Toon posts:

ads

Pagina: 1
Acties:
  • 27 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
jammer dat jullie site langzamerhand vervuild wordt met ads.
heb tweakers al 3 jaar als startpagina en sinds kort popt er een advertentie op daar waar ik soft of hardware nieuws wil lezen.
ik weet wel,ff naar beneden scrollen en daar staat het nieuws toch maar toch....
jullie zullen voorlopig(want altijd is een groot woord)mijn startpage blijven want het is nog steeds de beste site voor nieuws omtrent hard,-software(nederlands dan)maar ik hoop dat hij niet met meer ads vervuild wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrFoce
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 22-09 23:37
heb je geen 'ad free' site als je een abb. neemt ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• momania
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 23:18

momania

iPhone 30! Bam!

Volgens mij heeft t.net al een hele tijd hetzelfde reclame beleid, zeker het laatste jaar.

En ja, reclame is nou eenmaal nodig om te overleven op internet (om de kosten te kunnen dekken) :)

Als je t.net al 3 jaar als startpagina hebt, wordt het misschien eens tijd voor een abootje :+ (heb je iig geen reclame meer :P

Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renegade
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14-10-2020
Ik zou zeggen neem eens een aantal topics in Frontpage Algemeen door, zoals bijvoorbeeld: Ik erger me aan de MBO advertorial!

Met de search kun je daar nog meer over vinden. Mocht je vervolgens nog echt vernieuwend commentaar hebben of revolutionaire plannen dan kun je wat mij betreft ten alle tijden een topic daarover in Frontpage Algemeen openen. Voor nu gaat deze echter dicht. :)

HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:39

crisp

Devver

Pixelated

* crisp verwijst prutsertje vriendelijk naar Frontpage Algemeen alwaar er al een topic gaande is over deze vernieuwde advertorials.

Feit is en blijft dat advertenties nog steeds noodzakelijk zijn als bron van inkomsten om deze site te kunnen laten bestaan. Dat geld wordt echter goed geinvesteerd in devpower om de site nog beter te maken dan 'ie al is. Er komt binnenkort een speciaal abonnement voor een zacht prijsje waarmee je tweakers.net zonder banners kan begluren, maar als je tweakers.net echt een goed hart toedraagt kan je ook een Full abo nemen waarmee je ook een hele hoop extra features krijgt :)

Intentionally left blank

Dit topic is gesloten.