Wow het eindresultaat mag er echt wel wezen!! Alleen die letter cut-out in de zijkant vind ik niet zo mooi.. Voor de rest is het super~!
nibbles v1.02 vind het kennelijk wel goed zo
alleen wil ik wel een filmpje zien, want die kan ik nergens meer vinden op de een of andere manier.
EDIT:
filmpje gevonden, nu alleen filmpje van de kast en totaalshot
alleen wil ik wel een filmpje zien, want die kan ik nergens meer vinden op de een of andere manier.
EDIT:
filmpje gevonden, nu alleen filmpje van de kast en totaalshot
[ Voor 21% gewijzigd door Nox op 28-07-2005 20:30 ]
Overlever van KampeerMeet 4.1
"Als David Attenborough een film van jou zou moeten maken zou hij het moeilijk krijgen." - TDW

totaal...
filmpje zal ik vanavond ofzo maken
De Nederbelg !
Gefeliciteerd!
Hij is echt super goed!
je mag jezelf best een schouderklopje geven
Hij is echt super goed!
je mag jezelf best een schouderklopje geven
Soo die slang zit vet te spacen in die kast, met die groene ccfl's 
Props, hij is echt kick geworden
“Life is tough, but it's tougher when you're stupid.” - John Wayne | Last.fm
Verwijderd
Teveel watskeburt geluisterd ofzooshiro schreef op donderdag 28 juli 2005 @ 21:37:
Soo die slang zit vet te spacen in die kast, met die groene ccfl's
Props voor de heist rocker en de watskebuuurt
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 28-07-2005 21:42 ]
Verwijderd
Wat ik een beetje jammer vind is dat de binnenkant een laten we zeggen troep is, en de buitenkant heel mooi en netjes met je slangetje is afgewerkt. Misschien nog wat aan doen, maar dat moet je zelf weten aangezien je het allemaal natuurlijk niet ziet.
Lief slangetje heb je
Lief slangetje heb je
Ik zag het, levendige boel in dat kastje. Ziet er allemaal top uitjellabie schreef op donderdag 28 juli 2005 @ 22:02:
flimpje 1
Totaal filmpje van de case.
flimpje 2
filmpje van de leds, en je ziet de slang rondkruipen
Supervette mod , die leds zijn cool , helaas vind ik het zielig voor je slang... ik hou niet van slangen , maar heeft dat beest niet te weinig ruimte ? Last van die cathodes ?
Geweldig -> echt super cool
Hoeveel uur heb je er totaal aan besteed?
is dat groene licht wel goed voor dat beestje ? en die trillingen van de schijven die jij misschien niet voelt...
Een beetje verlies heb je altijd...
Hoe zit het met men webcam idee? NOg uitgevoerd of niet?
Verder super mooi gedaan man! tot morgen!
Modelbouw - Alles over modelbouw, van RC tot diorama
Hoeveel uur? ik durf er echt geen aantal op te plakken... iig waren het er te veeltheovds schreef op donderdag 28 juli 2005 @ 22:13:
Geweldig -> echt super cool![]()
![]()
Het groene licht, heb ik nagevraagd bij de dierenarts, is net hetzelfde als de witte TL buizen in zijn groot terrarium, dus kan geen kwaad, deze gaan ook snachts uit.PeGys schreef op donderdag 28 juli 2005 @ 22:26:
is dat groene licht wel goed voor dat beestje ? en die trillingen van de schijven die jij misschien niet voelt...
De hdd's... dat zou me verbazen, maar het kan idd altijd. Ook zei de dierenarts dat het geen probleem mag zijn voor 48 uur.
