjes zitten spelen op pc

-controls moet je aan wennen, het is vaak een beetje knoppen indrukken als er meer dan 1 enemy is
(1on1 gevechten kan je wel combos maken en timen)
-frame drops zijn ONGELOVELIJK irritant en komen vaak voor
-wapens zijn waaaardeloos
+sfeer zat in begin HEEL goed in (tutorial op de samurai school was elite), hoop dat het zo doorblijft
-het spel zit vol met bugs, in sommige levels zijn mijn popetjes gewoon zwart, terwijl ze anders normaal zijn bijvoorbeeld :|

kga het wel verder spelen, ben wel benieuwd wat er gaat gebeuren :P
Dat poppetjes andere kleuren hebt, ligt aan de grafische instellingen, alleen op 1 werkt het goed, de rest werkt allemaal niet goed.

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

• woutertje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20-10 17:24
Ik zit vast bij dat level dat je buiten bent, ze killen me gewoon veel te snel (kan ook niet even wegrennen want ze stunnen me aan een stuk door)

• Pendaco
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 16:14

Pendaco

Vogon Poetry FTW!

Topicstarter
mmm als ik die reacties zo allemaal lees wordt ik niet echt vrolijk :'( ;)

maar is ie nu voor de pc al daadwerkelijk uit, of hebben de pc spelers m hier ge pre-orderd?
Want op de sites van bol & frs geeft ie aan dat t spel nog moet uitkomen :?

Wat me wel opvalt is dat t allemaal technische foutjes zijn, die dmv een patch denk ik wel op te lossen zijn. Het is een beetje call of duty2 verhaal, tegenvallende technische prestaties.

edit:

o ja, @ Shailesh; THX betekent niet automatisch 5.1 geluid hoor < dat is t certificaat van onze grote vriend george lucas, wat inhoudt dat het geluid geoptimaliseerd is en daarmee aan de THX certificatie voldoet ;)

[ Voor 22% gewijzigd door Pendaco op 10-11-2005 10:09 ]

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 01-10 16:34

Collaborator

You! Cake or Death?

De problemen zijn tot nu toe:

PC versie > Bugs, kunnen opgelost worden.
ps2 > veel framedrops: > ps2, te zwaar voor oude hardware +niet al te goed geprogrammeerd
xbox > Af en toeframedrop: > meer effecten + niet al te goed geprogrammeerd

subjectieven dingen als controlls, en gameplay.. tja daar had ik bij ETM geen last van, en daar zal ik nu ook geen last van hebben.

Het valt allemaal wel mee eigenlijk :P
de gamespot review is er nu ook, 7.8 ongeveer, good enough for me dus ik ga vandaag toch maar weer even kijken bij de FRS.

This space is occupied

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Gisteren een uurtje gespeeld (PC-versie):

Minpunten:
- Graphics zijn wel erg slecht :X.
- Teveel framedrops
- Af en toe veel bugs

Pluspunten:
+ Gevechten zijn leuk, vooral dat je ze aan elkaar kan linken :9
+ Ontzettend veel verschillende combat moves
+ Havoc ragdoll systeem :9
+ Sfeer zit er goed in

Over het algemeen ben ik wel tevreden over de gameplay, maar het had een topper kunnen worden als ze de graphics van deze tijd hadden gemaakt. Ik denk dat ze daar niet al te veel moeite in hebben gestoken, omdat ze dachten dat de echte matrix-fan dit spel wel koopt.

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

• Dalrok
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 31-08 19:53
Heb ook de PC versie gespeeld.
Ik vond ETM heel erg vet en keek erg uit naar deze game.
Viel me dat even zwaar tegen. ETM leek wel 10x mooier dan deze game.
De gevechten zijn mede door de graphics en de enorme slowdowns (houterig) al weinig aan.
Hoe erg je de reso ook opschroeft, het blijft lijken als een PSone game oid.
Heb constant het gevoel dat er een laag stof over me monitor zit, zo blurry lijkt alles.

Waar ETM me helemaal opzoog in het matrix wereldje kan ik niet veel anders doen, dan me gefrustreerd voelen over path of neo.. erg jammer en een gemiste kans imo.
ETM verslavingsfactor 100 en Path of Neo verslavingsfactor 0. :'(

Mind over matter: If you don't mind it, it won't matter

• B-Bandit
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 19-10 23:07
Pendaco schreef op donderdag 10 november 2005 @ 10:07:

edit:

o ja, @ Shailesh; THX betekent niet automatisch 5.1 geluid hoor < dat is t certificaat van onze grote vriend george lucas, wat inhoudt dat het geluid geoptimaliseerd is en daarmee aan de THX certificatie voldoet ;)
Och ja, dat weet ik wel. Maar over het algemeen is het wél zo. Maar het geluid is gewoon bagger. Niks bijzonders. Zelfs de EAX kon ik niet aan zetten. Moest speciaal in de config duiken om de enableEAX=0 te veranderen naar enableEAX=1 te zetten, terwijl ik gewoon een sb audigy 2 heb...

En ik vind het een kleine moeite voor de developers om er 5.1 aan toe te voegen. Zowiezo had dit in de cutscenes die uit de film komen gekund.
Maar dit is gewoon een directe port! PC en PS2 versie verschillen kwa interface niks van elkaar. Geen optimalisatie of wat dan ook. Ik snap niet hoe die gasten het voor elkaar krijgen.

En dat de PS2 versie dan hier en daar een 7 of 8 scoort kan ik nog geloven, maar ik vraag me af hoe ze de pc versie zullen beoordelen, die overigens net zoals met EtM het meest zal worden verkocht ivm de grote hoeveelheid Matrix fans die niet allemaal een console hebben.

Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q

Verwijderd

Ik heb nog nooit zo snel een spel van mijn computer afgehaalt. Begin had ik de indruk dit is misschien toch wel een leuk spel, omdat het geluid bij mij wel gewoon uit alle 5 boxen kwam. Maar toen ik in de eerste level terecht kwam schrok ik me kapot. Spel ziet er heel goed koop uit, slecht grapics. En de framedrop is gewoon te erg. Ik heb totaal 15 minuten gespeelt.

Wel heel jammer, het leek me best leuk. Meer dit voelt gewoon aan als een Beta.

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

de graphics zijn niet zo slecht, de blur is alleen iets te nadrukkelijk aanwezig (check die belichting op de kleren maar es)

dat er gebugfixed moet worden weten ze bij shiny ook wel denk ik (al vraag ik me af hoe je uberhaupt zo een versie uit de deur kunt doen. Maar goed, ik vind het spel best aardig maar idd het is geen mega kaskraker

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Pendaco schreef op donderdag 10 november 2005 @ 10:07:
mmm als ik die reacties zo allemaal lees wordt ik niet echt vrolijk :'( ;)

maar is ie nu voor de pc al daadwerkelijk uit, of hebben de pc spelers m hier ge pre-orderd?
Want op de sites van bol & frs geeft ie aan dat t spel nog moet uitkomen :?

Wat me wel opvalt is dat t allemaal technische foutjes zijn, die dmv een patch denk ik wel op te lossen zijn. Het is een beetje call of duty2 verhaal, tegenvallende technische prestaties.

edit:

Heb hem vanmiddag bij de Bart Smit (Ook al vind ik het een zaak van niks, zocht iets wat de andere winkels niet verkochten :P) in de winkel zien liggen.

