![]() Dit topic gaat dus over mijn custommade casemod dat ook een terrarium moet worden kijk in de startpost bij updates, zodat je alles op de voet kan volgen |
Het begin |
Na wat brainstorming, en heel wat te tekenen ben ik op het idee gekomen om een pc te maken waar ook een terrarium inzit, dit leek mij een orgineel idee Dus momenteel ben ik al een klein half jaartje bezig met deze case die over een kleine 3 maanden moet klaar zijn, omdat er dan een vrij belangrijke lanmeeting is voor mij |
De uitwerking. |
na wat getekend te hebben, heb ik er zo een ontwerp uitgekregen, simpel voor het oog, en ook stijlvol, net zoals ik het wou. ![]() hier heb ik al bepaalde stukken tegen elkaar gezet hoe het ongeveer moet gaan worden. ![]() wat oude hardware erin om te kijken hoe groot ik de pc ruimte en het terrarium ruimte ging maken. ![]() Nogmaals tegen elkaar gezet, ![]() Daarna heb ik de zijkant nog wat bewerkt, hier komt mijn andere nickname in, Flabah. Het moet nog heel wat afgewerkt worden. ![]() Die ronden gaten vanvoor in de case heb ik rondgefreest: ![]() ...om er vervolgens blowholes in te kunnen lijmen, deze blowholes zijn 2 regenpijpen van 18cm lang. ![]() Na heel wat te plamuren en te schuren krijg je ongeveer zo een resultaat, ![]() de bedoeling van die blowholes is om frisse lucht in de pc gedeelte te kunnen blazen, omdat ze een terrarium voor staat, was dat moeilijk. Daarna ging ik de achterkant frezen, ![]() alles netjes gefreest zodat het perfect past, ook een steun voor de voeding. ![]() alles in elkaar geschroeft, ![]() je ziet dat die blowholes er nog een stukje uitsteken, dat is al bijgewerkt inmiddels ![]() het totaal shot op dit moment: ![]() Vanvoor op de case is het de bedoeling dat er 4 ledbars van elks 10 leds komen die meegaan op de muziek, alle leds zullen naar het midden toelopen, ![]() Dan ben ik 4 velleman ledbars gaan kopen en in elkaar gesoldeerd, ![]() ![]() one down 3 to go.... |
To do list |
• momenteel ben ik bezig aan de electronica. • alles afwerken • watercooling netjes inwerken • ... |
Updates |
• [rml]jellabie in "[ CIP]pc/terrarium"[/rml] • [rml]jellabie in "[ CIP]pc/terrarium"[/rml] • [rml]jellabie in "[ CIP]pc/terrarium"[/rml] • [rml]jellabie in "[ CIP]pc/terrarium"[/rml] • [rml]jellabie in "[ CIP]pc/terrarium"[/rml] • [rml]jellabie in "[ CIP]pc/terrarium"[/rml] • [rml]jellabie in "[ CIP]pc/terrarium"[/rml] • [rml]jellabie in "[ CIP]pc/terrarium"[/rml] • [rml]jellabie in "[ CIP]pc/terrarium"[/rml] • [rml]jellabie in "[ CIP]pc/terrarium"[/rml] • [rml]jellabie in "[ CIP]pc/terrarium"[/rml] |
Disclaimer |
• de slang zal niet altijd in mijn case zitten, enkel tijdens lans • ik werk heel de dag, dus heb weinig tijd voor aan mijn case te werken, enkel in het weekend. • voorbehouden van typfouten • over 3 maanden moet hij klaar zijn, dus begin aub niet om updates te roepen, het komt wel... |
Tot slot: |
Veel kijkplezier... |
Layout gejat van Chillz die hem weer van mij had gejat en die heb ik, jellabie, vervolgens weer gejat |
[ Voor 51% gewijzigd door Jellabie op 28-07-2005 20:11 ]
De Nederbelg !