Voor alle veiligheid neem ik een heel klein terrarium mee... Als ik zie dat hij gestresseerd geraakt... gaat hij in het kleine bakje met een doek erover.
en die webcam... geen tijd voor gehad
De Nederbelg !
Ziet er leuk uit. En zoals iemand ook al zei, ik vind idd die letters cut-out aan de zeikant ook niet echt mooi. De hele design is niet echt mijn stijl maar dat neemt niet weg dat hij netjes is. Leuke afwerking vooral met die ledjes. Lief beestje btw
“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".
Verwijderd
qwa design is t natuurlijk ieder zijn smaak, maar de uitwerking van alles is echt super goe, "ben jalours"
doe je nog wat andere dingen na dat ding in essen of is hij voor jou "af"?
er staat hier nog altijd een plexi buis te wachtenVerwijderd schreef op donderdag 28 juli 2005 @ 23:44:
qwa design is t natuurlijk ieder zijn smaak, maar de uitwerking van alles is echt super goe, "ben jalours"![]()
dus mss maak ik ooit nog een reservoir
De Nederbelg !
Goeie muziek smaak (Y)jellabie schreef op donderdag 28 juli 2005 @ 22:02:
flimpje 1
flimpje 2
ik vind de slang zwaar stoer.
alleen toen je er aan begon had ik het me anders voor gesteld.
void main(){ printf("Hello tweakers!"); }
JAAA!!! Filmpjesjellabie schreef op donderdag 28 juli 2005 @ 22:02:
flimpje 1
flimpje 2
Zeer netjes gedaan, alleen zou ik als ik die slang was op een gegeven moment wel een beetje waus worden van al die ccfl's maarja, misschien is het op het plaatje wel erger dan dat het is in het echt.
Verder, echt een geweldige mod, alleen idd jammer van je binnenkant maarja dat moet je zelf weten ^^.
Verwijderd
geen tijd meer denk iklangezwieper schreef op donderdag 28 juli 2005 @ 22:28:
eindelijk klaar... en 't ziet er bangelijk uit
\\o Nice mod man! Erg netjes afgewerkt! o//
Maar ehm, die groene neon in je terranium @ pics is dat niet irri voor die beesten?
Maar ehm, die groene neon in je terranium @ pics is dat niet irri voor die beesten?
Gasloos! 3100Wp Z, 2150Wp W, Panasonic 5J monoblock, Panasonic 150L WPB
Volgens mij komt de kleur van je slang veel mooier uit met wit licht???
Vette case though! Heb het project gevolgd, respect m8!
Vette case though! Heb het project gevolgd, respect m8!
[ Voor 30% gewijzigd door SnoeiKoei op 29-07-2005 10:00 ]
SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"
Ongelooflijk mooi gedaan. Heb heel het project van begin tot einde met een
gevoel gevolgd.
Fantastisch mooi gemod, origineel, maar zonder het welzijn van de slang uit het oog te verliezen. Proper!
Fantastisch mooi gemod, origineel, maar zonder het welzijn van de slang uit het oog te verliezen. Proper!
T'all ya fine dandies, prancing about with yer head full of eyeballs, come and get me I say
Verwijderd
Die kleur van die CCFL, ziet dat beest dat eigenlijk wel? /me weet niet of slangen in kleur zien. 
Verder wel een mooie mod moet ik zeggen. Lekker origineel en mooi afgewerkt. Die letters heb ik ook geen problemen mee.
