Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Gezocht: Casemodder voor artikel

Pagina: 1
Acties:
  • 95 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb inmiddels al een groot aantal reacties gekregen en zodoende meer dan genoeg hulp voor het artikel. Hartelijk dank alvast iedereen en zodra het magazine klaar is (half juni) zal ik hier het artikel ook posten.

Hallo Casemodders,

Voor het magazine van de FMF (een studievereniging uit Groningen voor Wiskunde, Informatica, Sterrenkunde en Natuurkunde) ben ik op zoek naar één of meerdere Casemodders die mee willen werken aan een artikel over Casemodden.

Naast natuurlijk wat mooie plaatjes van gemodde cases zou ik graag wat vragen willen stellen over het hoe en waarom. Lijkt het je leuk om hieraan mee te werken neem dan even contact op door te mailen naar abel@fmf.nl

Groet,

Abel

ps. Hier kun je de pdf versie vinden van de meest recente uitgave: http://www.fmf.nl/~perio/archief/perio_0405_4.pdf

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 13-05-2005 21:03 ]

• GGS_206
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_206

Oranje!

Euhh, als je de FAQ gelezen had dan wist je dat we niet aan personeelswerving deden?

Het algemeen beleid #spam

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

Verwijderd

Topicstarter
Dit heeft niets te maken met personeelswerving. Het magazine is een gratis uitgave van een non-profit organisatie. De hele redactie bestaat uit studenten die als hobby een magazine maken.

• GGS_206
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_206

Oranje!

Dat stond er niet bij. Maar ik denk dat een modje je hier wel meer kan over vertellen

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

Verwijderd

GGS_106 schreef op vrijdag 13 mei 2005 @ 12:47:
Dat stond er niet bij. Maar ik denk dat een modje je hier wel meer kan over vertellen
er zijn genoeg casemodders hier op GoT, en als je casemodders iets wil vragen kan ik geen betere plek verzinnen dan hier.

• sebastius
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 18-11 21:59

sebastius

Laten we lekker link gaan doen

Ik wil best meewerken hieraan, alleen heb ik nog niet zoveel 'casemod'. Ik ben namelijk bezig met een custom case build:

[rml][ CiP] Arcade Cabinet (cocktail, 100% zelfbouw)[/rml]

Verwijderd

Inderdaad, met personeelswerving heeft het nix te maken. Bekijk het nou gewoon even positief: "Goh er is een blad dat (positieve) aandacht wil besteden aan Case-modding. En dat kunnen we wel gebruiken, als ik bij mij op het werk na werktijden bezig ben met mijn kast verklaar iedereen je voor gek.

Beetje info kan voor niemand kwaad. (zelf ben ik niet de meest ervaren modderaar dus ik ben denk ik niet de aangewezen persoon)

mijn [CM]/[Cip] komt er snel aan :)

• mazz
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 08-06 13:48
Wat dacht je van Ediejo, Ferry, Xavyer Resettim enz

20 jaar, en wat had ik bereikt?

• brinkdinges
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 14-10 11:03
mazz schreef op vrijdag 13 mei 2005 @ 16:10:
Wat dacht je van Ediejo, Ferry, Xavyer Resettim enz
Dat soort mensen moet je hebben ja, die kunnen echt een nuttig stukje tekst typen. En laat het aub niet worden zoals het artikel in Computer!Totaal van oktober 2003. Daarin werden alleen maar mensen geinterviewd die een ccfl hadden geplaatst en een sidepanel met kant en klaar window hadden gekocht. Mocht iemand die C!T nog thuis hebben liggen, je zou het voor de grap even door moeten lezen. Echt te zielig voor woorden :'(
En dan staat er een plaatje bij een een Acryl compleet doorzichtige kast met een rotzooi binnenin. Sorry hoor, casemodding kan zo gaaf zijn, maar zo geef je mensen een compleet verkeerd beeld :X

Ik ben ervan overtuigd dat jullie dat beter kunnen :)

Casemod: Cubeleon

Verwijderd

Misschien een beetje spam maar misschien heb je er wat aan. Ik heb zelf een tijdje terug op een ander nieuw forum waarvan ik mod ben een verhaaltje geschreven over beginnen met casemodden. Misschien dat het handig is om te gebruiken in je artikel

http://www.forum.tweakershulp.nl/topic.php?topic=45

• Ibidem
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22-11 21:52
Verwijderd schreef op vrijdag 13 mei 2005 @ 17:32:
Misschien een beetje spam maar misschien heb je er wat aan. Ik heb zelf een tijdje terug op een ander nieuw forum waarvan ik mod ben een verhaaltje geschreven over beginnen met casemodden. Misschien dat het handig is om te gebruiken in je artikel

http://www.forum.tweakershulp.nl/topic.php?topic=45
Wil niet vervelend doen hoor, maar echt dat gehele "nieuwe" forum lijkt op GoT, qua LayOut en andere dingen. Beetje jammer, zit er geen © op GoT visuele kenmerken?

