Toon posts:

Foute Biosupgrade!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Damno... ik heb vorige week de nieuwste drivers van MSI.com.tw gedownload (v20) voor de K7Tpro (goed mobo, alleen jammer van de multiplier). Na installatie krijg ik steeds meer foutmeldingen. Toen ik in de ReadMe ging kijken, leek het wel of deze upgrade voor de K7TPro 2a is.
Als ik op de nederlandse site kijk (msi-computer.nl), zie ik als laatste update v19. Kan iemand me vertellen of er nu iets goed mis is gegaan?

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22:01

mvds

Totally awesome!

Mmm... ik geloof dat er nog wel een mogelijkheid bestaat om de goede bios erin te krijgen. Was iets met de bestanden op een floppy zetten en dan daarvanaf booten. Ik denk dat het ook wel ergens op het forum terug te vinden is. Gebruik maar even de search. Of kijk op de website van MSI of er iets te vinden is daarover.

Maar het blijft natuurlijk wel een feit dat er genoeg gewaarschuwd word voor dit soort dingen... volgende keer beter opletten lijkt me.

Verwijderd

Topicstarter
Ja, daar kom ik nu ook achter.. Ben ook pas een paar weekjes bezig met OC-en. Ik heb geprobeerd om de Bios te downgraden naar v19, maar daar wou ie niet aan beginnen...

Verwijderd

Topicstarter
Ok, ik heb best wel uitgezocht hoe ik die bios moest upgraden.
Probleem is dat die V20 niet goed werkt bij mij. Downgraden naar V19 lukt niet. Werkt die V20 bij meer mensen niet?

Verwijderd

heb zelf die beta bios v1.4, werkt perfect!

versie 2.0 werkt ook goed hoor... maaruh ik flash m'n k7t-pro altijd met een bios van de pro2 of pro2A.... geen problemen hoor!
Pagina: 1