Verder wel een mooie mod moet ik zeggen. Lekker origineel en mooi afgewerkt. Die letters heb ik ook geen problemen mee.
Dat je slang(en) niet gestressed zouden worden van de herrie en de trillingen in je case, kan ik inkomen. Als ik zo je filmpjes zie vraag ik me echter af of die keiharde house eigenlijk wel goed voor ze is
Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)
slangen zien door middel van hitte.. dus je hebt kans dat ie naar je pc wilVerwijderd schreef op vrijdag 29 juli 2005 @ 12:53:
Die kleur van die CCFL, ziet dat beest dat eigenlijk wel? * M3rcury weet niet of slangen in kleur zien.
No signature required.
koptelefoon vlak naast de camThe_Eagle schreef op vrijdag 29 juli 2005 @ 13:05:
Dat je slang(en) niet gestressed zouden worden van de herrie en de trillingen in je case, kan ik inkomen. Als ik zo je filmpjes zie vraag ik me echter af of die keiharde house eigenlijk wel goed voor ze is
De Nederbelg !
wel een goed idee, kan je met 4 muisklikken kijken hoe je slang zich verhapt aan een muis. beter dan je hoofd 30 graden te draaienlangezwieper schreef op donderdag 28 juli 2005 @ 22:28:
ook leuk om je slang live op internet te showen
"Als David Attenborough een film van jou zou moeten maken zou hij het moeilijk krijgen." - TDW
Maar ga je het webcam-plan nog wel uitwerken? Of laat je dat helemaal schieten?
Verder vind ik het echt wel mooi geworden, de combinatie blauw-groene neon is niet echt mooi al zeg ik het zelf. Maar de slang maakt dat weer helemaal goed!
Heb je verder niets meer gezien/gehoord van Nibbles 1?
Verder vind ik het echt wel mooi geworden, de combinatie blauw-groene neon is niet echt mooi al zeg ik het zelf. Maar de slang maakt dat weer helemaal goed!
Zijn slangen niet doof?The_Eagle schreef op vrijdag 29 juli 2005 @ 13:05:
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
Anders lees je het topic evenImpry schreef op zaterdag 30 juli 2005 @ 00:25:
Maar ga je het webcam-plan nog wel uitwerken? Of laat je dat helemaal schieten?
Nibbles 1 zit nu in mijn case. Ik zit nu op een lan, en het beestje is helemaal niet gestresseerd, hij is lekker rustig
En die webcam... komt nog in de toekomst
De Nederbelg !
VandaarSTEUN MIJ, en stort nu geld voor Nibbles 2 !, paypal, jellabie_m@hotmail.com, ik dank u.
* Impry gaat topic lezen.
kheb nog geen zin om te slapen dus let niet op de tijd 
hoe reageren de mensen op die lan over jou case? zeker wel zoiets van: Damn! zoiets heb ik nog nooit gezien!
hoe reageren de mensen op die lan over jou case? zeker wel zoiets van: Damn! zoiets heb ik nog nooit gezien!
jops... er staat hier altijd wel iemandLiquid-Man schreef op zaterdag 30 juli 2005 @ 02:18:
kheb nog geen zin om te slapen dus let niet op de tijd
De Nederbelg !
Lol, zo te zien had jij ook geen tijd om te gaan slapen ^^, maarja je zat op een lan heh, das waar ook
Wel 1 voordeel van slangen is dat je ze maar 1 keer in de week hoeft te voeren anders mocht je gelijk een vriezer gaan meenemen om muisjes in mee te kunnen nemen
Nog een paar fotos van op de lan 

