WDO ligt eruit

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 728 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Weet iemand daar iets van?, zowel het forum als de site.... (8>
Pingen op 83.161.3.110 geeft ook een time out :|

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 12-05-2005 19:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iisschots
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 21-08 08:48
Het klopt, de verbinding die naar WDO en FDO ligt geeft nogal wat problemen.De problemen zijn doorgegeven en er wordt aan gewerkt.

[ Voor 5% gewijzigd door iisschots op 12-05-2005 19:37 . Reden: spelling ect ]

Hackerspace in Friesland | www.frack.nl | Bezig met opzetten, help mee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
iisschots schreef op donderdag 12 mei 2005 @ 19:35:
Het klopt, de verbinding die naar WDO en FDO ligt geeft nogal wat problemen. Ze zijn doorgegeven en er word aan gewerkt.
Dat jullie er zo snel bij zijn verbaasd me een beetje, klasse :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pim.
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 16-08 16:15

Pim.

Aut viam inveniam, aut faciam

Het is al een paar dagen zo namelijk ;)

"The trouble with quotes from the Internet is that you can never know if they are genuine." - Elvis Presley | Niet met me eens ? DM ME

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Pim. schreef op donderdag 12 mei 2005 @ 19:38:
Het is al een paar dagen zo namelijk ;)
Daar was anders weinig van te merken, k heb gisteren gewoon het interview met fear factor kunnen lezen, en het forum was ook up...zijn zeker (onregelmatige-tijdelijke-probleemjes) :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SandStar
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 18:03

SandStar

DPC-Crew

Zandster

is er eigelijk al een datum waarop het zaakje weer wordt verwacht te werken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chickn
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 27-11-2024
Verwijderd schreef op donderdag 12 mei 2005 @ 19:42:
[...]

Daar was anders weinig van te merken, k heb gisteren gewoon het interview met fear factor kunnen lezen, en het forum was ook up...zijn zeker (onregelmatige-tijdelijke-probleemjes) :7
Hm.. heb éen keertje even een blik kunnen werpen op dat interview inderdaad, maar binnen no time kon ik al niet meer @ WDO/FDO komen..

Btje wisselend is t dus idd! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pim.

Pim.

SandStar schreef op donderdag 12 mei 2005 @ 19:43:
is er eigelijk al een datum waarop het zaakje weer wordt verwacht te werken?
BabyXl verwacht iets van 2 a 3 dagen

"The trouble with quotes from the Internet is that you can never know if they are genuine." - Elvis Presley | Niet met me eens ? DM ME

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat verklaart een hele hoop. Ik wist dat ik dat IP ergens van kende :P

code:
1
2
3
4
5
6
7
[piranha@archon piranha]$ dig energy.keyserver.org www.dutchpowercows.org +nostats

;; ANSWER SECTION:
energy.keyserver.org.   34429   IN      A       83.161.3.110

;; ANSWER SECTION:
www.dutchpowercows.org. 86162   IN      A       83.161.3.110

Zozo, weten we gelijk waar die keyserver draait :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Word het niet eens tijd dat de server gewoon naar een server ruimte toe gaat met een stabiele lijn en backup waar nodig?
Dit is al eens eerder aan de orde geweest en gezien we nu ook wat imkomsten hebben uit Google ADS moet het geld probleem toch ook opgelost zijn, of althans misschien niet helemaal maar dan kan er altijd nog gekeken worden naar andere sponsering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm, daar zeg je zoiets. Ik had het hierboven duidelijk even verkeerd geinterpreteerd. Het is dus niet de [eNeRGy] keyserver die op Audhumla draait, het is Audhumla die nog steeds bij [eNeRGy] thuis staat! Ik had even niet door dat het een demon.nl IP was :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mobster
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07-06-2016

Mobster

Los Alcoholicos

Verwijderd schreef op donderdag 12 mei 2005 @ 20:39:
Word het niet eens tijd dat de server gewoon naar een server ruimte toe gaat met een stabiele lijn en backup waar nodig?
Dit is al eens eerder aan de orde geweest en gezien we nu ook wat imkomsten hebben uit Google ADS moet het geld probleem toch ook opgelost zijn, of althans misschien niet helemaal maar dan kan er altijd nog gekeken worden naar andere sponsering.
Ik wilde zeggen: Gooi het in de crewmeet, maar dat schijnt al besproken te zijn.

