Ik kom nog steeds niet verder in het level Distorted Dimensions. Dat is het level waar in je het labyrint van Merovingian deuren moet openen om er uit te kunnen.
. Ik ben alweer één stap verder maar zit nu vast op het volgende punt.
Wie vertelt me hoe ik uit het doolhof kom? En geen cryptische hints alsjeblieft, graag in klare taal. Als ik wilde puzzelen speelde ik wel Myst
.
/edit:
En waar zijn die kleine 'deurtjes' met zo'n groene 'aura' voor? Toch niet voor je health te rechargen? Beetje zinloos lijkt me.
Ik heb drie keer niks aan deze cryptische 'tip'. Met code vision zie ik namelijk geen verschil in deurenYonix schreef op vrijdag 11 november 2005 @ 20:48:
spoiler:Ik neem aan dat je al beschikt over Code Vision? Met Code Vision kun je namelijk de ''juiste'' deuren opsporen.
spoiler:
Ik heb de vuurmier verslagen. Ik ren de trap op waar je het blok op de schakelaar op de grond moet plaatsen. De deur met het hek kan je nu open maken. Als je daardoor gaat kom je uit met je gezicht naar de muur en links een hoge richel waar je met focus makelijk een wall run kan doen om er op te komen.
Wie vertelt me hoe ik uit het doolhof kom? En geen cryptische hints alsjeblieft, graag in klare taal. Als ik wilde puzzelen speelde ik wel Myst
/edit:
En waar zijn die kleine 'deurtjes' met zo'n groene 'aura' voor? Toch niet voor je health te rechargen? Beetje zinloos lijkt me.
[ Voor 11% gewijzigd door SayDay op 12-11-2005 18:13 . Reden: typo + aanvulling ]