MRTN
Verwijderd
Alles, wel, zolang je er op kunt danse / flippe ^^"
offtopic:
waar blijft het slotje

waar blijft het slotje
[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 18-05-2005 14:22 ]
Uhm? hoort dit in AV&H? volgens mij hoort dit in een ander forum terecht... en best kans dat dit niet eens mag op GOT.
Maar goed, ik hou van alles voor in een disco, voornamelijk genres, als Trance/Hardtrance, Techno en wat zomerse top 50 house, en latin.
Maar goed, ik hou van alles voor in een disco, voornamelijk genres, als Trance/Hardtrance, Techno en wat zomerse top 50 house, en latin.
Alles wat lekkere muziek is. behalve klassiek...
Dat wisselt...
offtopic: waar blijft slotje? Een grote kettingslot!
Dat wisselt...
offtopic: waar blijft slotje? Een grote kettingslot!
[ Voor 30% gewijzigd door Silver7 op 18-05-2005 14:24 ]
disco? DISCO?

Wat jij noemt is meer dance denk ik eigenlijk... Groetjes RobertJ
(we groeten niet @ GoT)

Wat jij noemt is meer dance denk ik eigenlijk... Groetjes RobertJ
Life is what you make of it. Always has been, always will be.
Voor dit soort dingen kan je beter naar http://forum.fok.nl gaan.
lol, lees gewoon even de voorwaarden door waarmee je akkoord bent gegaan tijdens registratie. Ik vind persoonlijk dit topic wel meevallen, maar weet zeker dat het niet mag en het staat niet in het juiste forum, het zal zijn minst hierin moeten Nieuws, Sport, TV & Muziek
Ik zie dat je nog nieuw bent hier op GOT en ik zie ook elke keer die nieuwelingen weer die fout maken. Probleem is als mensen zich niet houden aan de regels dat het gewoon een zooitje wordt met zo een grote user aantal en zo een enorme DB aan postings etc.
Uhmm... Starkoo etc ;-)
Zonder grappen.. Lasgo, DJ Jean etc..
Zonder grappen.. Lasgo, DJ Jean etc..
Topics als deze horen hier inderdaad niet thuis 
Wellicht in de Tweakers Huiskamer
Zie hier voor toegangs info: [rml]***[ HK] Nieuwe toegangsregeling, lees topic voor details***[/rml]
Of anders gewoon een ander forum
Wellicht in de Tweakers Huiskamer
Zie hier voor toegangs info: [rml]***[ HK] Nieuwe toegangsregeling, lees topic voor details***[/rml]
Of anders gewoon een ander forum
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()