Toch maar eens een andere sig bedenken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [eNeRGy]
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 24-04 09:29
Je kan er gewoon bij op http://www.dutchpowercows.org:81/

Alle andere poorten (mail, keyserver, etc) zijn gewoon bereikbaar.

Probleem is dat voor de analyse van mijn ADSL lijn door BabyXL mijn Zyxel in router-mode moet staan, wat betekent dat al het verkeer over poort 80 geblokkeerd wordt vanaf buiten. Vanaf binnen komt poort 80 op de config pagina van de Zyxel uit.

[ Voor 4% gewijzigd door [eNeRGy] op 13-05-2005 19:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chickn
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 27-11-2024
Sorry.. Ook die :81 erachter heeft geen nut.. :? Krijg nog steeds de melding dat er geen verbinding gemaakt kan worden met de server van dutchpowercows.org o.i.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
[eNeRGy] schreef op vrijdag 13 mei 2005 @ 19:11:
Je kan er gewoon bij op http://www.dutchpowercows.org:81/

Alle andere poorten (mail, keyserver, etc) zijn gewoon bereikbaar.

Probleem is dat voor de analyse van mijn ADSL lijn door BabyXL mijn Zyxel in router-mode moet staan, wat betekent dat al het verkeer over poort 80 geblokkeerd wordt vanaf buiten. Vanaf binnen komt poort 80 op de config pagina van de Zyxel uit.
Je kan ook de zyxel config pagina op poort 81 zetten, dan is je overige webverkeer gewoon weer op poort 80 beschikbaar, k heb ook een zyxel 650hw, kun je bij remote management control de interne ip 80 poort omzetten naar b.v. 81 oid..
chickn schreef op vrijdag 13 mei 2005 @ 19:49:
Sorry.. Ook die :81 erachter heeft geen nut.. :? Krijg nog steeds de melding dat er geen verbinding gemaakt kan worden met de server van dutchpowercows.org o.i.d.
Dat ligt dan aan jouw verbinding.... firewall? want hier kan k m gewoon openen :)

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 13-05-2005 19:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spacebull01
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 21-10-2024

Spacebull01

La Petite Cows

bij mij werkt de link met :81 erachter wel!

Leve WDO :)

Proud member of La Petite Cows Now graazing for Rosetta.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [eNeRGy]
Verwijderd schreef op vrijdag 13 mei 2005 @ 19:54:
[...]

Je kan ook de zyxel config pagina op poort 81 zetten, dan is je overige webverkeer gewoon weer op poort 80 beschikbaar, k heb ook een zyxel 650hw, kun je bij remote management control de interne ip 80 poort omzetten naar b.v. 81 oid..
Ik weet niet of de mensen van babyxl daar blij mee zullen zijn :)
Ik moet even een paar dagen mijn modem zo laten staan tot ze alles opgelost hebben, tot die tijd moet ik er vanaf blijven :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[eNeRGy] schreef op zaterdag 14 mei 2005 @ 00:31:
[...]

Ik moet even een paar dagen mijn modem zo laten staan tot ze alles opgelost hebben, tot die tijd moet ik er vanaf blijven :'(
Je hebt wel gelijk, al denk ik niet dat ze er zaterdag nacht om half een veel aan zullen doen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
[eNeRGy] schreef op zaterdag 14 mei 2005 @ 00:31:
[...]

In principe hoeven mensen van Babxl niet bij mijn router te komen, en als dat wel zo is bij bv problemen dan verander ik dat bij remote management(is zo gebeurd) of ik schakel fabriekinstellingen in ...maar nu kan iedereen via internet bij jouw modem configuratie
of heb je m op Lan only gezet...?(lijkt me wel zo veilig) btw als dat zo is dan kan Babyxl er zowieso niet bij.

