Mijn moeder heeft sinds januari 2004 een Wanadoo ADSL Lite abonnement. Zij wil het nu opzeggen. Echter, ze was in de veronderstelling dat zij er eerst 1 jaar aan vast zou zitten en daarna een opzegtermijn van 1 of 2 maanden zou hebben, maar nu blijkt dat na 1 jaar het abonnement stilzwijgend voor nog 1 heel jaar doorverlengd werd. Dit betekent dan dat zij er nu nog 8 maanden lang tot januari 2006 aan dat abonnement vast zit.
Dit vindt ze natuurlijk niet zo leuk. De kleine lettertjes hadden wellicht beter gelezen moeten worden, maar toch vind ik deze handelswijze van Wanadoo vrij uh.. laag. Is de volle duit betalen onontkomelijk? Of valt hier toch wel wat tegen te doen? Wat zijn de ervaringen hiermee van mede-(ex-)Wanadoo-ers?
Dit vindt ze natuurlijk niet zo leuk. De kleine lettertjes hadden wellicht beter gelezen moeten worden, maar toch vind ik deze handelswijze van Wanadoo vrij uh.. laag. Is de volle duit betalen onontkomelijk? Of valt hier toch wel wat tegen te doen? Wat zijn de ervaringen hiermee van mede-(ex-)Wanadoo-ers?