Toon posts:

WDO ligt eruit

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 732 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
DukeBox schreef op donderdag 30 juni 2005 @ 14:28:
Misschien vanwege het mooie weer ?
Das toch geen reden, iedereen weet dat het rond dit tijdstip lekker weer wordt, besluit dan om een stampede een maand later te houden ofzo, btw: stampedes eind september zijn veel spectaculairder.
8)7

[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 30-06-2005 15:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 17:13

DukeBox

loves wheat smoothies

Tja... alsof iedereen wist dat binnen 1 week er voor ons teakers helse temperaturen aan zaten te komen :?

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iisschots
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 17-09 10:35
MarkB schreef op donderdag 30 juni 2005 @ 14:19:
[...]

Crew reageer eens, waarom wdo het niet doet
Er is afgelopen zondag druk bezig geweest de backend op orde te krijgen. Maar helaas is dit mislukt.
WDO en FDO werken zelf wel alleen kunnen er op WDO nog niet nieuwe nieuwsberichten toegevoegd worden.
, waarom er geen tweede frontpage is geweest, waarom niemand anders dit heeft opgepakt, waarom de FoK’ers niet meer bij het stampedeteam worden toegevoegd enzv. De informatie is allemaal te vinden alleen het is erg verspreid. Maak er een mooie samenvatting van en kom met een verklaring anders doe ik het >:) ;)
Hiervoor moet je bij funcracker of DJKlungel zijn. Zij zijn de stampede organisatie(die los van de crew staat en waar de crew geen zeggenschap over heeft) en zullen dit dus moeten opakken.

Hackerspace in Friesland | www.frack.nl | Bezig met opzetten, help mee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pim.
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 16-08 16:15

Pim.

Aut viam inveniam, aut faciam

Even een rot trap tegen dit topic.

De backend werkt weer en de wdo databases kunnen weer gevult worden mensen :)

"The trouble with quotes from the Internet is that you can never know if they are genuine." - Elvis Presley | Niet met me eens ? DM ME

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mobster
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07-06-2016

Mobster

Los Alcoholicos

Mooi werk. Betekent dit dat er weer gewerkt wordt aan bv de BOINC DPCH?

Toch maar eens een andere sig bedenken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SandStar
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 21:41

SandStar

DPC-Crew

Zandster

Mobster schreef op woensdag 06 juli 2005 @ 10:35:
Mooi werk. Betekent dit dat er weer gewerkt wordt aan bv de BOINC DPCH?
Volgens mij zat daar het probleem dat Pim beetje ruzie had met pgsql.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pim.

Pim.

Geen ruzie, gewoon de ballen verstand er van :P
Als Bird weer eens tijd heeft dan zal dat niet teveel werk zijn, maar ik durf niet in de db te gaan klooien als ik niet weet wat ik allemaal kapot kan maken

"The trouble with quotes from the Internet is that you can never know if they are genuine." - Elvis Presley | Niet met me eens ? DM ME

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rpk
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 30-03-2011

rpk

Pim. schreef op woensdag 06 juli 2005 @ 17:50:
Geen ruzie, gewoon de ballen verstand er van :P
Als Bird weer eens tijd heeft dan zal dat niet teveel werk zijn, maar ik durf niet in de db te gaan klooien als ik niet weet wat ik allemaal kapot kan maken
Backupje maken van de DB en daarmee klooien. Werkt het niet, dan maak je gewoon een nieuw kopietje en probeer je het nog een keer.

Succes!

For he to-day that crunched his PC's with me shall be my brother. Meegedaan aan: UD, Seti, Lifemapper, DF, R@H, F@H, de FaD en R@H Stampede, actieve projecten: Flushen op DPAD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SandStar
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 21:41

SandStar

DPC-Crew

Zandster

rpk schreef op woensdag 06 juli 2005 @ 18:01:
[...]

Backupje maken van de DB en daarmee klooien. Werkt het niet, dan maak je gewoon een nieuw kopietje en probeer je het nog een keer.

Succes!
ik gok erop dat er meer op die database draait dan alleen boinc stats...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pim.

Pim.

och niet zoveel, alleen wdo maar :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pim.

Pim.

*UPDATE*

Er schijnt iets mis te zijn met de DNS van dutchpowercows.org, die resolved niet meer. Ik beheer die DNS niet dus ik kan dáár ook niets aan doen.
Er zijn twee manieren om wel wdo en fdo te bereiken,

1. stel je dnsserver in op 83.137.144.50
2. ga naar www.dutchpowercows.com of forum.dutchpowercows.com of https://backend.dutchpowercows.com

einde dienstmededeling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pim. schreef op vrijdag 15 juli 2005 @ 09:33:
*UPDATE*

Er schijnt iets mis te zijn met de DNS van dutchpowercows.org, die resolved niet meer. Ik beheer die DNS niet dus ik kan dáár ook niets aan doen.
Er zijn twee manieren om wel wdo en fdo te bereiken,

1. stel je dnsserver in op 83.137.144.50
2. ga naar www.dutchpowercows.com of forum.dutchpowercows.com of https://backend.dutchpowercows.com

einde dienstmededeling.
hier doet wdo het gewoon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://www.dutchpowercows.org/ lijkt het niet te doen (duurd alleen iets langer) terwijl http://dutchpowercows.org/ prima werkt.
Kan dus zijn dat de DNS niet bij iedereen is verwerkt.
Let wel dat DNS verandering bij sommige providers nog steeds tot 5 dagen zou kunnen duren he.
De betere providers hebben die tijd aanzienlijk korter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jive
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23-09 15:55

Jive

MooMooMastah

Grote Providers die het goed organiseren zouden theoretisch al binnen een uur verse dns-info hebben ... bij providers die wat minder vaak checken zit dat rond de 3 uur ...
Maar 5 dagen is echt belachelijk.

Jive's Box
Jive @ DNET

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jive schreef op vrijdag 15 juli 2005 @ 12:15:
Grote Providers die het goed organiseren zouden theoretisch al binnen een uur verse dns-info hebben ... bij providers die wat minder vaak checken zit dat rond de 3 uur ...
Maar 5 dagen is echt belachelijk.
Geloof me ze zijn er :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ParaNoiMia
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-09 13:18
1 van de grote providers meldde me zelfs dat het opnieuw aanmaken van een emailbox die ze zelf hadden verwijderd net zo lang duurde als de verwerking van een dns-wijziging en dat was 5 dagen :X
Pagina: 1 2 Laatste