Het is inmiddels wel een bekend probleem bij veel mensen hier router die eruit klappen door het aantal verbindingen dat p2p applicaties openen. (zie weer net een nieuw topic staan). Nu heb ik zel een SMC 7004VBR router, en ook die klapt er telkens uit. Eerst alleen nog met emule. al zette ik het max aantal verbindingen op 20. nu ook met azureus al (max verbindingen 45, dat is toch echt niet veel). Nu wordt ondertussen de rest van het huis ook schijtziek van om het uur de router resetten, en moet er dus een nieuwe komen.
Probleem, want als ik hier eens rondkijk zie ik mensen met allerlei routers hetzelfde probleem hebben. Nu zie ik door de bomen het bos niet meer, laatst was er nog een topic met ervaringen van mensen met routers, maar ook daar was er bijna bij iedere router wel iemand die er problemen mee had. Zijn er nu routers te krijgen waarbij ik 100% zekerheid heb dat ie er niet telkens dichtklapt?
Probleem, want als ik hier eens rondkijk zie ik mensen met allerlei routers hetzelfde probleem hebben. Nu zie ik door de bomen het bos niet meer, laatst was er nog een topic met ervaringen van mensen met routers, maar ook daar was er bijna bij iedere router wel iemand die er problemen mee had. Zijn er nu routers te krijgen waarbij ik 100% zekerheid heb dat ie er niet telkens dichtklapt?
PSN: DutchTrickle PVoutput