Nog een puntje:

Dutchpowercows.org @ poort 81 doet het wel, maar die link op wdo naar de Faqs daar werkt niet...voor geen enkele DPC-Faq trouwens, dus de nieuwe FaD mensen die worden doorverwezen naar de DPC-Faq tasten momenteel in het duister. k hoop niet dat dit te lang duurt want anders is dit mssn te merken aan het aantal aanmeldingen voor FaD(stampede) of krijg je giga vraagvuren hier op /5. :|
High priority zou ik haast zeggen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pim.

Pim.

Laat dat giga vragenvuur maar komen hoor, hebben we weer iets anders als alleen dpch's :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SandStar

SandStar

DPC-Crew

Zandster

Pim. schreef op zaterdag 14 mei 2005 @ 17:55:
Laat dat giga vragenvuur maar komen hoor, hebben we weer iets anders als alleen dpch's :)
ik denk eerder dat mensen snel afhaken als niet direct duidelijk is hoe ze het kunnen gebruiken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

de drie dagen zijn voorbij en nog steeds geen wdo :( zo krijg je dus heel dpc tegen je he :P dat zal omzet schelen 8)7

:p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ColdRain
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 27-08 09:43
Misschien werd bedoeld 3 werkdagen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brobbel
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 10-09 21:14
ColdRain schreef op zondag 15 mei 2005 @ 20:08:
Misschien werd bedoeld 3 werkdagen ?
Ja, maar het werkt al dagen niet, dus je moet pas beginnen met tellen als hij het weer doet ;)

Jammer, ik wou nog even wat kijken op de site, maar moet nog wat geduld hebben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ColdRain
Brobbel schreef op zondag 15 mei 2005 @ 20:09:
Jammer, ik wou nog even wat kijken op de site, maar moet nog wat geduld hebben...
Ofwel geduld, ofwel het draadje lezen :P
http://www.dutchpowercows.org:81/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Die wdo opzich werkt wel, alleen de sub Faq pagina's niehiet 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SandStar

SandStar

DPC-Crew

Zandster

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Sorry hoor maar als ik daar op klik en vervolgens op de urls klik kan hij de pagina niet vinden,
Als ik kijk naar de urls bevestigd dit dat ook, aangezien het via die urls gewoon via poort 80 loopt terwijl die gebypassed is naar 81 |:( dit zijn geen oplossingen workarounds :P he B)

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 15-05-2005 23:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ColdRain
Verwijderd schreef op zondag 15 mei 2005 @ 22:27:
Sorry hoor maar als ik daar op klik en vervolgens op de urls klik kan hij de pagina niet vinden,
Als ik kijk naar de urls bevestigd dit dat ook, aangezien het via die urls gewoon via poort 80 loopt terwijl die gebypassed is naar 81 |:( dit zijn geen oplossingen he B)
Er is nooit beweerd dat het oplossingen zijn, wél workarounds :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SandStar

SandStar

DPC-Crew

Zandster

het moet ook niet te makkelijk worden gemaakt he :)

succes met copy pasten! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedVox
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19-02-2024

RedVox

Universe Radio!

Duidelijk helaas nog geen oplossing voor het probleem... :'(
Tijd voor een nieuwe provider [eNeRGy] ? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [eNeRGy]
RedVox schreef op dinsdag 17 mei 2005 @ 23:33:
Duidelijk helaas nog geen oplossing voor het probleem... :'(
Tijd voor een nieuwe provider [eNeRGy] ? :P
kzou niet weten waarom :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Kan je ons vertellen hoe het er voor staat, eNeRGy]? (8>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [eNeRGy]
Ongeveer hetzelfde nog steeds, al is de verbinding op dit moment beter dan de afgelopen dagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
[eNeRGy] schreef op woensdag 18 mei 2005 @ 00:54:
Ongeveer hetzelfde nog steeds, al is de verbinding op dit moment beter dan de afgelopen dagen.
Na een week nog geen oplossing gevonden? Is er niemand bereidt om een backupserver te draaien voor dit soort momenten, net voor de Stampede? :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brobbel
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 10-09 21:14
Verwijderd schreef op donderdag 19 mei 2005 @ 02:04:
[...]

