[Outlook XP] Follow-up functie

Pagina: 1
Acties:

• Mystikal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15:21

Mystikal

It never hurts to help!

Topicstarter
Is het mogelijk om een mailtje te sturen net een due-date erin en dat dat ook in mijn iegen kalendar gezet wordt zodat ik weet dat ik bijvb volgende week woensdag op dit mailtje terug moet komen.
Ik heb al gekeken naar de follow-up functie, maar die werkt alleen met een reminder voor de ontvanger van de email. Het is natuurlijk mogelijk om te plannen in je agenda, maar ik wil dit eigenlijk meer gekoppeld hebben.

Iemand suggesties?

Basement Bios ---- Exo-S

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Ik verplaats je topic even :) Verder haal ik even de hoofdletters uit je topictitel

SA > OFF

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• Rac-On
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
misschien een CC naar jezelf? Niet getest overigens, maar lijkt me wel logisch?

doet niet aan icons, usertitels of signatures

• Mystikal

Mystikal

It never hurts to help!

Topicstarter
Nope, klinkt logisch... maar is XP logisch?? :O

Basement Bios ---- Exo-S

• Mystikal

Mystikal

It never hurts to help!

Topicstarter
Okay. ik heb het nu als volgt gedaan.

Mezelf in de cc-lijst gezet en een rule toegevoegd dat hij alle mailtjes die een 'flag' hebben en waar ik in de cc staat moet verplaatsen naar de kalender.(anders wordt je inbox zo groot). Vervolgens komen ze in de kalender te staan en krijg ik een bericht wanneer ze 'due' zijn. Een vraagje nog, ik kan ze helaas niet zien in de kalender? Iemand enig idee hoe dat komt? Hij geeft alleen aan dat ik nog x messages ongelezen zijn in de kalender.

Basement Bios ---- Exo-S