Oude computerspullen bewaren is cool, alleen waarom?!
Ja euhmm, heb je dat zelf geprobeerd, d8 het niet he!
Waarom zou je die willen doorbreken?
Voor oc-en hoeft het niet, dan is L1 verbinden voldoende.
Voor oc-en hoeft het niet, dan is L1 verbinden voldoende.
L1 verbinden is alleen zinvol als je een moederbord hebt dat de multiplier kan aanpassen:(
Anders zul je het wel moeten doen met het verbreken van bruggetjes. Een vriend van me heeft TB-700 gehad en daar had hij ook de multiplier van veranderd, door met een dremel de bruggetjes heel voorzichtig te verbreken.
Daarvoor had hij een Duron 600, maar die heeft het niet overleefd:)
Anders zul je het wel moeten doen met het verbreken van bruggetjes. Een vriend van me heeft TB-700 gehad en daar had hij ook de multiplier van veranderd, door met een dremel de bruggetjes heel voorzichtig te verbreken.
Daarvoor had hij een Duron 600, maar die heeft het niet overleefd:)
AMD XP 2800+@3200+ | Swiftech MC462 | Asus A7V600-X | 1024 MB PC3200 | IBM 60 GXP 40 Gb. | Geforce 5900XT | 40x12x40 Samsung CD-writer | 36 speed AOpen | Belinea 15" TFT
Nou precies daar was ik al bang voor, het mollen van mijn CPU! Dus ik heb besloten het alleen over te klokken met mijn FSB (helaas wel 10%)
Verwijderd
dat zou i mar doen als ik jou was. FSB ophogen. Mijn duron 700 heeft het ook begeven door die grapjes
Ik heb ut ook met mn Tbird geprobeerd....
Dood
Dood
Verwijderd
waarom niet gewoon een ander moederbord als je niet >:)DURFT>:) te krassen;)
PS: lijkt me DOOD eng
PS: lijkt me DOOD eng
Verwijderd
Na case-modding , proc-modding !
Core chromé-zilver verven , cooling holes , logo op airbrushen , ......
Core chromé-zilver verven , cooling holes , logo op airbrushen , ......
Ik >:)DURF>:) het dus wel, tging alleen niet goed... Maar of dat door het krassen kwam weet ik niet zeker.. Want na de eerste keer krassen deed ie ut nog wel op 750.
En het mobo met mp dipswitches komt er binnenkort ook aan hoop ik
En het mobo met mp dipswitches komt er binnenkort ook aan hoop ik
Verwijderd
Die bruggen verbreek je eenvoudig. Die bruggen zijn niets meer dan een streepje 'goudverf' o.i.d. Met een stanleymesje en vergrootglas kras je 'de verf' simpel weg.
voor: o---------o
ff krassen
na: o niks niks o
na het krassen zie je alleen die 2 rondjes nog. (bij mijn cpu) Het zijn twee 'kuiltjes' in je cpu.
Als je wilt kun je daarna alsnog verbinden door van het ene naar het andere rondje te schilderen met bv. bison electro. (heb ik net nog gedaan)
suc6 d'r mee
voor: o---------o
ff krassen
na: o niks niks o
na het krassen zie je alleen die 2 rondjes nog. (bij mijn cpu) Het zijn twee 'kuiltjes' in je cpu.
Als je wilt kun je daarna alsnog verbinden door van het ene naar het andere rondje te schilderen met bv. bison electro. (heb ik net nog gedaan)
suc6 d'r mee
Verwijderd
Ik heb anders toch flink moeten dremelen om die bruggen weg te krijgen, met een mesje lukte het me dus echt niet....
Met een dremel gaat het vrij eenvoudig, ik heb mijn Duron 600 nu probleemloos op 800 op 1,75 volt.
De cpu gaat echt niet snel kapot van krassen/dremelen, je moet uiteraard niet de core eraf rammen :-)
Met een dremel gaat het vrij eenvoudig, ik heb mijn Duron 600 nu probleemloos op 800 op 1,75 volt.
De cpu gaat echt niet snel kapot van krassen/dremelen, je moet uiteraard niet de core eraf rammen :-)
Nou euhmm dit topic kan ik nu wel afsluiten eigenlijk, zie hier voor meer info en tips!!!:)
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/104740
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/104740
Pagina: 1