Na een week nog geen oplossing gevonden? Is er niemand bereidt om een backupserver te draaien voor dit soort momenten, net voor de Stampede? :/
Hoeveel ruimte te dataverkeer en evt. wat verder heb je nodig? Neem anders hierover even contact op met me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Bij mij kan er op een 10 Mbit lijntje gerust een backup forum draaien.
Ik heb dit al vaker aangegeven. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ColdRain
[...]
Zeker, ik heb dit eerder deze week ook al aangeboden per mail aan eNeRGy.
'k Heb 2 servers in het InterXion datacenter in Zaventem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
eNeRGy wat vindt jij van een wdo backup ? mssn kunnen jullie dat bespreken bij de eerst volgende crew meet? ben ik de enigste die vindt dat WDO gewoon in de lucht moet zijn? kijk overmacht heb je altijd, daar doe je niets aan....laten we dat deze keer daarop houden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 20 mei 2005 @ 01:17:
eNeRGy wat vindt jij van een wdo backup ? mssn kunnen jullie dat bespreken bij de eerst volgende crew meet? ben ik de enigste die vindt dat WDO gewoon in de lucht moet zijn? kijk overmacht heb je altijd, daar doe je niets aan....laten we dat deze keer daarop houden :)
De WDO server moet eigenlijk gewoon ergens in een rack gaan hangen vind ik.
Dan heb je ook volback lijnen enz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

/me weet wel bedrijf

250gb data / 1u / co-located 30 euro per maand aan 100mbits

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voorstellen voor hosting genoeg, maar had de crew al niet een leuke deal met True(Server) afgesloten? Ik herinner me ergens vaag een post van [eNeRGy] dat ie de financiële details niet kon vrijgeven omdat het een uitzonderlijke deal was ofzo...
Of begin ik nu helemaal seniel te worden? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pim.

Pim.

Je bent niet seniel geworden maar dat is al wel erg lang geleden :P tot deze outage was er geen behoefte de server ergens neer te hangen en aangezien het allemaal geld kost hebben we het zo gelaten.

We zullen zien wat de toekomst brengt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ah, toch. Ik dacht het wel :)

Uiteraard kost het hosten wel wat geld. Da's logisch. Ik ben ook niet aan het zeggen dat we WDO plots in een colo moeten gooien. Want zoals je zegt: tot nu toe liep alles best prima. WDO was en is weliswaar niet razendsnel (kan je ook niet verwachten van een simpel thuislijntje natuurlijk) maar de snelheid is perfect aanvaardbaar vind ik. Ik dacht zelfs een tijd dat Audhumla al in een colo stond! Wat mij betreft hoeft ie dus niet per se ergens anders te gaan draaien. Een dagje downtime neem ik er wel bij. Let's face it, het blijft een hobby jongens (en meisjes)...

Maar ik ben wel voorstander om een stuk van WDO als backup ergens anders te draaien voor dit soort gevallen (waar je dus niet even een paar uur weg bent maar echt meerdere dagen). Niet dat je meteen moet kunnen inloggen en/of reacties posten of nieuwe news items moet gaan toevoegen, maar een minimale site die zegt dat WDO even down is en verder wat documentatie/FAQs online houdt is misschien een idee. Ik zeg maar wat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ColdRain
Pim. schreef op vrijdag 20 mei 2005 @ 22:35:
... en aangezien het allemaal geld kost hebben we het zo gelaten.
Ik heb het al meermaals aangeboden. Kostenloos dan wel. Wellicht is net dàt het probleem voor ITIL minded Nederland ... 't past niet in dàt plaatje eh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tja heb het ook al aangeboden hoor.. 30 euro per maand heb je 1u rackspace en 250gb dataverkeer en co-located .

maar graag of niet :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iisschots
We hebben 4 juni een crew meet. Daar zal dit ook ter sprake komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fenrir
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

fenrir

——-

vergeet niet dat er destijds hardware en geld verzameld is ionder de noemer om een DPC server te kunnen opzetten die in een rack zou komen te hangen

Van klussen krijg je grijze haren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pim. schreef op vrijdag 20 mei 2005 @ 22:35:
Je bent niet seniel geworden maar dat is al wel erg lang geleden :P tot deze outage was er geen behoefte de server ergens neer te hangen en aangezien het allemaal geld kost hebben we het zo gelaten.