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

• k1n9_n01z3
  • Niet online

k1n9_n01z3

gewoon KNz dus

Ik snap niet waar jullie het allemaal over hebben ! ik heb de kwaliteits instelling nu op 7 staan en ik vind de graphics helemaal niet op een ps1 game lijken of wat dan ook. Beetje overdreven imho. Wat wel zo is, is dat er erg veel bugs inzitten, maar dat mag voor mij de pret niet drukken.

Steam Inventaris
Big Pimpin' here @ G.o.T.

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

idd, ik heb hem hier op 10 staan (draaid best soepeltjes) en ik vind het ook best redelijk
bovendien is het verhaal van de matrix goed genoeg om daarover niet ontiegelijk in te zitten, je kunt het goed genoeg volgen

• ViNcE
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

ViNcE

Nog 3, nog 2, nog 1, .....

Grappig dat een spel zo veel verschillende reacties kan oproepen. Ik vond de controls wel mee vallen, als je een beetje shooter op de pc speelt dan zit je ook al met tig buttons. Ik heb ETM nooit gespeeld, dus daar kan ik niet mee vergelijken.
De moves zijn ook gewoon leuk, als je voor het eerst de kogels gewoon tegen houdt is dat zo gaaf. Schieten en hand-to-hand door elkaar gaat ook best goed. Graphics waren niet super, maar dat is niet het belangrijkste voor mij. Slowdown bij meerdere enemies is wel vervelend. Het spel is wel kort, maar dat was voor mijn wel prettig, want meestal ben ik na twee dagen toch wel uitgekeken op een spel.
Oja, en nog even het einde verklappen:
spoiler:
Aan het eind van het spel krijg je een hele grappige digitale versie van de wachowski(?) brothers, die maken duidelijk dat een soft einde zoals in de film niet echt in een game past. En dat ze daarom wat creatief zijn geweest met het einde.
En dan komt er een michelin mannetje aan lopen in de vorm van mr. smith. Dus echt heel groot, als die dood is is het over.

"Sometimes I really think people ought to have to pass a proper exam before they're allowed to be parents. Not just the practical, I mean." - Terry Pratchett, Thief of Time
Mijn BGG profiel

• Cabo
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 05-10 18:55
Verwijderd schreef op woensdag 09 november 2005 @ 23:12:
Zeg me aub niet dat dit spel door ATARI is ontwikkeld:P, want al die reacties lijken net op Boiling Point.
Atari is de publisher, Shiny heeft het spel ontwikkeld. Zij hebben ook enter the matrix ontwikkeld, en ( wat ik niet wist) MDK op de PS, omg dat was een goed spel :+

• Fiddle
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
het spel heeft zekr zijn flaws, maar kzal der amar niet op in gaan :)

Iets heel anders. Iksnap niets van het combo/vecht systeem. Die hints de hele tijd dat ik op L1 moet drukken met nog een key om een combo te maken(kut console port). Goed, ik neem aan dat dat de focus is.

Anyways, als ik deze indruk focussed hij voor 1 tel. 1 sec ofzo. Dit geld voor de melee situatie en met guns. Hoort dat? Ik herinner me uit EtM dat (net als in max payne en fear) dat je met 1 druk op de focus knop, hij gefocused blijft.
1 sec is nooit genoeg om je knopjes in te drukken voor een combo. Dus der is hier haast geen focus. alles gaat snel en ik moet in groeps gevecht gewoon maar zoveel mogelijk LM-button drukken wil ik winnen. Gewoon linker muis raggen hier :S

EDIT:

en ja, ik heb al 12x extra focus gehad, dus der is immidels genoeg of een paar tellen der in te blijven... :) Maar dat gebeurd dus alleen niet.... 8)7

EDIT 2:

Zo kwam er ook een hint van een power push combo oid, "hold L1 and right mouse button to power up, beware while doing so, you are vulnurable to enemy attacks". Dit heb ik bv 80x geprobeerd.

Elke combo die ik uiteindelijk maak is per toeval omdat knopjes raggen haast enige is dat werkt...

[ Voor 3% gewijzigd door Fiddle op 11-11-2005 00:01 ]

Asus ROG Strix X570-E Gaming, AMD Ryzen 7 5800X, NZXT Kraken X63, Zotac Gaming GeForce RTX 3080 Trinity OC, G.Skill Trident Z RGB, 2x Samsung 980 Pro 1TB, Fractal Design Define R6 USB-C, be quiet! Straight Power 11 750W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Bandit
Fiddle schreef op donderdag 10 november 2005 @ 23:59:
het spel heeft zekr zijn flaws, maar kzal der amar niet op in gaan :)

Iets heel anders. Iksnap niets van het combo/vecht systeem. Die hints de hele tijd dat ik op L1 moet drukken met nog een key om een combo te maken(kut console port). Goed, ik neem aan dat dat de focus is.

Anyways, als ik deze indruk focussed hij voor 1 tel. 1 sec ofzo. Dit geld voor de melee situatie en met guns. Hoort dat? Ik herinner me uit EtM dat (net als in max payne en fear) dat je met 1 druk op de focus knop, hij gefocused blijft.
1 sec is nooit genoeg om je knopjes in te drukken voor een combo. Dus der is hier haast geen focus. alles gaat snel en ik moet in groeps gevecht gewoon maar zoveel mogelijk LM-button drukken wil ik winnen. Gewoon linker muis raggen hier :S

EDIT:

en ja, ik heb al 12x extra focus gehad, dus der is immidels genoeg of een paar tellen der in te blijven... :) Maar dat gebeurd dus alleen niet.... 8)7

EDIT 2:

Zo kwam er ook een hint van een power push combo oid, "hold L1 and right mouse button to power up, beware while doing so, you are vulnurable to enemy attacks". Dit heb ik bv 80x geprobeerd.

Elke combo die ik uiteindelijk maak is per toeval omdat knopjes raggen haast enige is dat werkt...
Focus = Left Shift -->zo niet, stel dat ff in bij controls, zou wel moeten namelijk.
En als je de focus wilt gebruiken moet je hem ingedrukt blijven houden. Op het moment dat je los laat zit je weer in de normale modus...
Als je nou Shift ingedrukt houd en vervolgens rechtermuis knop drukt bij een mannetje (stun) en dan linkermuisknop. Dan zou je een focus-combo moeten doen.

Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiddle
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
mmmh, ik heb focus op me razor muisje staan (page forward). Dan kan je hem ingedrukt houden wat je wilt, maar hij stopt automatisch :(

ga ff proberen wat er gebeurd als ik hem op shift zet

Asus ROG Strix X570-E Gaming, AMD Ryzen 7 5800X, NZXT Kraken X63, Zotac Gaming GeForce RTX 3080 Trinity OC, G.Skill Trident Z RGB, 2x Samsung 980 Pro 1TB, Fractal Design Define R6 USB-C, be quiet! Straight Power 11 750W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

Nou ik heb em op de xbox gekocht gister, toch leuker en mooier dan ik dacht, wel veel rare grafische slordigheden in cutscenes.
Verder erg leuk om te zien wat er allemaal gebeurde voor het zinnetje "I know kung fu!", het geeft toch weer een leuk stukje erbij voor het geheel.

het enige wat me erg tegenvalt is dat er geen widescreen op zit (zo ziet het er iig niet uit)

Verder grappig spel, beter dan ETM.

