Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Scart stekker mod

Pagina: 1
Acties:
  • 18 views sinds 30-01-2008

• Nox
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22-11 21:46

Nox

Noxiuz

Topicstarter
Hey

Ik wilde wel zon scart stekker op mijn ATX zetten, het binnenwerk eruit slopen en dan heb je een stekker die schuin naar boven loopt, 1 zwarte connector, 2 erg netjes weg te werken..

maar nu heb ik gegoogled met verschillende searches, maar geen enkele stuitte op een pagina met wat info, ook op got heb ik niks kunnen vinden.

maar past dat en kunnen die stekkers er een beetje doorheen ?

ik kan best wel dat stekkertje eraf mollen en erop nieuw opzetten (ATX stekkertje) maar dan wil ik wel dat het past. ( 1 vraag erover, er staan wel 4 of 5 maal groen zwart en geel enzo op die aansluitschema;s maar boeit het nog welke geel of rood 8)7 )

anyway, ik wil het op deze manier wegwerken alleen ik had het ergens een keer gezien, alleen nu hoe nog.. via google e.d. kwam ik op niks uit :(

hopelijk lukt het wel, en dan nog kijken hoe ik de draden ervan weg kan werken..

Overlever van KampeerMeet 4.1
"Als David Attenborough een film van jou zou moeten maken zou hij het moeilijk krijgen." - TDW

• tafkaw
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 13:13
_ferry_ heeft dat in zijn Coolermaster Stacker-mod: I-Spider... Is hier wel op GoT te vinden... We hebben daar ook een search voor en als je in CME had gezocht naar scart dan had je em wel gevonden...

• sapphire
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 23:22

sapphire

Die-hard pruts0r

Gabriël AM5

• Sprite_tm
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 29-10 06:07

Sprite_tm

Semi-Chinees

* Sprite_tm agrees met hierboven.