Foto album vanboven op de case... +-130 fotos vanaf het begin van de case tot het einde

en dat is ik

Foto album vanboven op de case... +-130 fotos vanaf het begin van de case tot het einde

en dat is ik
[ Voor 16% gewijzigd door Jellabie op 31-07-2005 01:58 ]
De Nederbelg !
nja normaal gesproken staan de gaste die casemods maken nogal vaag (lees: nerdy) met hun pc op de foto.
jij niet
wees blij
ik word altijd beschuldigd van meest vage persoon (lees: tweaker) op de foto 
anyways. op die foto's komt je pc er erg mooi uit.
en ik wist niet eens dat je terrarium er zo groot uit zou zien.
skillz man!
have phun @ campzone
(Oh je vraagt om fotos ja? iemand heeft voor mij een superdudes.nl account aangemaakt... www.superdudes.nl/_robino_ .... hahaha
2e foto.. 1ste ha'k met maat gemaat.. in droge bui
)
jij niet
wees blij
anyways. op die foto's komt je pc er erg mooi uit.
en ik wist niet eens dat je terrarium er zo groot uit zou zien.
skillz man!
have phun @ campzone
(Oh je vraagt om fotos ja? iemand heeft voor mij een superdudes.nl account aangemaakt... www.superdudes.nl/_robino_ .... hahaha
[ Voor 26% gewijzigd door un1ty op 31-07-2005 02:09 ]
void main(){ printf("Hello tweakers!"); }
Omg, is dat FoM 7.1 ? Zoja, zat daar toen ookjellabie schreef op zondag 31 juli 2005 @ 01:57:
Nog een paar fotos van op de lan
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
en dat is ik
De Nederbelg !
Verwijderd
volgende keer een sprayke meepakken om de vingers van je case te kuisen (foto 2)
ze komt op die laatste foto's veel beter uit dan op de foto's waar enkel de case op ston.
hoe breed is dat ding nu eigenlijk?
ze komt op die laatste foto's veel beter uit dan op de foto's waar enkel de case op ston.
heb je idd gelijk inVerwijderd schreef op zondag 31 juli 2005 @ 13:45:
volgende keer een sprayke meepakken om de vingers van je case te kuisen (foto 2)
hoe breed dat die case nu is? om en beide 32cm.
Zometeen is het hier casemod compo
edit op th: don't worry... iedereen heeft zijn geld terug... enkel nog geen zin gehad om om signature te veranderen
[ Voor 17% gewijzigd door Jellabie op 31-07-2005 14:48 ]
De Nederbelg !
lolz, dezelfde gore tafels als op fom
Apart, en erg mooi geworden. Tijdens het bouwen van de AquariumPC kwam het woord terrarium ook al eens ter sprake maar we hebben er niks mee gedaan. Erg wreed, zo'n slang in je case.
wat is precies Nibbles 2 waar je in je signature steun voor vraagt? Een computerproject? Dat zou bijzonder kansloos van je zijn, geld vragen van mensen voor je eigen alsof het een goed doel is terwijl anderen dat doen voor kinderen die honger hebben. Voel je dan flink schuldig.
Of is Nibbles 2 wat anders?
wat is precies Nibbles 2 waar je in je signature steun voor vraagt? Een computerproject? Dat zou bijzonder kansloos van je zijn, geld vragen van mensen voor je eigen alsof het een goed doel is terwijl anderen dat doen voor kinderen die honger hebben. Voel je dan flink schuldig.
Of is Nibbles 2 wat anders?
[ Voor 106% gewijzigd door t-h op 31-07-2005 14:35 ]
Verwijderd
Nibbles 2 is de vervanger voor de eerder ontsnapte Nibbles 1, die reeds is teruggevonden, oftewel, een slang
En reken maar dat als er tien tweakers zo gek zijn om een euro te sponsoren, hij er nog niets mee opschiet (slangen zijn nogal prijzig), dus ik zou het eerder als een grapje lezen
Flabah heeft dus de case mod compo gewonnen @MGE
met 10punten peer dan zijn voorganger en 12 meer dan mij is de overwinning hem dus gegun
ik was dus 3des tevreden met deze plaats die mij enkel de eer opleverde
met 10punten peer dan zijn voorganger en 12 meer dan mij is de overwinning hem dus gegun
ik was dus 3des tevreden met deze plaats die mij enkel de eer opleverde
www.weefab.com
nog meer heugelijk nieuws ten huizen jellabie
Niblles 2.0 heeft zichzelf geuprade
het is nu nibles versie 2.01
Niblles 2.0 heeft zichzelf geuprade
het is nu nibles versie 2.01
www.weefab.com
(sorry voor de kick, is subtiel bedoeld)
hmm hier lig je weer te maffen he...

en die (vriendin ?) ernaast is ook wel lekker (ook verdomd lekker wijf, elisha op je achtergrond.
nice kast m8!!!