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SayDay
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 08-05-2021
[PC] Heeft iemand al helemaal door hoe 'Link-Up Attacks' werken? Daar vind ik in de handleiding maar bar weinig over. En dat terwijl het volgens mij de enige manier is om te overleven, later in het spel (bv, burly brawl). In het 'samoerai-winter-tuin' level dacht ik even dat ik het door had, maar tijdens het level waar je voor het eerst tegen drie agents mag, werkt het toch niet zoals ik had gehoopt. Hoe voeren jullie Link-Up Attack uit?

Ga uit van de volgende situatie:
- drie agents rondom Neo, één voor 'm, twee naast 'm;
- Neo staat met het gezicht richting de agent voor hem (Smith in dit geval).

code:
1
2
3
4
                 Agent Smith

|
Agent Brown         Neo          Agent Jones

Hoe gebruiken jullie Link-Up Attack? Ik zoals hieronder:
W+MOUSE2,D+MOUSE2,A+MOUSE2,W,MOUSE1 tappen,D,MOUSE1 tappen,A,MOUSE1 tappen

Met andere woorden:

1. Je houdt W (naar voren) ingedrukt en 'stunt' Smith met MOUSE2;
2. Je houdt D (naar rechts) ingedrukt en 'stunt' Jones met MOUSE2;
3. Je houdt A (naar links) ingedrukt en 'stunt' Brown met MOUSE2;
4. Je drukt op W en maakt Smith af met tappen op MOUSE1;
5. Je drukt op D en maakt Jones af met tappen op MOUSE1;
6. Je drukt op A en maakt Brown af met tappen op MOUSE1;

Uiteraard kan je stap 4,5,6 veel mooier doen met een vette combo of kill, maar het gaat me even om het idee.

Dus:
- Gebruiken jullie Link-Up Attack net als ik?

En:
- Als ik een Link-Up start, zie ik halverwege weleens een geel bolletje op de grond vlak bij Neo. Iemand een idee wat je hiermee kan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb hem gister even op de PS2 gespeeld

en ik moet zeggen dat ik het wel mee vind vallen allemaal.
ok graphics zijn niet optimaal nee.. maar om nou te zeggen dat ze gewoon ronduit slecht zijn is ook niet helemaal waar.

Het spel opzich vind ik wel leuk gedaan met die cut scene's uit de film.
en dat het verhaal dan door gaat en jij verder mag spelen.

Vooral het begin is wel leuk dat je een beetje alles eigenlijk al kan doen. gekke combo's hele palen wegtrappen ed. terwijl je daarna in training mag..ook recover en ontwijken is wel leuk gedaan.. en ja het vechten vind ik cker wel lachen.. je kan teminste goed meerdere enemy's tegelijk neerhalen omdat left analog stick goed reageerd en niet op andere enemy's lockt terwijl je dat nite wilt.
en ja dan nog het aantal verschillende combos.. het lijkt 1knop te zijn om te vechten.. maar als je die 1ne knop op verschillende tempo's drukt gebeuren er hele andere dingen. en dan nog focus erbij en of rondje.. ik moet zegge er zitten echt wel gruwlijke combo's bij ..

Ja ik ben er wel blij mee.. gelijk naar de winkel en kopen die zooii

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de game op PC. Geinstalleerd en geprobeert te spelen, maar lukte niet.

Ik krijg na op Start te drukken een zwart scherm en geluid loopt wel goed. Ik hoor alles. Op een gegeven moment zelfs aan het linkerbovenhoek van mijn scherm een metertje van NEO. Maar de rest is zwart.

Waardoor kan dit komen? Heb hem al 3x opnieuw geinstalleerd. :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 11 november 2005 @ 11:08:
Ik heb de game op PC. Geinstalleerd en geprobeert te spelen, maar lukte niet.

Ik krijg na op Start te drukken een zwart scherm en geluid loopt wel goed. Ik hoor alles. Op een gegeven moment zelfs aan het linkerbovenhoek van mijn scherm een metertje van NEO. Maar de rest is zwart.

Waardoor kan dit komen? Heb hem al 3x opnieuw geinstalleerd. :r
Laatste Drivers videokaart, DirectX9.0c?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 11 november 2005 @ 11:25:
[...]

Laatste Drivers videokaart, DirectX9.0c?
Ja laatste drivers en DirectX9.0c. Niks helpt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb hem nog niet gespeeld.. maar even een snelle mening..

veel mensen hebben de pc versie meteen afgekraakt, maar imo hebben veel mensen hier een 'niet legale' versie getest.. die zitte altijd vol met prut en poep..

ik ga hem iig voor de xbox testen, lijkt me echt wel lachen spel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dope-E
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 30-05 12:05

Dope-E

The one and only Dope

Verwijderd schreef op vrijdag 11 november 2005 @ 11:39:
ik heb hem nog niet gespeeld.. maar even een snelle mening..

veel mensen hebben de pc versie meteen afgekraakt, maar imo hebben veel mensen hier een 'niet legale' versie getest.. die zitte altijd vol met prut en poep..

ik ga hem iig voor de xbox testen, lijkt me echt wel lachen spel :)
Ja ik heb een minder legale versie... maar hij is niet gecrackt! Dus daar zal het echt niet aan liggen...

[Ontopic]
Best wel leuk spel ja. Alleen baal ik erg van die blur, waardoor t soms zelfs lijkt of je scheel kijkt B)

twitter.com/curly_sanders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

idd, iemand een idee hoe je dat uit kunt zetten? vind het maar irritant imo (vind blur zoiezo al niet mooi)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woutertje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20-10 17:24
Weet iemand hoe je als je in die trein zit je in godsnaam dat knopje kan indrukken, ik loop de hele tijd in die kut deur.
Kword er helemaal gek van :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ETzPliskin
  • Laatst online: 17:06

ETzPliskin

PS3 ID: Kretus

woutertje schreef op vrijdag 11 november 2005 @ 17:04:
Weet iemand hoe je als je in die trein zit je in godsnaam dat knopje kan indrukken, ik loop de hele tijd in die kut deur.
Kword er helemaal gek van :P
spoiler:
Met 'right' side up bedoelen ze de 'juiste' kant, niet de 'rechtse' kant ;)

Verder vet spel dit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SayDay
woutertje schreef op vrijdag 11 november 2005 @ 17:04:
spoiler:
Je moet de wagon verlaten en opnieuw ingaan. Iedere keer als je de wagon in gaat, is ie op een andere manier gekanteld. Als de wagon op de juiste manier staat (boven=boven, onder=onder), kan je het knopje indrukken zodra je de machinist het station hoort omroepen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntonH
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 13-08-2022
Misschien is het ook wel handig om de minimale systeemvereisten te weten:
P4 / AMD Athlon 1,8 GHz of hoger (Athlon zal wel 1800+ moeten zijn)
512 MB RAM
ATI Radeon 8500 of Geforce FX 5200 (je kaart moet wel pixel- en vertexshaders ondersteunen)
1 GB schijfruimte (klopt volgens mij niet, omdat je alleen de keuze hebt om het spel volledig te installeren á 5 GB)

Ik ben benieuwd wat ik van het spel vind...

Edit:
Volgens de readme.txt worden de Geforce 3 en 4 niet ondersteund en zo'n stomme FX5200 wel. Krijgen we weer hetzelfde gezeik als dat we bij Battlefield 2 kregen 8)7.