We zullen zien wat de toekomst brengt
Ik kan me anders een eerdere storing herinderen waar dit ook al eens ter spraken kwam.
En ook kan ik me nog wel herinderen dat het wel eens traag was.
We kunnen natuurlijk niet gaan zeggen dat iemand niet mag gaan zitten downloaden op zijn eigen internet lijn, maar handig is het niet.

Erg jammer nu is alleen dat als niemand snel aktie onderneemt het straks gewoon stampede leden gaat kosten.
FAQ die niet handig bereikbaar is vie de normale linkjes enz.
Misschien wel handig dat de PV of anders de crew b.v. die even op /5 post voor de stampede.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heineken
  • Niet online

Heineken

Tweaker sinds 1999

fenrir schreef op zaterdag 21 mei 2005 @ 11:06:
vergeet niet dat er destijds hardware en geld verzameld is ionder de noemer om een DPC server te kunnen opzetten die in een rack zou komen te hangen
Inderdaad, ik vind het eigenlijk een beetje raar dat dit toen werd gezegd en dat de server uiteindelijk achter een DSL-lijntje is beland...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok jongens, we made our point. Ik stel voor dat we nu even de crew meet afwachten :)
Laten we tenslotte ook niet vergeten dat [eNeRGy] die machine wel 24/7 in de lucht probeert te houden (als z'n inet connectie wat mee wil :P ) en hoogst waarschijnlijk opdraait voor de stroomkosten...
En je kan het ook omdraaien Allied: [eNeRGy] kan omwille van WDO minder snel downloaden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 21 mei 2005 @ 13:45:
Ok jongens, we made our point. Ik stel voor dat we nu even de crew meet afwachten :)
Laten we tenslotte ook niet vergeten dat [eNeRGy] die machine wel 24/7 in de lucht probeert te houden (als z'n inet connectie wat mee wil :P ) en hoogst waarschijnlijk opdraait voor de stroomkosten...
En je kan het ook omdraaien Allied: [eNeRGy] kan omwille van WDO minder snel downloaden ;)
Wat [eNeRGy] doet waardeer ik zekers.
Dat is ook het punt niet.
Maar zoals je zelf al aangaf denk ik dat de punten wel gezegd zijn en we het nu aan de crew moeten overlaten.
Daarna kunnen we altijd nog eens gaan brainstormen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 21 mei 2005 @ 14:18:
Daarna kunnen we altijd nog eens gaan brainstormen.
Precies :)

[for the record]
Bovendien was mijn post eigenlijk geen reactie op jouw reactie; behalve die laatste zin dan. Dus ik was ook niet aan het zeggen dat je [eNeRGy]'s inzet niet waardeert :)
[/for the record]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcelloz
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 04-09 20:24

Marcelloz

IT dude with a beard

( ik heb een e-mail verstuurd naar de crew maar weet niet of deze aankomt ivm de problemen )

Als je nu www.dutchpowercows.org intyped, dan krijg je niets. Ik wil op mijn stats server best een paginaatje neerzetten dat WDO Offline is, en dat jullie WDO.org even omkatten naar mijn IP. Let me know.

Verder, is het niet handig im deze draad even sticky te maken of een dergelijk draadje te starten met een mededeling?

[ Voor 17% gewijzigd door Marcelloz op 22-05-2005 09:48 ]

There are better things in life than alcohol, but alcohol makes up for not having them.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pim.

Pim.

Als de draad stick wordt gemaakt kan niemand meer reageren, en fdo/wdo draait nu (nog) op poort 81 ! (repleyed in je mail) :)

Laten we hopen dat er snel een eide aan de situatie komt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ColdRain
Volgens mij draait alles weer op 80 ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ColdRain schreef op zondag 22 mei 2005 @ 11:45:
Volgens mij draait alles weer op 80 ...
Ja idd :)

Problemen zijn natuurlijk makkelijk verteld, maar een bedankje op zn tijd is hier wel op de plaats,
Pluimpje voor eNeRGy...WDO + FDO loopt weer vlekkeloos... Vóór de Stampede, perfect. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog steeds problemen?
Is er al een vooruitzicht wanneer alles weer goed draait?
Hier doet hij het meer niet dan wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jis
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18:00