en die (vriendin ?) ernaast is ook wel lekker (ook verdomd lekker wijf, elisha op je achtergrond.
nice kast m8!!!
ik was met mijn ballon bezig ! 
En die vriendin... is de vriendin van de kerel naast haar, ik ni dus
En die vriendin... is de vriendin van de kerel naast haar, ik ni dus
De Nederbelg !
Alisha ?! Elisha zul je bedoelen !noksiejus schreef op woensdag 03 augustus 2005 @ 23:45:
(sorry voor de kick, is subtiel bedoeld)
[afbeelding]
en die (vriendin ?) ernaast is ook wel lekker (ook verdomd lekker wijf, alisha op je achtergrond.
nice kast m8!!!
Gij barbaar
Maar wrede case dus, ik moet echt nog wel een keertje langskomen om um te bewonderen
301SQN
oh god der goden, vergeef mij van deze grote zonde die ik heb begaan.GeforceDDQ schreef op donderdag 04 augustus 2005 @ 00:02:
[...]
Alisha ?! Elisha zul je bedoelen !
Gij barbaar
Maar wrede case dus, ik moet echt nog wel een keertje langskomen om um te bewonderen![]()
sry tikfout
Hmmm,nou vooruit dan maarnoksiejus schreef op donderdag 04 augustus 2005 @ 00:32:
[...]
oh god der goden, vergeef mij van deze grote zonde die ik heb begaan.
sry tikfout
ok, weer genoeg meligheid
301SQN
jellabie, wat deed je met dat condoom daar dan ?
Volgens my is het een latex handschoen.noksiejus schreef op donderdag 04 augustus 2005 @ 02:00:
jellabie, wat deed je met dat condoom daar dan ?
[www.ganzz.nl]
idd hey is een latex handschoen... hij lief daar dan ook rond met doie handschoen en vaseline
Flabah heeft kinky gedachten als je het mij vraagt
Flabah heeft kinky gedachten als je het mij vraagt
www.weefab.com
Idd iemand die met een handschoen daar rondloopt en aan iedereen roept, KOM buig voorover!
(we zullen het op de overdosis redbull steken
)
Op naar de volgende casecompo?

(we zullen het op de overdosis redbull steken
Op naar de volgende casecompo?
Modelbouw - Alles over modelbouw, van RC tot diorama
Verwijderd
Ik vind het een mooi totaalplaatje, alleen vind ik dat groene licht niet zo mooi, zeker in combinatie met het blauwe licht uit de zijkant en de rode ledjes aan de voorkant.
Verder is de kast mooi afgewerkt, niks op aan te merken.
Succes op je Lan party, of waar je dan ook naartoe gaat.
edit:
Oh, sjit, het is al lang in volle gang zie ik nu.
Beter lezen, Reddy! (slaat zichzelf voor de kop)
Het zou me trouwens ook niet verbazen als het alweer afgelopen is...
edit:
[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 04-08-2005 11:42 . Reden: 8)7 ]
Het is inmiddels al 4 dagen afgelopenVerwijderd schreef op donderdag 04 augustus 2005 @ 11:30:
Ik vind het een mooi totaalplaatje, alleen vind ik dat groene licht niet zo mooi, zeker in combinatie met het blauwe licht uit de zijkant en de rode ledjes aan de voorkant.
edit:
en ach... ik was heel dc aan het plunderen, me schijven stonden vol... wat moest ik anders doen dan wat sfeer proberen te maken?
De Nederbelg !
nice casemod, heeft je slang nu geen last gehad van je pc?
zoniet,erg nice
zoniet,erg nice
subtiele kick:
Dit weekend ban ik naar Fatlan geweest.
Er kwam ongeloofelijk veel man kijken en vragen stellen ivm mijn case

De redbullbabes kwamen zelfs eerst naar mijn case kijken voor ze met de wagen binnen kwamen gereden.
Het was een geslaagde lan, en nu heb ik 2 casemodcompos en op een rij gewonnen... op naar de derde

