Toon posts:

Waarom heet dit Lieve Adjes

Pagina: 1
Acties:
  • 97 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
DAT VRAAG IK MIJ EIGEN-LIJK AF.

Verwijderd

Topicstarter
MAG IK JULLIE WEL FELICITEREN MET DIE GRAPPIGE PLAATJES ONDERIN?

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Eeuh....

• Laurent
  • Niet online
Voor deze keer dan ofzow :?.

• ronaz
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 09-02 20:13

ronaz

Wishmaster

Lose the caps, read the FAQ, change your name, for god's sake.

:(

"Endure.... In enduring, grow strong." (Dak'kon)

Verwijderd

Waarom heet jij Schaam_Lapje? Schaam je je soms? Of probeer je iemand voor het lapje te houden? ;)

Verwijderd

Waarom dit lieve adjes heet? Dat wil niet zeggen dat we allemaal lief zijn hoor, want dat is niet zo ;).

Maareh, het is denk ik een beetje afgekeken van "Lieve Martine". Daar kon je vragen stellen aan die Martine, hier aan de Adjes.

Verwijderd

Uiterst informatieve bijdrage mij waarde vrind! ;)

• FoolZero
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19-01 22:14

FoolZero

Freedom of speech...

Op donderdag 11 januari 2001 07:08 schreef Schaam_Lapje het volgende:
MAG IK JULLIE WEL FELICITEREN MET DIE GRAPPIGE PLAATJES ONDERIN?
Spank you:?
Hey lapje? Weet je wel dat je kapstok vastzit? |:(
Weet je ook dat je vandaag een heleboel vrienden gemaakt hebt? NOT!!!!!!!!!!:(

Please state the nature of your technical emergency
Heal the internet ...
1707 :'(

• Mr. B.
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Op donderdag 11 januari 2001 07:26 schreef ronaz het volgende:
Lose the caps, read the FAQ, change your name, for god's sake.

:(
* Mr. B. B. heeft daar *niks* meer aan toe te voegen [img=15,15]i/s/puh2.gif[/img]

StatBar.nl - @GoT

Het verschil tussen theorie en praktijk is in de praktijk altijd veel groter dan in theorie.

Verwijderd

ach, het heeft net geregistreerd, MODE = "IGNORE" AND ACTION = "MV * /dev/null WHERE USER = 'Schaam_Lapje'" :)

• Jordi
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Jordi

#1#1

Frewella :?
Jaja, enne... wat wilt u daar dan mee? :?

Het zal wel niet, maar het zou maar wel.

• Jordi
  • Niet online

Jordi

#1#1

Jaja. Dat geloof ik graag. Geloof mij dan dat als ik een adje was geweest, dat ik precies wist wat ik nu gedaan zou hebben.

• DiSiLLUSiON
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-01 15:01
Op donderdag 11 januari 2001 09:06 schreef Frewella het volgende:
Nou ik heb een multiple-personality-disorder. Het ene moment ben ik Schaam_Lapje, het andere moment Frewella.
Ik kan d'r ook nix aan doen hoor!

En het ergste is nog wel, ik weet álles wat de ander gedaan heeft :(:(
Dat lijkt me niet erg fijn?? :?

Ow, en kan dit topic trouwens niet beter gesloten worden? dit is echt volslagen onzin. Bannen die Schaam_Lap en die Frewella!

• Laurent
  • Niet online
Dat zou erger zijn dan de zon gedooft.

• Jordi
  • Niet online

Jordi

#1#1

Niet aan jou... stel je voor dat je andere persoonlijkheid het te weten komt zeg. Waar o waar is een lief adje?

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/i/2.gif >:)

• the noise
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 17-02 21:44
kan iemand aub deze user en die andere nepper per direct afschieten :?

• DiSiLLUSiON
Op donderdag 11 januari 2001 09:56 schreef the noise het volgende:
kan iemand aub deze user en die andere nepper per direct afschieten :?
Dat zou wel zo fijn zijn.

Verwijderd

Adje zijn helemaal niet lief , je kan dit beter
"schijnheilige Adjes" noemen .

Verwijderd

Dan heb je misschien wel minder kans dat er antwoord gegeven wordt ;)

• GaMeOvEr
  • Nu online

GaMeOvEr

Is een hork.

Tuurlijk is het gemiddeld Adje wel lief, maar je moet een beetje weten hoe je daar mee om moet gaan.

Schaam_Lapje/Frewella

Op deze manier kweek je weinig goodwill.

Onder je Alias Schaam_lapje loop je de hele tijd te schreeuwen, (Omdat je alles met Caps tiept) en meerdere Aliassen voor 1 gebruiker worden ook niet echt gewaardeerd.

Het heet hier "Lieve Adjes" omdat je hier vragen kunt stellen aan de Administrators van het forum voor het geval dit een serieuze vraag was.

Tip: Lees de FAQ eens door, (4e tekstknopje bovenin, naast de GoT Smilie) daar staan een beetje algemene gedragsrichtlijnen in.