[ Voor 18% gewijzigd door AntonH op 11-11-2005 20:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Damn, toch wordt ie wel steeds vetter naarmate je verder komt :P.
Met de gameplay is niks mis :).

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Laatst online: 21:15
Ik heb Matrix The Path of Neo (Xbox-Versie) vanmiddag uitgespeeld en ik moet zeggen dat het einde erg goed gedaan is.

spoiler:
Tijdens het eindgevecht is er een moment waar Neo en Smith in een krater staan te vechten (Zowel in de film als in de game), nadat Neo, Smith een ''final-blow'' geeft roept Smith: ''This is my World!'' en op dat moment verschijnen the Wachowski-Brothers :*)
The Wachowski-Brothers leggen uit dat ze er voor gekozen hebben om een alternatief einde te maken + ze geven daar een reden voor. Wat is nu het alternatieve einde? Oké, hier komt het alternatieve einde: Alle Mr. Smiths vormen een gigantische Mr. Smith (Dit doormiddel van puin, auto's etc.), het is nu aan jou om die gigantische Smith te verslaan :*) (Hoe deze gigantische Smith ontstaat krijg je trouwens in een Computer-Generated cutscene zien _/-\o_ )

Ikzelf vondt de game erg geslaagd.
De gameplay is goed, je beschikt nu over vele combo's, die elk zeer mooi worden uitgewerkt :) en het is gewoon erg cool om Neo te zijn :p
Grafisch ziet het spel er niet ''bijzonder'' mooi uit, maar het is in ieder geval te doen :p

[ Voor 12% gewijzigd door Yonix op 11-11-2005 20:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SayDay
Hellup! Ik zit ff vast in het spel. Kan iemand me verder helpen?

spoiler:
Ik kom niet verder in het huis van Merovingian. Ik zit in dat wazige level, waar je die mier moet verslaan. Dat meisje zei dat hij niet tegen vuur kan, dus ik heb de kandelaar gebruikt om de mier in elkaar te meppen. Mier dood. Maar nu? Ik kan de juiste deur niet vinden...

Wat is de oplossing?

/edit:
Yonix weet vast wel de oplossing ;) .

[ Voor 6% gewijzigd door SayDay op 11-11-2005 20:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
SayDay schreef op vrijdag 11 november 2005 @ 20:46:
Hellup! Ik zit ff vast in het spel. Kan iemand me verder helpen?

spoiler:
Ik kom niet verder in het huis van Merovingian. Ik zit in dat wazige level, waar je die mier moet verslaan. Dat meisje zei dat hij niet tegen vuur kan, dus ik heb de kandelaar gebruikt om de mier in elkaar te meppen. Mier dood. Maar nu? Ik kan de juiste deur niet vinden...

Wat is de oplossing?
spoiler:
Ik neem aan dat je al beschikt over Code Vision? Met Code Vision kun je namelijk de ''juiste'' deuren opsporen.
/edit:
Yonix weet vast wel de oplossing ;) .
:p

[ Voor 11% gewijzigd door Yonix op 11-11-2005 20:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou, er is een patch uit voor de PC versie, hij is zo'n 55 MB.

Het changelog geeft vrij weinig informatie:
# Fixes various translation issues for non-English versions.
# Fixes various rendering/lighting issues appearing on some video cards.
# Fixes various interface and icon issues on interface and menu screens.
# Fixes various framerate issues appearing on some video cards.
# Fixes various texture issues appearing on some video cards
# Fixes various character model issues appearing on some video cards.
# Fixes various particle / effects display appearing on some video cards.
# Addressess various issues with some PC peripherals.
Hier kun je de patch o.a. downloaden:
http://www.atari.com/us/s...r=1&pageDisplay=DOWNLOADS

Ik heb 'm nog niet uitgetest, dus ik kan er verder niks over zeggen. Ik hoop maar dat het een flinke verbetering is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben op zoek in dit spel naar vette moves, wat coole actie en wat referenties naar de films. Die elementen zouden voor mij genoeg entertainment moeten leveren om me tevreden te stellen. Blijkbaar kan ik het er misschien wel in vinden als ik het zo lees.

Morgen eens naar de winkel, lijkt me leuk tussendoortje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WTF???

kan ik dit game niet in widescreen spelen!?
ZIELIG voor een nieuwe game van vandaag!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik speel nu de pc versie.
ik vind het tot nu toe wel een leuk spel kwa gameplay.
maar grafisch om tehuilen is het bij jullie ook zo wazig beeld?
als het niet zo wazig was zag het er mischien wel beter uit.
ik heb alles op zijn hoogst staan in het spel en dat draaid wel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dalrok
De patch schijnt trouwens ook weer problemen te hebben (zelfs zo erg dat het hele spel het niet meer doet), dus daar wacht ik ook nog maar even mee.

Dat wazige beeld is de "depth of field" die altijd aanstaat over het hele scherm.
Ik vind dit ook enorm lelijk en als er een optie was om dat uit te schakelen, zou de game er volgens mij mooier uitzien en beter draaien.
Ik volg daarom ook dit topic:
http://www.ataricommunity...e4c11883f&threadid=502293
waarin ze bespreken hoe je die "feature" misschien kan uitschakelen.
Ze denken dat het iets te maken heeft met het bestand SG_Shader_Screen_DOF.fx.

edit: @Wouke: breedbeeld zit er toch gewoon in?
uit de config file: ;video res, 0=640x480, 1=800x600, 2=1024x768, 3=1280x1024, 4=1600x1200, 5=1920x1440, 6=2048x1536
;anamorphic video, 10=1280x768, 11=1920x1200, 12=1680x1050

[ Voor 20% gewijzigd door Dalrok op 12-11-2005 14:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xrenity
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 28-05-2021
Yonix schreef op vrijdag 11 november 2005 @ 20:33:
Ik heb Matrix The Path of Neo (Xbox-Versie) vanmiddag uitgespeeld en ik moet zeggen dat het einde erg goed gedaan is.

spoiler:
Tijdens het eindgevecht is er een moment waar Neo en Smith in een krater staan te vechten (Zowel in de film als in de game), nadat Neo, Smith een ''final-blow'' geeft roept Smith: ''This is my World!'' en op dat moment verschijnen the Wachowski-Brothers :*)
The Wachowski-Brothers leggen uit dat ze er voor gekozen hebben om een alternatief einde te maken + ze geven daar een reden voor. Wat is nu het alternatieve einde? Oké, hier komt het alternatieve einde: Alle Mr. Smiths vormen een gigantische Mr. Smith (Dit doormiddel van puin, auto's etc.), het is nu aan jou om die gigantische Smith te verslaan :*) (Hoe deze gigantische Smith ontstaat krijg je trouwens in een Computer-Generated cutscene zien _/-\o_ )

Ikzelf vondt de game erg geslaagd.
De gameplay is goed, je beschikt nu over vele combo's, die elk zeer mooi worden uitgewerkt :) en het is gewoon erg cool om Neo te zijn :p
Grafisch ziet het spel er niet ''bijzonder'' mooi uit, maar het is in ieder geval te doen :p
Dat vond ik juist erg lame :\ Net als
spoiler:
die keer dat je in zo'n bioscoopzaal vecht en je die vecht scene ziet op 't scherm.