De redbullbabes kwamen zelfs eerst naar mijn case kijken voor ze met de wagen binnen kwamen gereden.
Het was een geslaagde lan, en nu heb ik 2 casemodcompos en op een rij gewonnen... op naar de derde
De Nederbelg !
Verwijderd
Proficiatjellabie schreef op dinsdag 16 augustus 2005 @ 13:37:
Verwijderd
Dus die kast trekt wijven aan ???? in dat gaval ga ik ook maar eens snel aan mn casemod beginnen haha.jellabie schreef op dinsdag 16 augustus 2005 @ 13:37:
subtiele kick:
[afbeelding]
Wat heb je btw gewonnen ?
op mgevent had ik een watercoolingset gewonnen,
en op fatlan een logitech MX1000 laser muis en een simkaart met 28€ van base.
De Nederbelg !
Verwijderd
gave prijzen man, maar je had al waterkoeling ?jellabie schreef op dinsdag 16 augustus 2005 @ 22:09:
op mgevent had ik een watercoolingset gewonnen,
Verwijderd
Hi,
you dont know about a appropriate to the species animal husbandry of cornsnakes ?
the "terrarium" mod is too small and and etc ...
you dont know about a appropriate to the species animal husbandry of cornsnakes ?
Verwijderd
(Dude did you really just registered here to post that ??
)
mooie mod, hoop dat je nog heel veel prijzen kan winnen met je case!

mooie mod, hoop dat je nog heel veel prijzen kan winnen met je case!
First of all... this is a dutch forumVerwijderd schreef op woensdag 17 augustus 2005 @ 20:52:
Hi,
second: IF you can read dutch... probebly not... the snake is not always in the case... only with lanmeetings...
third: the case isn't to small... he got space enough..
last, again... this is a dutch forum... so if you can't speak/read dutch... bug of.
[ Voor 3% gewijzigd door Jellabie op 17-08-2005 22:50 ]
De Nederbelg !
and Jellabie has spoken!
ontopic: ik vind het jammer van het ' Flabah h2o cooled' in de zijkant. ziet er niet zo strak uit imho.
ontopic: ik vind het jammer van het ' Flabah h2o cooled' in de zijkant. ziet er niet zo strak uit imho.
::In de hemel is geen bier, daarom drinken wij het hier!:: | ::specs::
Verwijderd
Ten eerse, coole mod, mooi uitgevoerd, gaaf idee. Echt props. Ik heb er zelf ook wel eens met het idee gestoeid, maar het leek me gewoonweg teveel 'hassle'. Mooie slang er ook in, al om al een dikke 10. 
Op een ding na, die groene CCFL's... Sorry maar dat doet je case echt doodslaan naar mijn mening. Zware overkill. Ik zou em gewoon verlichten, zoals elk ander terrarium. Misschien een paar kleine licht effectjes als groen verlichte kruk vanaf onder of iets dergelijks, maar niet alles in een overheersende felgroene kleur. Maargoed, zoals ik al zei: In my opinion.
Voor de rest, een dikke 10 voor uitvoering en originaliteit.
edit: Hmmm, op al je pics lijkt het of het een grote disco van groene CCFL's is, maar toen zag ik deze pic:

Als dit de normale uitstraling is IRL dan is ie zeker goed gekeurt
Ik twijfel nu of het aan de belichting van de foto's ligt of niet?
Op een ding na, die groene CCFL's... Sorry maar dat doet je case echt doodslaan naar mijn mening. Zware overkill. Ik zou em gewoon verlichten, zoals elk ander terrarium. Misschien een paar kleine licht effectjes als groen verlichte kruk vanaf onder of iets dergelijks, maar niet alles in een overheersende felgroene kleur. Maargoed, zoals ik al zei: In my opinion.
Voor de rest, een dikke 10 voor uitvoering en originaliteit.
edit: Hmmm, op al je pics lijkt het of het een grote disco van groene CCFL's is, maar toen zag ik deze pic:

Als dit de normale uitstraling is IRL dan is ie zeker goed gekeurt
[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 22-08-2005 23:22 ]
Dat is geflitst, zoals je aan de reflecties (met vingerafdrukken
) kan zien. In het echt zal het dus wel meevallen, zolang er genoeg licht is. En waar heb je dan CCFL's voor nodig?

