Toon posts:

[win xp] hardeschijf probleempje

Pagina: 1
Acties:
  • 17 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
hallo, ik heb gisteren een hardeschijf (maxtor 6l200po) in mijn pc erbij gezet maar nu is het volgende gebeurt:.(het raare is ook nog dat hij nieteens op de maxtor site staat)
toen ik windows had geinstaleert kreeg ik tezien dat de schijf maar 127 Gb was ipv 200Gb en alsof dat nog niet alles is blijkt hij nu nog maar 31 Gb

ik heb al van alles geprobeert en veel gezocht maar het helpt me maar niet verder
wat heb ik gedaan
2 tools gebruikt die ik heb gedownload bij de maxtor site
met fdisk gekeken of er extra partities waren dit was niet het geval.

ik zou niet weten wat k nu nog zou kunnen doen ik hoop dat hier mensen zijn die dit probleem samen met mij zouden kunnen oplossen :'(
bvd

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 20-05-2005 18:02 ]

Verwijderd

RuileN?

Verwijderd

iets meer info zou nuttig kunnen zijn, zoals welke programma's geven die grootte aan, welk moederbord enz.

Dat er eerst 127 Gb gevonden werd kan erop duiden dat je bios geen schijven van deze grootte herkent, kijk eens op de site van je moederbordfabrikant voor een bios update.

• DrEvil1986
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 16-01 17:04
Dit lijkt sterk op het harde-schijf probleem wat je krijgt op windows XP zonder SP1 (of hoger)
Om schijven groter dan +/- 130 gb te herkennen moet je SP1 of 2 installeren.
Er was geloof ik ergens ook een normale windows-update voor.
Ff goed zoeken...volgensmij hebben meer mensen al een dergelijk probleem gehad.

Succes

• leuk_he
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 04-03 01:03

leuk_he

1. Controleer de kabel!

Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

FAQ-gevalletje inderdaad, dicht dus.

Of je in het vervolg research wil plegen, voordat je een topic opent. Dat wordt hier op GoT wel van je verwacht. Zie ook de Algemene gedragsregels (Netiquette) :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.