Verder leuke game, de gevechten zien er tof uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SayDay
Ik kom nog steeds niet verder in het level Distorted Dimensions. Dat is het level waar in je het labyrint van Merovingian deuren moet openen om er uit te kunnen.
Yonix schreef op vrijdag 11 november 2005 @ 20:48:

spoiler:
Ik neem aan dat je al beschikt over Code Vision? Met Code Vision kun je namelijk de ''juiste'' deuren opsporen.
Ik heb drie keer niks aan deze cryptische 'tip'. Met code vision zie ik namelijk geen verschil in deuren :? . Ik ben alweer één stap verder maar zit nu vast op het volgende punt.

spoiler:
Ik heb de vuurmier verslagen. Ik ren de trap op waar je het blok op de schakelaar op de grond moet plaatsen. De deur met het hek kan je nu open maken. Als je daardoor gaat kom je uit met je gezicht naar de muur en links een hoge richel waar je met focus makelijk een wall run kan doen om er op te komen.

Wie vertelt me hoe ik uit het doolhof kom? En geen cryptische hints alsjeblieft, graag in klare taal. Als ik wilde puzzelen speelde ik wel Myst :+ .

/edit:
En waar zijn die kleine 'deurtjes' met zo'n groene 'aura' voor? Toch niet voor je health te rechargen? Beetje zinloos lijkt me.

[ Voor 11% gewijzigd door SayDay op 12-11-2005 18:13 . Reden: typo + aanvulling ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Help!!!

Weet iemand hoe je de eerste agent verslaat?
Is overigens de eerste x dat je tegen een agen moet vechten..
Bij dat level waar je net dervoor een detonator geplant heb..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dalrok schreef op zaterdag 12 november 2005 @ 14:40:
edit: @Wouke: breedbeeld zit er toch gewoon in?
uit de config file: ;video res, 0=640x480, 1=800x600, 2=1024x768, 3=1280x1024, 4=1600x1200, 5=1920x1440, 6=2048x1536
;anamorphic video, 10=1280x768, 11=1920x1200, 12=1680x1050
I see, maar ik had graag een 1440x900px gehad!

EN nog iets, die patch kan ik niet installeren. Krijg een foutmelding dat retail versie of zoiets niet
teruggevonden kan worden.

erbarmelijke graphics, gewoonweg beschamend om zoiets (nu nog) op de markt te brengen...
Ik hoop dat door het feit dat het WB logo tevoorschijn kwam tijdens de intro en de wachowski's deelnamen aan de opzet van dit game, ik toch nog 1 positief punt kan terugvinden.

En dan zeggen ze in een interview dat ze voor dit game tov. ETM WEL tijd voldoende hadden om te
ontwikkelen...

toch een sterke ontgoocheling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SayDay
Verwijderd schreef op zaterdag 12 november 2005 @ 18:16:
Help!!!

Weet iemand hoe je de eerste agent verslaat?
Is overigens de eerste x dat je tegen een agen moet vechten..
Bij dat level waar je net dervoor een detonator geplant heb..
spoiler:
Hard knokken en proberen te overleven. Je drie kameraadjes komen je na een tijdje redden/ophalen. Als dat zover is moet je focus jumpen naar hun kant. Terwijl jij springt gaat de detonator af en... Bye Bye agent Brown. Of Jones. Of een willekeurige agents. Ze lijken allemaal zo op elkaar. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SayDay
Verwijderd schreef op zaterdag 12 november 2005 @ 18:19:
erbarmelijke graphics, gewoonweg beschamend om zoiets (nu nog) op de markt te brengen...
Tja, het is geen Doom 3, Q4, of F.E.A.R.. Maar je goed naar de pre-release screenshots en filmpjes had gekeken, wist je wat je kon verwachten, voor je 't spel kocht. De models in die screens en filmpjes zijn niet beter dan in het daadwerkelijke spel.

Goed. De burly brawl agents die niet mee doen aan het gevecht zijn triest. Dat zijn 2D sprites uit de tijd van Duke Nukem 3D. Maar bijvoorbeeld de licht effecten in het klokketoren level zijn best mooi gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Namu
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16-10 11:17

Namu

Silver Wings Of Morning

Mijn probleem.

spoiler:
Ik zit bij die telekenese chick achter de derde deur bij de merovingian
Het eerste deel kom ik door (die steen opvangen boven die chick)
Het tweede deel kom ik door (pong spelen met stukken beton ;) )
Maar het derde deel is niet te doen, het enige moment waar ik bij die vrouw kan komen is wanneer ze niet van die "groene aura" rond haar heeft die me meteen laat stunnen en me wapen kwijt laat raken. In die tijd restored ze haar hp ook en ik kan weer opnieuw beginnen.

Ideeën?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
Namu schreef op zaterdag 12 november 2005 @ 21:51:
Mijn probleem.

spoiler:
Ik zit bij die telekenese chick achter de derde deur bij de merovingian
Het eerste deel kom ik door (die steen opvangen boven die chick)
Het tweede deel kom ik door (pong spelen met stukken beton ;) )
Maar het derde deel is niet te doen, het enige moment waar ik bij die vrouw kan komen is wanneer ze niet van die "groene aura" rond haar heeft die me meteen laat stunnen en me wapen kwijt laat raken. In die tijd restored ze haar hp ook en ik kan weer opnieuw beginnen.

Ideeën?
spoiler:
Je kunt haar de 1e keer verslaan door steeds Object Hurl (Door objecten naar haar te gooien zoals zij objecten naar jou gooit) te gebruiken. In het begin van dat level wordt uitgelegd hoe je deze move gebruikt (Volgens mij is dat: Focus + Ontwijken).
De 2e keer kun je haar gewoon verslaan door met haar te vechten (Gebruiken van Moves + Wapens etc.).
SayDay schreef op zaterdag 12 november 2005 @ 18:11:
Ik kom nog steeds niet verder in het level Distorted Dimensions. Dat is het level waar in je het labyrint van Merovingian deuren moet openen om er uit te kunnen.

[...]

Ik heb drie keer niks aan deze cryptische 'tip'. Met code vision zie ik namelijk geen verschil in deuren :? . Ik ben alweer één stap verder maar zit nu vast op het volgende punt.

Wie vertelt me hoe ik uit het doolhof kom? En geen cryptische hints alsjeblieft, graag in klare taal. Als ik wilde puzzelen speelde ik wel Myst :+ .
spoiler:
Als het goed is, zie je doormiddel van Code Vision enkele deuren in een ''oranje'' code.
Dit zijn de deuren die je moet hebben, sommige hiervan zijn ''fake'' (Ze brengen je naar een ander deel van het level, maar niet verder), maar één is de goede.
Hoe je deze deuren kunt bereiken? Gewoon, door gebruik te maken van verschillende moves, denk hierbij aan: Antigravity, Wall-Run, Double-Jump etc. Wees creatief :)

[ Voor 3% gewijzigd door Yonix op 13-11-2005 02:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SayDay schreef op zaterdag 12 november 2005 @ 18:59:
[...]
Tja, het is geen Doom 3, Q4, of F.E.A.R.. Maar je goed naar de pre-release screenshots en filmpjes had gekeken, wist je wat je kon verwachten, voor je 't spel kocht. De models in die screens en filmpjes zijn niet beter dan in het daadwerkelijke spel.
Ik volg zeer sterk de prereleases van games, reeds 2j member bij ign, ik heb iig niet de 2handen van morpheus gezien in 1 van de screenshots... een geluk dat ik de film had gezien of ik zou denken dat een aap die pillen vast hield!