Aan derest die nogal verhit reageert : Geef een newbie ook een kans, zonder gelijk over afschieten te praten...

[update]

Als het voorgaande geen zin heeft, en het gedrag zich niet aanpast, kun je hem natuurlijk altijd nog afschieten >:)

(Voordat iedereen weer vind dat ik te mild ben :P )

[/update]

Aannames zijn fataal.

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-02 22:01

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Neem een 3de naam, laat de andere 2 met rust en begin met het lezen van de FAQ. Daarna weet je wat je wel en niet moet doen en dan kun je je gewoon gedragen net als iedereen hier voor de rest ;)

Verwijderd

Ok jongens het is dus geen newbie zoals sommigen al weten, dus de desbetreffende weet wel wat er in de faq staat...

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-02 22:01

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Op donderdag 11 januari 2001 11:09 schreef Llewella het volgende:
Ok jongens het is dus geen newbie zoals sommigen al weten, dus de desbetreffende weet wel wat er in de faq staat...
In that case... ban both...

Verwijderd

Waarom Lieve Adjes?

Da's net als:

"Lieve Mona"
"Lieve Martine"
"Lief Dagboek"

Kortom, een vrij logische titel voor een forum waar je een vraag kunt stellen aan een Adje, lief is niet direct bedoeld in de zin van "oh, wat vinden wij onszelf lief".

Als we nu ook nog eens gaan hameren op forum titels, tsss...

Verder: één user met meerdere nicks is inderdaad not-done, uit den boze, maar dat had waarde GaMeOvEr ook al gezegd.

Verwijderd

Op donderdag 11 januari 2001 08:51 schreef Frewella het volgende:

[..]
aah op die manier.

oh en sorry voor de hoofdletters, m'n caps zit vast en ik typ nu met de shift ingedrukt.
Jij bent dus werkelijk het internet niet waard, zieke vrucht :(

• Daniel
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 15-02 05:08

Daniel

Kapitein NCC-1701
Lijkt me erg verstandig als Disillusion dit soort geintjes niet vaker gaat uithalen...

Ik kan er in ieder geval niet om lachen

• DiSiLLUSiON
Tsja, sorry hoor!
Kep m'n excuses aangeboden, wat wil je nou nog meer dan :?

• Jordi
  • Niet online

Jordi

#1#1

5 guldeh ;)

• GaMeOvEr
  • Nu online

GaMeOvEr

Is een hork.

Was Desillusie Schaam_Lapje en Frewella dan ?

Aannames zijn fataal.

• DiSiLLUSiON
Op donderdag 11 januari 2001 12:10 schreef GaMeOvEr het volgende:
Was Desillusie Schaam_Lapje en Frewella dan ?
Yep.

Ow, en ik moet je nog bedanken voor je hartelijke verwelkoming van een newbie.
Ik zie het niet vaak dat als er een newbie is (in dit geval was het dus niet zo maargoed), dat ie verwelkomt wordt, ipv dat er meteen "RTFF", "SLOTJUH", "BANNUH" etcetd geroepen wordt. Ik hoop dat je door dit ongeval daar niet mee ophoud, en voortaan de newbies nog steeds de weg wilt wijzen. Klasse.

• GaMeOvEr
  • Nu online

GaMeOvEr

Is een hork.

DiSiLLUSiON,

Mag ik je vragen naar je motivatie om het "Multiple-schizofrenia-Game" te spelen ?

Hoe dan ook, ik zal pogen ook newbies _netjes_ op weg te helpen, want sommigen hier verzuimen dat nog wel eens. Wat er weer tot leid dat het hier overloopt van de frustie-newbies.

Aannames zijn fataal.

• AntonT
  • Laatst online: 13:13

AntonT

One Ton!

Op donderdag 11 januari 2001 11:53 schreef Jotti het volgende:
5 guldeh ;)
Wij vragen meer hoor... :P

Verwijderd

Opschepper :r ;)

• DiSiLLUSiON
Op donderdag 11 januari 2001 12:33 schreef GaMeOvEr het volgende:
DiSiLLUSiON,

Mag ik je vragen naar je motivatie om het "Multiple-schizofrenia-Game" te spelen ?

Hoe dan ook, ik zal pogen ook newbies _netjes_ op weg te helpen, want sommigen hier verzuimen dat nog wel eens. Wat er weer tot leid dat het hier overloopt van de frustie-newbies.
M'n Motivatie?

Ik trachtte hiermee (op een puberachtige manier, dat wel) m'n ongenoegen over GoT op dit moment uit te spuien.
Ik vind het geen porum om het zo maar ff te zeggen zoals het de laatste tijd met GoT gesteld is.
De sfeer is érg gespannen, newbies krijgen niet eens een kans om vertrouwd te raken, als ze wat vragen worden ze meteen bijna uitgescholden en aan de kant gedouwd, en de kloof tussen adjes/modjes en de 'normale' gebruikers wordt ook met de dag groter.

Al met al zie ik in dat ik het niet op de juiste manier ge-uit heb, maar op dat moment dacht ik dat het de beste oplossing was.