Jis

Hij is idd af en toe wel en dan weer niet bereikbaar. ;(

Mijn oude account deed het om de een of andere reden niet meer, dus had ik me vorige week maar opnieuw geregged, echter heb ik nog steeds geen mail ontvangen, dus daar lijkt ook nog iets niet goed te gaan.

edit:
ok dank Stephan, ksal wel ff mailtje sturen dan

[ Voor 11% gewijzigd door Jis op 28-05-2005 18:23 ]

https://u24.gov.ua/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PhpBB kennende zal je die mail ook niet meer ontvangen. Ik raadt je aan een mailtje te sturen naar energy@ en/of chaos@ __________ dutchpowercows.org met daarin de nama van je oude en nieuwe account.

(Underscores tegen spam.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog niemand met een geschate tijd dat alles weer goed gaat draaien :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SandStar

SandStar

DPC-Crew

Zandster

spam op je wdo mail? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik bekijk niet naar welk adres de spam precies verstuurd wordt, maar het kan haast niet anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iisschots
Verwijderd schreef op zondag 29 mei 2005 @ 11:50:
Nog niemand met een geschate tijd dat alles weer goed gaat draaien :?
Op dit moment kan ik je dat nog niet vertellen. We zijn op dit moment bezig een server gereed te maken zodat WDO en FDO daar zal backup op kunnen draaien. Hiervoor moet een aantal modules geinstaleerd worden en alles overgezet worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hij ligt eruit, en op poortje 81 is nog niets te zien, best wel jammer op dit cruciale moment van aanmeldingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als iemand nou even alle stampede info mailt naar me dan knal ik die direct online.
Het is al erg genoeg dat de WDO / FDO server niet bereikbaar is, maar nu gaat het echt ten kosten van de stampede.
FAQ's zijn niet bereikbaar en dat terwijl er een hoop nieuwe leden bijkomen.
Ook denk ik dat dit aantal hoger gelegen had als de FAQ gewoon normaal online was geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op maandag 30 mei 2005 @ 14:04:
Als iemand nou even alle stampede info mailt naar me dan knal ik die direct online.
Het is al erg genoeg dat de WDO / FDO server niet bereikbaar is, maar nu gaat het echt ten kosten van de stampede.
FAQ's zijn niet bereikbaar en dat terwijl er een hoop nieuwe leden bijkomen.
Ook denk ik dat dit aantal hoger gelegen had als de FAQ gewoon normaal online was geweest.
Ik heb dit meerdere keren proberen duidelijk te maken,
maar mijn mening heeft geen enkele invloed, als er geen acties worden ondernomen. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 30 mei 2005 @ 14:18:
[...]

Ik heb dit meerdere keren proberen duidelijk te maken,
maar mijn mening heeft geen enkele invloed, als er geen acties worden ondernomen. |:(
http://www.stampertjes.nl/faq.html

Ik heb daar nu even de FAQ neergezet, maar mis alleen de plaatjes nog.
Die was ik vergeten te downloaden.
Dus als iemand die even kan mailen dan hebben we de FAQ vast weer compleet. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 30 mei 2005 @ 14:19:
[...]

http://www.stampertjes.nl/faq.html

Ik heb daar nu even de FAQ neergezet, maar mis alleen de plaatjes nog.
Die was ik vergeten te downloaden.
Dus als iemand die even kan mailen dan hebben we de FAQ vast weer compleet. :D
Daaruit blijkt eigenlijk dat je een beetje zit te suffen Allied . . . . :+

Als je ff de FaD-faq van ons eigen subteam checkt (door Drugar gepost) dan vindt je wat je zoekt :)

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 30-05-2005 14:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 30 mei 2005 @ 14:27:
[...]

Daaruit blijkt eigenlijk dat je een beetje zit te suffen Allied . . . . :+

Als je ff de FaD-faq van ons eigen subteam checkt (door Drugar gepost) dan vindt je wat je zoekt :)
Zijn andere plaatjes en hij heeft de FAQ aangepast ;)
Die ik online heb gezet is gewoon de DPC FAQ.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 30 mei 2005 @ 14:31:
[...]