Ik blijf het groen ook niet mooi vinden. Maar dat had ik al een keer gezegd 
Bij de foto hierboven is er inderdaad geflitst waardoor heel veel licht 'weggefilterd' wordt. Omdat het flitslicht overheerst.
Bij de foto hierboven is er inderdaad geflitst waardoor heel veel licht 'weggefilterd' wordt. Omdat het flitslicht overheerst.
Kan ik eraan doen dat iedereen mijn case wilt aanrakenMBV schreef op maandag 22 augustus 2005 @ 23:42:
Dat is geflitst, zoals je aan de reflecties (met vingerafdrukken) kan zien. In het echt zal het dus wel meevallen, zolang er genoeg licht is. En waar heb je dan CCFL's voor nodig?
Van die ccfl's, als ik met mijn cam in de donkere trek, blijft mijn sluitertijd heel wat langer openstaan... zodat het groene licht echt wel hard naar voren komt, als het licht genoeg is binnen... is de groene kleur niet zo overheersend... als het donker is... komt het licht natuurlijk goed uit, maar snachts op een lan, gaan de lichten toch uit... mijn beestje zit snachts liever in de donkere

Zo is het ongeveer.
[ Voor 8% gewijzigd door Jellabie op 23-08-2005 00:01 ]
De Nederbelg !
en damn die alisha is weer geil
moet je straks geen alisha-mod maken
miss wil ze wel een keer met je daten als je
mod goed lukt
Zo staat mijn case er nu bij:

natuurlijk een wallpaper van Alisha
Zoals je kan zien... alle lichten uit

natuurlijk een wallpaper van Alisha
Zoals je kan zien... alle lichten uit
[ Voor 14% gewijzigd door Jellabie op 23-08-2005 00:24 ]
De Nederbelg !
Verwijderd
Ik vermoed dat het Elisha Cuthbert is?
Elisha dus
Verder mooie mod, welk scherm is dat naast je dell? (dell 20" zeker?)
Elisha dus
Verder mooie mod, welk scherm is dat naast je dell? (dell 20" zeker?)
Ik denk dat de naam van Elisha Cuthbert er gewoon op is gemaakt op tikfouten te bevatten
ik eis een nickchange van der en wel nu!
ik eis een nickchange van der en wel nu!
De naam van zo'n lekkere babe vergeet je toch niet
.
Jellabie, hulde, echt een geweldige mod!

Jellabie, hulde, echt een geweldige mod!
57696520646974206c65657374206973206e657264
hulde aan je kast!!!!
hij is echt super!!!
WAUW>..!
[off-topic] ckers Elisha!!
that's the girl next door i wanna meet
[/off-topic]
hij is echt super!!!
WAUW>..!
[off-topic] ckers Elisha!!
that's the girl next door i wanna meet
hoeveel inch is dat rechterbeeldscherm?(kunnen we gaan vergelijhken hoe groot die is
2280wp WZW 5° - 4560wp NNO 10° - 1620wp ZZW 10° - 1125wp ZZW 48° - 1860wp ZZW 21° | Thermor Aeromax V4 270L | Daikin 3MXM40N - 3MXM52N | Hyundai Kona Electric Comfort Smart 64kWh
sorry voor deze kleine bump 
Ookal heb ik gezegd dat ik gestopt was met modden, ga ik toch nog even verder met deze mod
Namelijk de reservoirs en de webcam zijn nog steeds niet klaar.
Het is dus de bedoeling om dit:

Een plexi buis van 1 meter lang en 6cm breed, een mooi reservoir van te maken dat aan de buitenkant van de case komt te hangen.
Ook aan de webcam wordt gewerkt
Ookal heb ik gezegd dat ik gestopt was met modden, ga ik toch nog even verder met deze mod
Namelijk de reservoirs en de webcam zijn nog steeds niet klaar.
Het is dus de bedoeling om dit:

Een plexi buis van 1 meter lang en 6cm breed, een mooi reservoir van te maken dat aan de buitenkant van de case komt te hangen.
Ook aan de webcam wordt gewerkt
De Nederbelg !
Ff een schopje, aangezien ik het zo'n mooie mod vind 
Heb je nog aan het reservoir en webcam gewerkt?
Heb je nog aan het reservoir en webcam gewerkt?
Egt en heel vet ding [Schop onder topics hol] Ik vind die slangen ook strak, alleen kunnen mensen wel weg blijven van je kast op een LAN
Joejoe!
da is hier presies wat doodgevallen he jellabie!
doe nog eens iets...
doe nog eens iets...
Zeer zeer nette case, en een zeker mooi concept.
Zeker met die slangen erbij
btw, ik heb een deel van dit topic net ff doorgespit, en toen las ik dat je er een kwijt was (door je vader ?) Valt zoiets niet onder de verzekering ? Probeer dat anders.
Tis wel belachelijk dat jij nmlk iets moet gaan betalen doorda een ander een fout maakt (ook al is hij vader)
Jammer dat die beestje zo duur zijn
, anders had ik er ook wel een gewilt
Zeker met die slangen erbij
btw, ik heb een deel van dit topic net ff doorgespit, en toen las ik dat je er een kwijt was (door je vader ?) Valt zoiets niet onder de verzekering ? Probeer dat anders.
Tis wel belachelijk dat jij nmlk iets moet gaan betalen doorda een ander een fout maakt (ook al is hij vader)
Jammer dat die beestje zo duur zijn
Hij heeft hem alweer terug hoor, staat ook in dit topic.
Gave case idd ik ben alleen wel benieuwd hoe je de op afstands bestuurde in/uitschakel optie hebt gemaakt. Is voor mijn eigen pc wel handig alleen ben ik alles behalve handig met electronica.
Gave case idd ik ben alleen wel benieuwd hoe je de op afstands bestuurde in/uitschakel optie hebt gemaakt. Is voor mijn eigen pc wel handig alleen ben ik alles behalve handig met electronica.
waar zit de optical drive eigenlijk ?
aan de zeikant ?
aan de zeikant ?
If you want to be rocked so hard that your teeth shatter than Wolfmother are the band for you...
Verwijderd
Die waterkoeling set is al verkochtframaster schreef op donderdag 12 januari 2006 @ 00:58:
wat wil je voor die watercooling welke is het
wat voor 1 was het shit heb ik weer pech
De waterchill H20l dacht ik?
Maar ik had gehoopt dat dit topic stilaan ging sterven ofzo
Mijn slangen zijn te groot geworden, en persoonlijk wil ik ze het ook niet meer aandoen.
Telkens dat ik thuiskwam van een lan, zag ik dat mijn beestje toch wel een beetje gestresseerd was.
Heb nu 3 lanmeetings gedaan met deze case.
Aan de case ga ik iig niet meer verder doen, maar de case staat absoluut geen stof te happen, de case staat al werkend naast mij
Met een kleine kans zie je mij in de toekomst met een nieuwe kickass casemod
Ik ben inmiddels uitgenodigd om in D=mc² te komen, dit heb ik aanvaard.
Dus ooit zal er wel eens een nieuwe mod komen.
Allemaal bedankt die dit topic met hart en ziel gevolgd heeft
[ Voor 3% gewijzigd door Jellabie op 13-01-2006 00:05 ]
De Nederbelg !
Verwijderd
hmm via via zie ik deze topic en als slangenliefhebber moet het mij toch echt van het hart dat wat ik zie toch wel grenst aan het ontoelaatbare. Wat is je volgende stap ?? hond in pc ?? kat ?? .
een slang moet je absoluut niet in een pc houden die gaat gek worden door alle stralingen.
een slang moet je absoluut niet in een pc houden die gaat gek worden door alle stralingen.
Verwijderd
Dat kan toch wel?jellabie schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 19:09:
Disclaimer
• de slang zal niet altijd in mijn case zitten, enkel tijdens lans
• ik werk heel de dag, dus heb weinig tijd voor aan mijn case te werken, enkel in het weekend.
• voorbehouden van typfouten
• over 3 maanden moet hij klaar zijn, dus begin aub niet om updates te roepen, het komt wel...