Ik ben een beetje te ver gegaan, maar gelukkig heeft Llewella het me vergeven, en kan ik dus met een gerust hart weer slapen vannacht :)

Verwijderd

IMHO maakt het meer indruk als je dat onder je echte nick doet, doe iikuh ook en daar hebben ze meestal meer waardering voor.

Zelfde als die anti Femme site, je kunt beter de strijd aangaan met open vizier, is wel zo eerlijk.

Anywayz, xcuses aanvaard :)

• DiSiLLUSiON
Op donderdag 11 januari 2001 12:48 schreef TgF het volgende:
IMHO maakt het meer indruk als je dat onder je echte nick doet, doe iikuh ook en daar hebben ze meestal meer waardering voor.

Zelfde als die anti Femme site, je kunt beter de strijd aangaan met open vizier, is wel zo eerlijk.
Daar heb je eigenlijk wel gelijk in ja..
Anywayz, xcuses aanvaard :)
Gelukkig :)

• GaMeOvEr
  • Nu online

GaMeOvEr

Is een hork.

Het punt is dat als jij ziet dat een newbie afgekafferd wordt en dat is ontrecht, (Dat is het vaak natuurlijk, omdat een newbie gemiddeld geen idee heeft hoe zo'n forum/community in elkaar steekt...) dan moet _jij_ als niet-newbie daar wat van zeggen.

Net zoals ik in deze thread gedaan heb.

De sfeer maken we namelijk met z'n allen, en alleen maar ontevreden zijn levert je niets op. DOE er dan ook wat aan. Zeg er eens wat van. Dat kan ook op een nette manier.

Op het moment dat 3 man zich negatief uitlaat over een newbie zijn er al snel een stel die automatisch maar mee gaan k*nkeren, omdat ze daar door beinvloed zijn. (Jaaah !! Relluh !!!)

Op het moment dat je daar netjes wat van zegt, is er bijna altijd begrip voor door heel veel anderen. Sommigen zien dan zelf hun fout, en bieden (soms verdekt) hun excuses aan de newbie aan.

Op die manier werk je constructief tegen sfeer-verne*king.

Laat je niet beinvloeden door de negativiteit, dat is een spiraal naar beneden, die heel besmettelijk is.

Aannames zijn fataal.

• Theeboon
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-02 08:48

Theeboon

theebonen bestaan!

Ik vind 't anders een best relaxt sfeertje hier hoor...

"I sit in my room and imagine the future."

• GaMeOvEr
  • Nu online

GaMeOvEr

Is een hork.

Ach, de sfeer verschilt altijd heel erg per thread. (En forum)

De stemming in deze thread was in het begin negatief, nu issie positief, omdat mensen zich een beetje inzetten i.p.v. loos van zich af te blaten.

Aannames zijn fataal.

Verwijderd

Op donderdag 11 januari 2001 12:56 schreef Theeboon het volgende:
Ik vind 't anders een best relaxt sfeertje hier hoor...
Maar da's niet altijd zo, de opstelling van de mensen hier kan zéér positief, maar ook zéér negatief van invloed zijn op de sfeer.

Daarintegen zijn de meesten hier wel relaxed van aard, maar dat staat soms los van de sfeer.

Dr. Bob has spoken...

Verwijderd

Join the rebel forces :P

• DiSiLLUSiON
Op donderdag 11 januari 2001 12:53 schreef GaMeOvEr het volgende:
Het punt is dat als jij ziet dat een newbie afgekafferd wordt en dat is ontrecht, (Dat is het vaak natuurlijk, omdat een newbie gemiddeld geen idee heeft hoe zo'n forum/community in elkaar steekt...) dan moet _jij_ als niet-newbie daar wat van zeggen.

Net zoals ik in deze thread gedaan heb.

De sfeer maken we namelijk met z'n allen, en alleen maar ontevreden zijn levert je niets op. DOE er dan ook wat aan. Zeg er eens wat van. Dat kan ook op een nette manier.

Op het moment dat 3 man zich negatief uitlaat over een newbie zijn er al snel een stel die automatisch maar mee gaan k*nkeren, omdat ze daar door beinvloed zijn. (Jaaah !! Relluh !!!)

Op het moment dat je daar netjes wat van zegt, is er bijna altijd begrip voor door heel veel anderen. Sommigen zien dan zelf hun fout, en bieden (soms verdekt) hun excuses aan de newbie aan.

Op die manier werk je constructief tegen sfeer-verne*king.

Laat je niet beinvloeden door de negativiteit, dat is een spiraal naar beneden, die heel besmettelijk is.
Ik moet toegeven, dat ik jammer genoeg niet altijd de moeite neem nee, das waar.
Maar ik ben het wel 100% eens met wat je hier zegt, echt...

Verwijderd

Waarom is deze nog open? :?

• GaMeOvEr
  • Nu online

GaMeOvEr

Is een hork.

Zodat jij nog ff die reactie kon posten ? :P

Aannames zijn fataal.

• Kaj.
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

Geen idee, maar hij is nu dicht. 't is duidelijk.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.