Zijn andere plaatjes en hij heeft de FAQ aangepast ;)
Die ik online heb gezet is gewoon de DPC FAQ.
Je bedoelt dat hij screenies heeft van hoe je je voor NGS aanmeldt; Ik snap, da's niet neutraal idd.

En dus ? :P

:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pim.

Pim.

WDo is geplaatst op een backup server, het is alleen nog even wachten op de DNS wijziging

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Pim. schreef op maandag 30 mei 2005 @ 14:52:
WDo is geplaatst op een backup server, het is alleen nog even wachten op de DNS wijziging
Toppie dat er aangewerkt wordt Afbeeldingslocatie: http://images.fok.nl/s/thumbsup.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SandStar

SandStar

DPC-Crew

Zandster

Pim. schreef op maandag 30 mei 2005 @ 14:52:
is er al een ip voor de ongeduldigen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

127.0.0.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
:+ :D tja Sandstar je vroeg niet om een intern of extern ip lmao.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 08-09 22:55

TommyGun

Stik er maar in!

En weer up :P

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightBird
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19:51

NightBird

DPC-Crew Coding
Zolang de problemen met [eNeRGy]'s lijn aanhouden, draaien FDO en WDO voorlopig op de gehoste server van Pim. Dus als er klachten over de werking en bereikbaarheid zijn moet je Pim of mij even schoppen.

WatHoorJeWaar · Asobakken
Eerdere projecten: Leading Courses · Brandstof-zoeker.nl · Voertuig-zoeker.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SandStar

SandStar

DPC-Crew

Zandster

gaat als de brandweer. nice Pim!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jis
  • Laatst online: 18:00

Jis

Woow hij knalt gewoon op het scherm :9~ Het is nu zelfs bijna leuk om er overheen te surfen :P ;)

https://u24.gov.ua/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pim.

Pim.

Mooi man :)

* Pim. heeft een wifi pointje gevonden, niet handig voor statsposten, wel handig om zaken in de gaten te houden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rollerjooster
  • Laatst online: 25-06-2023

Rollerjooster

OhNoNotHim

Hij gaat loeihard. Goed werk!

Forza Mucca!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dan toch nog een backup zo net voor de stampede. _/-\o_
Netjes gedaan heren ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
WDO_FDO'en en gaan als de Brandweer, toppie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mobster
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07-06-2016

Mobster

Los Alcoholicos

Hoe is het met je lijn [eNeRGy]? Alles weer up and running?

Nu WDO tijdelijk bij Pim draait, is er wel volledige functionaliteit? Er is namelijk sinds 9 mei niets meer gepost op de FP. En de submit? Werkt die nog enzo?

Toch maar eens een andere sig bedenken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarkB
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Mobster schreef op maandag 27 juni 2005 @ 08:51:
Hoe is het met je lijn [eNeRGy]? Alles weer up and running?

Nu WDO tijdelijk bij Pim draait, is er wel volledige functionaliteit? Er is namelijk sinds 9 mei niets meer gepost op de FP. En de submit? Werkt die nog enzo?
quote: SandStar
backend van WDO is down dus de meeste mensen kunnen helemaal niks posten of hun .plan updaten.
Voor zover ik weet zit er verder ook geen haast achter om dit te veranderen.

De oude crew... helemaal zo slecht niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nou lekker dan .. waar liggen de prioriteiten dan van de crew ??? BBQ'en ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarkB
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 27 juni 2005 @ 09:54:
nou lekker dan .. waar liggen de prioriteiten dan van de crew ??? BBQ'en ??
Dat zouden we moeten kunnen lezen in de notulen in afgelopen weekend geplaatst zouden worden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

url ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als hij gepost word. Dutch Power Cows

Crew Meet daar staat dat ze nog uitgewerkt moesten worden.

Ik had ergens gezien dat iisshot hem nog verder moest bekijken en eventueel aanpasse, maar dat vind ik niet meer.