maar het grappige is dat ik na een 5u spelen toch al fun heb beleefd aan de martial-art gevechten, heb dus toch een pluspunt gevonden! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SayDay
Yonix schreef op zondag 13 november 2005 @ 02:02:
[...]
spoiler:
Als het goed is, zie je doormiddel van Code Vision enkele deuren in een ''oranje'' code.
Dit zijn de deuren die je moet hebben, sommige hiervan zijn ''fake'' (Ze brengen je naar een ander deel van het level, maar niet verder), maar één is de goede.
Hoe je deze deuren kunt bereiken? Gewoon, door gebruik te maken van verschillende moves, denk hierbij aan: Antigravity, Wall-Run, Double-Jump etc. Wees creatief :)
Ik ben er uiteindelijk uitgekomen met het Distorted Dimensions level. Het bleek achteraf niet zo moeilijk te zijn als ik dacht. Maar toch bedankt voor je tip. Over die deuren in code vision... De juiste deuren zie ik niet als oranje hoor! Die zijn gewoon matrix-groen. Ik weet dat bijna iedereen ze ziet als oranje, maar ik dus echt niet. En ik draai 't spel (vloeiend) in detail niveau 10. Vreemd! :?

[ Voor 4% gewijzigd door SayDay op 14-11-2005 15:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warchaser
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21-09 21:41
ik kom dus ook niet verder.. vlak nadat je die weirdo trein hebt gedaan met die token.. zegt die gast op de telefoon ja je moet op een flatbed trein fzoiets.. maar ik snap het nie egt.. op de treinen springen geprobeerd.. iedereen doodmaken geprobeerd.. lukt niet ? :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

warchaser schreef op maandag 14 november 2005 @ 17:12:
ik kom dus ook niet verder.. vlak nadat je die weirdo trein hebt gedaan met die token.. zegt die gast op de telefoon ja je moet op een flatbed trein fzoiets.. maar ik snap het nie egt.. op de treinen springen geprobeerd.. iedereen doodmaken geprobeerd.. lukt niet ? :S
Lang genoeg vechten (5 mins) tot er een ander soort treinen langs komen (met af en toe een vlak laadstuk waar normaal bv een container op zou staan)
Daar op springen. (niet op het dak van een coupé dus!)

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warchaser
bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe versla je in godsnaam de eindbaas????
Anyone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

voor de mensen die het lastig hebben, trainer op gamecopyworld:
Hier (4+)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
Verwijderd schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 19:07:
Hoe versla je in godsnaam de eindbaas????
Anyone?
spoiler:
Door simpelweg de aanvallen te ontwijken en aan te vallen op het juiste moment :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hahaha ja dat probeer ik ook, ontwijken lukt maar aanvallen niet..
Hoe kom je bij hem dichter in de buurt?
2e gedeelte trouwens..

En als laatste vraag: eenmaal het spel uitgespeeld is kan ge dan met NEO en z'n uberkrachten alle levels replayen, overnieuw spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

Verwijderd schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 22:28:
hahaha ja dat probeer ik ook, ontwijken lukt maar aanvallen niet..
Hoe kom je bij hem dichter in de buurt?
2e gedeelte trouwens..

En als laatste vraag: eenmaal het spel uitgespeeld is kan ge dan met NEO en z'n uberkrachten alle levels replayen, overnieuw spelen?
Nee.

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

deze game is echt 1 grote boxmoddel zonder een meshsmooth.
eigenlijk te erg voor woorden.
hoeveel fouten erin zitten.
zowel speel fouten
als mesh fouten.
ik speel hem wel een keertje uit en thats it.
wat een waardeloze game :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberamp
  • Laatst online: 27-11-2024

Cyberamp

Multithreaded Tweaker

"Look no hands"

Neo kan meer dan vliegen, hij kan ook lichaamsdelen laten verdwijnen en dwars door mensen lopen. Dat noem ik nou "the one"... Morpheus lijkt aan een of andere ziekte te lijden, ik vraag me af of je van zo iemand uberhaupt de red pill zal aannemen :o :+

[ Voor 6% gewijzigd door Cyberamp op 16-11-2005 16:50 ]

Topicstarter 1e WTF topic; Huisje boompje beestje; Adamoland#2244

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

haha ja dingen laten verdwijnen kan hij zeker.
of aan het hele begin in die hal met dat arrestatie team.
schiet er eens een dood en sommige lichaamsdelen liggen ineens heel raar of heel ergens anders.

een beetje bugtesten had geholpen.
want dit is niet getest :O

heb het over de pc versie de console versies gaan nog wel.
pc is drama

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 16-11-2005 17:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warchaser
hoe kan je ooit die gast in die bioscoop verslaan.. hij regenerate zichzelf de hele tijd en maakt mij dus dood ? :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

warchaser schreef op woensdag 16 november 2005 @ 18:02:
hoe kan je ooit die gast in die bioscoop verslaan.. hij regenerate zichzelf de hele tijd en maakt mij dus dood ? :S
Ik had em in één keer dood, gewoon blijven slaan / combo's doen, dan maakt hij geen kans.

This space is occupied

• Cyberamp

Cyberamp

Multithreaded Tweaker

Naast de eerder door mij genoemde punten is de besturing meer een puzzel dan het spel zelf. De besturing kon echt beter. Uiteindelijk komt het neer op veel hersenloos (shift +) linker-muis klik-werk en eventueel voor de variatie een rechterknop, space, en misschien een wasd. En je voelt je de ene keer machtig en de andere keer word je binnen no time aan de vloer geveegd door agents ook door de soms vaste sequences die moet aanzien van dat je geslagen word waardoor je even niks kunt. Het erge is dat je weer helemaal overnieuw moet beginnen met het RSI uitlokkende gebeuren als je faalt. The pain...make it stop....

• Dalrok
I hear ya man..Bij het spelen van dit spel wou ik constant dat ik de blauwe pil had genomen.. Why oh why!! did I take the red one :( :+
Ik ben trouwens inmiddels ook gestopt en wacht eerst wel op een zooi bug fixes en (hoop ik) een depth of field en blurr on/off switch.

[ Voor 24% gewijzigd door Dalrok op 17-11-2005 14:12 ]

• Cyberamp

Cyberamp

Multithreaded Tweaker

Dalrok schreef op donderdag 17 november 2005 @ 14:08:
[...]

I hear ya man..Bij het spelen van dit spel wou ik constant dat ik de blauwe pil had genomen.. Why oh why!! did I take the red one :( :+
Ik ben trouwens inmiddels ook gestopt en wacht eerst wel op een zooi bug fixes en (hoop ik) een depth of field en blurr on/off switch.
Het mooiste van het spel vind ik de optie om de blauwe pil te nemen in het begin. Achteraf het beste besluit geweest van de gamemakers. je wordt meteen verwezen naar de exit screen, om eventuele mentale en lichamelijke schade te voorkomen. Ah, zijn ze toch weer aardig geweest!!! :+

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

lol
ik vind het spel anders best aardig al is het jammer dat je sommige moves kwijtraakt (al komen er wel leuke voor terug) maar dat het er op zich best wel weinig zijn... (wel vet)

voor de rest vind ik de game er prima (goed genoeg) uitzien...
maar misschien wat lastig voor de beginnende gamer

• Operations
  • Laatst online: 20-10 17:15
Ik ben deze game nu ook aan het spelen, maar is zit in een soort trainings modus lijkt het wel. Ik moet 600 trainingen afmaken klopt dit wel? Zo leer je wel veel moves enzo, maar moet ik niet is gewoon levels gaan doen? Net als die eerste waarin je moet ontsnappen? Of heb ik het (weer eens :) ) niet helemaal begrepen?

