Toon posts:

[Vraag]_Harde Schijf niet herkent

Pagina: 1
Acties:
  • 30 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Goededag Luitjes,

ik heb een probleem daarom ben ik hier (na ja ik zit in mijn eigen kamer, maar goed).

Comp.;
Compaq Pressario Desktop 5WV287
Processor; 900 Mhz
Moederbord; weet ik niet uit m;n hoofd (lekker belangrijk)
Enz.

Wat is het probleem; alles draaide goed, daarna niet meer
Hoe komt dat; ik wilde een snellere processor erin knallen, heb ik gedaan, hij deed het niet, daarom bios update via de site van HP (Compaq)

Deed het nog niet, nou goed waarschijnlijk niet ondersteunt, alles terug knallen en hij deed het weer

Na een week had ik een probleem met de draadloze USB adapter van de router, elke keer als ik die erin deed --> Critical Error (In een mooi blauw scherm), opnieuw de software geinstalleerd, nog steeds hetzelfde, heb ik ff tijdelijk een andere gebruikt, die deed het goed, ik moest alleen ff via de netwerkkabel m;n router opnieuw instellen, daar kon ik niet meer in de instellingen.

Met al die problemen dacht deze gozer, ok, lekker makkelijk XP erover heen knallen, maakt toch niks uit, want m;n belangrijke data staat op een aparte schijf D, C kan ik dan alles mee doen.

XP erin --> probleem --> onbekende schijf in de setup, dan kan je de partitie verwijderen en opnieuw toevoege

• HunterPro
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
'processor erin knallen'

'draadloze USB adapter van de router'

jaaaaaaaa da's duidelijk! Oftewel: kun je alsjeblieft zeggen wat er nou bij elkaar hoort qua problemen en wat je bedoelt met een draadloze USB-adapter? 'mooi blauw scherm' ? Blue Screen of Death? Welk OS draaide je eerst? Hoe heb je het nieuwe erop 'geknald'? Weet je eigenlijk wel wat je aan 't doen bent?

[ Voor 79% gewijzigd door HunterPro op 11-05-2005 12:56 ]

• LoeiOrdinair
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 10:37

LoeiOrdinair

To Infinity and Beyond

Wat is het probleem nou? snap er helemaal niks van

• mace
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 20-07 07:20

mace

Sapere Aude

Welkom op Got, lees aub eerst even de PMG FAQ en de Huisregels na,
want hier kunnen we helemaal niks mee, vaag verhaal.
Moederbord; weet ik niet uit m;n hoofd (lekker belangrijk)
Ja inderdaad, dit is belangrijk :)

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Klik terug naar de [faq]Registratievoorwaarden[/], dat je schijnbaar haastig had weggeklikt, en neem deze alsnog rustig en aandachtig door ;) Dit is namelijk niet de manier om een topic op GoT te starten.

Na het lezen van de Registratievoorwaarden snap je hopelijk wel dat je o.a. moet beginnen met het doornemen van de PMG FAQ, het PMG Beleid en eventueel de OM FAQ / Beleid.

Succes :)

Dit topic is gesloten.