..::System Specs::..

Verwijderd

Tekn0z schreef op vrijdag 13 mei 2005 @ 20:07:
[...]

Wil niet vervelend doen hoor, maar echt dat gehele "nieuwe" forum lijkt op GoT, qua LayOut en andere dingen. Beetje jammer, zit er geen © op GoT visuele kenmerken?
http://www.bouweenpc.nl/forum/

Daar is het ook, het is gewoon een forum dat helemaal gratis is...
En volgens mij is het toch iets anders, of niet?

• Thrillseekah
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 15-10 13:04
Enzoiezo hoeveel internet layouts worden wel niet half / heel gekopieerd. Reden? het werkt goed :-) Ga je zelf een design maken compleet anders zal het voor de internetters wennen worden dus niet zo snel aanslaan.

• ReseTTim
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 08-11 23:07

ReseTTim

Chocolate addicted

mijn naam wordt genoemd :Y) yeah :P

btw jongens niet gaan miepen over layouts van andere websites want dat is totaal offtopic.. ennuh.. pak je elke casemod groooots aan? :P

Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..

• un1ty
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 19-06 22:16

un1ty

Join the Arena!

Vastwel.

ReseTTiM kan wel donaties/media support gebruiken
hijs niet de meest rijke tweaker hierzo.
denk dat ediejo misschien eens wat geld zou moeten doneren, bijvoorbeeld aan mij :D

void main(){ printf("Hello tweakers!"); }

• Ediejo
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Ediejo

EB cardetailing

Op verzoek verwijderd

[ Voor 11% gewijzigd door Ediejo op 14-05-2005 18:42 ]

EB cardetailing tot aan uw huis

Verwijderd

Ediejo schreef op zaterdag 14 mei 2005 @ 18:37:
Volgens zijn mail is hij al voorzien.

Beste Ed,

Hartelijk dank voor je reactie, echter vanwege een overweldigende
hoeveelheid reacties heb ik al personen gevonden om me te helpen.

Groeten,

Abel
Als dit nu maar geen slotje wordt.
offtopic:
Wie vraagt wordt ........ ;)
Weet je wat ik hier nou van denk als noobie tweaker en modder

Dat onze vrind abel gewoon et forum ff had door gekeken had ie zelf een paar hele mooi mods gezien, en dan had ie van elke modder een email adres kunnen zoeken en de modders zelf kunnen benaderen.
Dat was slimmer geweest denk ik

GReetS RoeL

• Mr.S
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 14-07 20:06

Beste Ed,

Groeten,

Abel
Als dit nu maar geen slotje wordt.
offtopic:
Wie vraagt wordt ........ ;)
Als hij jou afslaat is hij imho niet serieus bezig met zijn magazine, hij heeft waarschijnlijk niet eens de moeite gedaan om naar alle goede mod's te kijken hier op GoT, bij casejunkies of waar dan ook. Ik ben dan ook wel benieuwd hoe het artikel eruit zou gaan zien en wie hij heeft weten te strikken.

• Ediejo
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Ediejo

EB cardetailing

Op verzoek verwijderd

EB cardetailing tot aan uw huis

• m-m
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

m-m

Hoe moet ik hier nou over denken als FMF-lid en ex-Moderator CME.... :P

Gelukkig kan ik stiekem voor geen meter casemodden.

[ Voor 28% gewijzigd door m-m op 14-05-2005 20:56 ]

• ReseTTim
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 08-11 23:07

ReseTTim

Chocolate addicted

un1ty schreef op zaterdag 14 mei 2005 @ 18:35:
Vastwel.

ReseTTiM kan wel donaties/media support gebruiken
hijs niet de meest rijke tweaker hierzo.
denk dat ediejo misschien eens wat geld zou moeten doneren, bijvoorbeeld aan mij :D
idd nog minder dan € 50,= euro op mijn rekening nu..
ik pool en ga iets teveel uit ;) :D en dan rolt het geld net zo hard.. en uh media support nodig? nuh.. mensen kennen mij al teveel ;) :D

Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..

• Xav
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21-11 12:42

Xav

Developer

Water-Cooled

Beste Ed,

Groeten,

Abel
Kreeg precies dezelde reply, ben ook wel benieuwd wie er wel aan mee gaat werken...

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Tekn0z schreef op vrijdag 13 mei 2005 @ 20:07:
Gebruikte forumsoftware is Topics, die heeft altijd zo'n layout... ;)

* ZUCHT * Ik moet echt beter opletten vandaag @ GoT :| :/

[ Voor 11% gewijzigd door CH4OS op 15-05-2005 15:40 ]

• Sprite_tm
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 29-10 06:07

Sprite_tm

Semi-Chinees

Voor zover ik zie is de TS tevreden. Om meer offtopic shit te voorkomen hang ik hier een slotje op.

Relaxen und watchen das blinkenlichten. | Laatste project: Ikea Frekvens oog

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.