PC1: ASUS B850-Plus WiFi -- 9900X incl. X72 -- 64GB DDR5-6000Mhz -- Kingston Fury Renegade G5 2TB -- HP Z43 | Servers: 2x DELL R730 -- E5-2660 v4 -- 256GB -- Synology DS3617xs: 4x1,92TB SSD RAID F1 -- 6x8TB WD Purple RAID5

• Cyberamp

Cyberamp

Multithreaded Tweaker

TheGeneral schreef op donderdag 17 november 2005 @ 15:10:
Ik ben deze game nu ook aan het spelen, maar is zit in een soort trainings modus lijkt het wel. Ik moet 600 trainingen afmaken klopt dit wel? Zo leer je wel veel moves enzo, maar moet ik niet is gewoon levels gaan doen? Net als die eerste waarin je moet ontsnappen? Of heb ik het (weer eens :) ) niet helemaal begrepen?
Dat is "het spel" ... die trainingen, opvullingen hoe je het noemen wilt maar 600 stuks heb ik niet geteld.

Verwijderd

Hey, speel nu ook POD. Ben nu bij het level in de kerk met de guard die vroeger politieagent was. Boven in de toren moet je eerst een agent verslaan. Dan komt hij terug en wil hij de guard vermoorden, vervolgens ga je weer met hem vechten. Als ik hem versla komt hij weer terug, en weer. Hoe kan ik hem verslaan? Ik heb wel geprobeerd om eerst alle swat gastjes te vermoorden maar dan word ik gepakt door de agent. Hoe krijg ik die agent dood???

Ook snap ik niet wat die dingen zijn in het menu die je kunt "kopen" die helemaal vooraan staan. Revive of Heal others bijvoorbeeld. Ik heb als ik die gebruik niks gemerkt??

Grtz. ThaP

• Cyberamp

Cyberamp

Multithreaded Tweaker

Verwijderd schreef op donderdag 17 november 2005 @ 17:03:

Ook snap ik niet wat die dingen zijn in het menu die je kunt "kopen" die helemaal vooraan staan. Revive of Heal others bijvoorbeeld. Ik heb als ik die gebruik niks gemerkt??

Grtz. ThaP
Bij de punten zijn diegene vooraan tijdelijke punten en niet permanente dingen. Je kan het gebruiken om een bepaald moeilijk level door te komen. Lees de beschrijving erbij wat het doet nadat je het hebt "gekocht".

• B-Bandit
Verwijderd schreef op donderdag 17 november 2005 @ 17:03:
Hey, speel nu ook POD. Ben nu bij het level in de kerk met de guard die vroeger politieagent was. Boven in de toren moet je eerst een agent verslaan. Dan komt hij terug en wil hij de guard vermoorden, vervolgens ga je weer met hem vechten. Als ik hem versla komt hij weer terug, en weer. Hoe kan ik hem verslaan? Ik heb wel geprobeerd om eerst alle swat gastjes te vermoorden maar dan word ik gepakt door de agent. Hoe krijg ik die agent dood???
Blijf hem doden...Na een paar keer is ie "echt" dood. Kost je wel flink wat moeite, ik had zelfs voor het eerst mijn atman principle nodig (die ene die je complete health restored).
Maar dat vond ik veruit de moeilijkste van die 4 missies die je kon doen.

• Operations
CyberAmp schreef op donderdag 17 november 2005 @ 16:41:
[...]

Dat is "het spel" ... die trainingen, opvullingen hoe je het noemen wilt maar 600 stuks heb ik niet geteld.
Dus echt terug en levels doen is er niet bij?

[ Voor 87% gewijzigd door Operations op 17-11-2005 19:19 ]

PC1: ASUS B850-Plus WiFi -- 9900X incl. X72 -- 64GB DDR5-6000Mhz -- Kingston Fury Renegade G5 2TB -- HP Z43 | Servers: 2x DELL R730 -- E5-2660 v4 -- 256GB -- Synology DS3617xs: 4x1,92TB SSD RAID F1 -- 6x8TB WD Purple RAID5

• Cyberamp

Cyberamp

Multithreaded Tweaker

TheGeneral schreef op donderdag 17 november 2005 @ 18:24:

Dus echt terug en levels doen is er niet bij?
Die heb je heb ertussendoor zitten, die levels. Nee dus (je kan niet skippen).

[ Voor 7% gewijzigd door Cyberamp op 17-11-2005 18:42 ]

• Operations
CyberAmp schreef op donderdag 17 november 2005 @ 18:41:
[...]

Die heb je heb ertussendoor zitten, die levels. Nee dus (je kan niet skippen).
Nee ik bedoel dus meer of er tussen de training ook nog gewone levels zitten, zoals bijvoorbeeld trinity redden ofzo ik noem maar wat.

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

training is op een gegeven moment afgelopen als je de lobby doet ofzo?

• Cyberamp

Cyberamp

Multithreaded Tweaker

TheGeneral schreef op donderdag 17 november 2005 @ 18:46:
[...]

Nee ik bedoel dus meer of er tussen de training ook nog gewone levels zitten, zoals bijvoorbeeld trinity redden ofzo ik noem maar wat.
Ja die 'gewone levels' zijn er.. Dat zei ik ook, maar je moet die "trainingen" allemaal doorlopen....

[ Voor 6% gewijzigd door Cyberamp op 17-11-2005 21:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey ben nu bij het level waar ik de goede deur moet zoeken in dat wereldje waar alles op ziojn kop of op zijn zij staat. Waar is de goede deur??? Als ik code vision gebruik zie ik nog steeds alles in groen, nergens is wat oranje? Wat moet ik doen ik word helemaal gek van dat springen en niks vinden.

Grtz. ThaP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

Verwijderd schreef op zondag 20 november 2005 @ 20:30:
Hey ben nu bij het level waar ik de goede deur moet zoeken in dat wereldje waar alles op ziojn kop of op zijn zij staat. Waar is de goede deur??? Als ik code vision gebruik zie ik nog steeds alles in groen, nergens is wat oranje? Wat moet ik doen ik word helemaal gek van dat springen en niks vinden.

Grtz. ThaP
Waar je meteen begint zijn 4 oranje deuren, een van die moet je kiezen.

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zoals ik schreef: Ik zie geen oranje. In code vision zie ik alles groen, er is geen andere kleur. In gewone vision zijn ze geloof ik allemaal wit. Er is een deur vlak achter je als je begint waar je niet doorheen kan. dan gelijk rechts is er een deur met een hek ervoor. Als ik daardoor ga door het blok te verschuivenn kom ik daar schuin boven uit op een liggende deur. Dan is er een deaur daar vlakbij die aan het eind van een zwevend pad staat en daar kan ik ook niet door. Ik ben er volgens mij wel eens uitegkomen door een andere deur.