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 27-06-2005 12:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarkB
  • Niet online
quote: iisschots
Ik zal deze voor vrijdag aanpassen naar een GoT posting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

/me noteert as vrijdag crewmeetverslag lezen !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SandStar

SandStar

DPC-Crew

Zandster

Verwijderd schreef op maandag 27 juni 2005 @ 12:47:
* SandStar noteert as vrijdag crewmeetverslag lezen !!
dat was voor afgelopen vrijdag ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 27 juni 2005 @ 12:47:
/me noteert as vrijdag crewmeetverslag lezen !!
/me gaat opzoek naar de verslagen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 27 juni 2005 @ 13:09:
[...]

Post ze even als je ze vind :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rollerjooster
  • Laatst online: 25-06-2023

Rollerjooster

OhNoNotHim

Nog niet iedereen van de crew heeft er aanvulling/commentaar op kunnen geven, daar wachten we even op. Als iedereen gezegd heeft of het zo klopt, dan komt er hier een notulen-draad. Afgelopen vrijdag zou iedereen zijn bijdrage hebben geleverd, maar dat is om uiteenlopende redenen nog niet gebeurd. Geen moedwil hoor, gewoon overmacht. Kapotte of afwezige internetpijpen enzo.

Weest echter allen gerust, ze komen echt. En het zullen práchtnotulen zijn, die ongetwijfeld een prijs zouden winnen bij een notulenschoonheidswedstrijd. Niet de poedelprijs, hoop ik :P

Forza Mucca!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 27 juni 2005 @ 13:09:
[...]

/me hersteld eerste bericht dan maar weer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Toch wel erg jammer, gedurende de gehele stampede is er geen enkel teken van leven op dutchpowercows.org, geen nieuws, ook niet over andere projecten, niets. Ik snap best dat het bijhouden ook maar liefdewerk en oude tapes is, maar ik denk dat er wel gekeken moet worden naar een oplossing want nieuwe leden zijn op deze manier wel erg moeilijk aan boord te krijgen.

Dat er geen 2e FP is geweest laat ik dan maar liggen, ik heb nog m'n best gedaan via het forum tekst aan te leveren, maar het mocht niet baten. Sure, ik heb ook geprobeerd op meerdere plekken de boel in nieuwsbrieven, etc, te krijgen, maar dat is ook jammerlijk gefaald, dus ook ik heb de wijsheid niet in pacht.

Het gaat mij om de techniek, de statistieken en de lol, maar dus ook de lol samen iets voor elkaar te krijgen, dus hoe kunnen we zorgen dat we het maximale eruit halen en dit actiepuntje zsm wordt weggepoetst?

jm2c

lepel 4ever :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarkB
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 30 juni 2005 @ 13:29:
Toch wel erg jammer, gedurende de gehele stampede is er geen enkel teken van leven op dutchpowercows.org, geen nieuws, ook niet over andere projecten, niets. Ik snap best dat het bijhouden ook maar liefdewerk en oude tapes is, maar ik denk dat er wel gekeken moet worden naar een oplossing want nieuwe leden zijn op deze manier wel erg moeilijk aan boord te krijgen.

Dat er geen 2e FP is geweest laat ik dan maar liggen, ik heb nog m'n best gedaan via het forum tekst aan te leveren, maar het mocht niet baten. Sure, ik heb ook geprobeerd op meerdere plekken de boel in nieuwsbrieven, etc, te krijgen, maar dat is ook jammerlijk gefaald, dus ook ik heb de wijsheid niet in pacht.

Het gaat mij om de techniek, de statistieken en de lol, maar dus ook de lol samen iets voor elkaar te krijgen, dus hoe kunnen we zorgen dat we het maximale eruit halen en dit actiepuntje zsm wordt weggepoetst?

jm2c

lepel 4ever :*)
Crew reageer eens, waarom wdo het niet doet, waarom er geen tweede frontpage is geweest, waarom niemand anders dit heeft opgepakt, waarom de FoK’ers niet meer bij het stampedeteam worden toegevoegd enzv. De informatie is allemaal te vinden alleen het is erg verspreid. Maak er een mooie samenvatting van en kom met een verklaring anders doe ik het >:) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22:08

DukeBox

loves wheat smoothies

Misschien vanwege het mooie weer ?

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

Pagina: 1 2 Laatste