Kan het zo zijn dat het een bug is waardoor ik die oranje blokken in code vision niet zie? Zou ik dat kunnnen verhelpen met een patch? dat ga ik nu proberen. Bedankt voor de reacties, zal straks weer gaan zoeken maar weet me geen raad...

Gtrz. ThaP

ps. Als iemand me kan uitleggen waar de goede deur (ongeveer) is en of er een hek voorzit en waar het blok wat je moet verschuiven in dat geval staat of hangt, of het hoog in het level of laag zit... Ik ben dankbaar voor iedere hint/tip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-10 20:46

Dennahz

Life feels like hell should.

Heb het spel vanmiddag gekocht, geinstalleerd.. start gewoon en nadat ik "new game" kies komt er een filmpje. (Wat groenig beeld ofzo) en daarna blijft t gewoon zwart :? Beetje jammer.. terugbrengen dan maar :? :(

Koop ik eens een spel :r nooit weer dus,.

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bleet
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bleet

Losing my edge.

Dennahz schreef op maandag 21 november 2005 @ 18:19:
Heb het spel vanmiddag gekocht, geinstalleerd.. start gewoon en nadat ik "new game" kies komt er een filmpje. (Wat groenig beeld ofzo) en daarna blijft t gewoon zwart :? Beetje jammer.. terugbrengen dan maar :? :(

Goede drivers wel geinstalleerd?

Last.fm |
If bullshit could fly, i'd be an astronaut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz

Dennahz

Uiteraard, de nieuwste DirectX en ATI drivers. Dat laatste kan ik misschien nog wel wat mee spelen (Readme zei wel iets over x700), maar beetje apart is dit.

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

Dennahz schreef op maandag 21 november 2005 @ 18:19:
Tuurlijk lekker makkelijk, 1 keer een spel kopen, zit er een bug in straf je meteen de hele industrie door nooit meer iets te kopen.
Als je het topic even had doorgelezen voordat je het spel kocht wist je dat de PC versie vol bugs zit (i.t.t. de console versies!)

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz

Dennahz

TheEvilCuber schreef op maandag 21 november 2005 @ 18:30:
[...]

Tuurlijk lekker makkelijk, 1 keer een spel kopen, zit er een bug in straf je meteen de hele industrie door nooit meer iets te kopen.
Als je het topic even had doorgelezen voordat je het spel kocht wist je dat de PC versie vol bugs zit (i.t.t. de console versies!)
`

Ja, normaal zie ik het nut er niet van in en speel ik de spellen niet zo lang, maar dit spel leek me echt erg tof. En ik verwacht van een spel gewoon dat hij goed werkt, dus ja. Denk dat ik hem maar terugbreng.

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz

Dennahz

Ik heb dus in de readme gelezen dat de x700 niet ondersteund wordt, maar met oude drivers zou het wel moeten werken? Heeft iemand hier ervaring mee? Heb de omega drivers geprobeerd en ook die werken niet..

Dan maar op m'n Geforce FX 5500... of zou de nieuwe patch het probleem oplossen :)

Twitter

Verwijderd

wat moet je doen als je in die metro zit dan moet je op een bepaald moment aan de noodrem trekken
maar ik weet niet precies wanneer.
ja ze zeggen let op het signaal van de machinist maarja wat dan?

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

Verwijderd schreef op donderdag 24 november 2005 @ 09:20:
wat moet je doen als je in die metro zit dan moet je op een bepaald moment aan de noodrem trekken
maar ik weet niet precies wanneer.
ja ze zeggen let op het signaal van de machinist maarja wat dan?
Je moet een beetje de kamer voor de machinist (vooraan) een paar keer in en uit gaan tot hij niet meer op zijn kop (of wat dan ook) maar weer recht. dan kan je als hij roept dat je aankomt bij het perron aan de noodrem trekken.

This space is occupied

• Operations
Iemand enige idee hoe je seraph op de palen moet verslaan? Hij blijft het maar winnen :(

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

TheGeneral schreef op donderdag 24 november 2005 @ 18:55:
Iemand enige idee hoe je seraph op de palen moet verslaan? Hij blijft het maar winnen :(
Je moet hem aan de linkerkant eraf slaan zodat hij in het vuur valt. (als hij stunned is na wat klappen even een flying kick geven)

This space is occupied

• Operations
TheEvilCuber schreef op donderdag 24 november 2005 @ 19:16:
[...]

Je moet hem aan de linkerkant eraf slaan zodat hij in het vuur valt. (als hij stunned is na wat klappen even een flying kick geven)
Mmmmm nu zit ik vast in the distorted dimensions heb de tip hierboven gelezen maar zie echt geen groene en/of oranje deuren. Mmmm ben al iets verder nu :D Verder een top game!

[ Voor 38% gewijzigd door Operations op 27-11-2005 20:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Operations
Nou die eindbaas is niet te doen, telkens als ik ook maar probeer in de buurt te komen krijg ik een beuk.

En na 3 beuken sta ik op de grond en kan ik helemaal niet meer in de buurt komen, iemand nog tips snap er weinig van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

I'm with you man, echt vreemd ik kan gewoon niet bij hem in de buurt komen. Ookal wacht je tot hij je mist en vlieg je op hem af, dan ben je alsnog te langzaam.

Gelukkig heb je het spel technisch nu al uitgespeeld (dingen zijn al geunlocked die baas is een extra level)

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb die boss zelf nog niet kunnen verslaan maar je moet wanneer je in de lucht bent wachten op het goede moment om naar hem toe te vliegen. Dit is wanneer hij met z'n beide armen begint te zwaaien..

Wanneer je op de grond bent moet je gewoon al de voorwerpen die hij gooit kapot slaan en dan terug naar hem toevliegen op zelfde moment als hierboven...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz

Dennahz

Ik kwam er achter dat hij wel draait op "render level" 8... t ziet er gelijk een STUK beter uit :)

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
Verwijderd schreef op woensdag 30 november 2005 @ 13:10:
Ik heb die boss zelf nog niet kunnen verslaan maar je moet wanneer je in de lucht bent wachten op het goede moment om naar hem toe te vliegen. Dit is wanneer hij met z'n beide armen begint te zwaaien..

Wanneer je op de grond bent moet je gewoon al de voorwerpen die hij gooit kapot slaan en dan terug naar hem toevliegen op zelfde moment als hierboven...
spoiler:
Het is gewoon een kwestie van aanvallen ontwijken.
Telkens als Smith op het punt staat om aan te vallen, moet jij deze ontwijken, hierna kun je aanvallen.
Je kunt je ook verbergen achter de gebouwen. Deze slaat Smith dan kapot, zonder dat jij Smith zijn aanvallen hoeft te ontwijken, hierna kun je aanvallen.

Verwijderd

Heeft iemand enig idee hoe je die laatste principles kunt gebruiken? Ik snap er namelijk geen hout van; er staat nergens bij hoe je die moves moet gebruiken en ik wil wel eens weten of ik ergens een spoon kan benden :P...

• B-Bandit
Poeh, hoe bedoel je kick van een dood spel :+ . Ben het spel al helemaal vergeten :P Maar dit weet ik nog wel! Volgens mij worden die laatste principles automatisch gebruikt. Dus ze zijn altijd in werking ofzo. Iets dergelijks. Dat kan je ook afleiden aan de aard van de principle. Er is er eentje die je resurrect als je doodgaat. Zulke dingen zijn het (dacht ik).

Pagina: 1 2 Laatste