Ik wil 2 extra fans (uit oude pc voedingen) in mijn pc bouwen. Opzich geen probleem. Nu moet ik ze alleen nog ff stroom geven. Er zit al een extra fan. De fan die er al in zat (dus niet in de voeding maar gewoon een extra fan) word al gevoed. Kan ik de draadjes die die fan voeden splitsen naar alle 3 de fans? met behulp van solderen uiteraard.
Kan wel... moet je ze alleen niet in serie zetten, maar parallel.
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
Tuurlijk wil dat, je kan ook kroonsteentjes gebruiken...
ehh dat was niet mijn bedoeling, maar 3 op dezelfde kabel, of dat mogelijk is bedoel ik. maarja ff proberen maar denk ik
Bedankt voor de tip, ik draai ook win2k..Op woensdag 10 januari 2001 21:01 schreef rick_h het volgende:
gewoon de losse draadjes in een los stekkertje steken..
wel voorzichtig doen!![]()
Als je je mobo wil door laten fikken wel ja...Op woensdag 10 januari 2001 21:00 schreef jordyb het volgende:
Dus je kan 5 fans op een zo een aansluitinkie op je moederbord aansluiten??
't Risico is namelijk zeer groot dat je mobo de gevraagde stroom niet kan leveren, met alle gevolgen:'((gelukkig geen ervaring mee:))
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
Verwijderd
k zou ze zeker niet op het mobo aansluiten kon wel eens een te hoge belasting worden(voor de koperbaantjes op je mobo)
Oke het werkt! Enne nog 1 vraagje, moet ik de fans de kast in of juist eruit laten blazen???
?!Op woensdag 10 januari 2001 21:07 schreef jordyb het volgende:
Ze komen er achter.
Dat kan toch niet mensen.
3 fans op een aansluiting op je mobo.
Jaja eerst iets vragen en als het antwoord voor de hand blijkt te liggen gewoon doen alsof je wou kijken of wij het wisten?
DREAM ON SuKKa
Verwijderd
Ik had het neit gevraagd hoor.Op woensdag 10 januari 2001 21:14 schreef Demoniac het volgende:
[..]
?!
Jaja eerst iets vragen en als het antwoord voor de hand blijkt te liggen gewoon doen alsof je wou kijken of wij het wisten?
DREAM ON SuKKa
Maar veel succes.
Wa's dit dan?Op woensdag 10 januari 2001 21:00 schreef jordyb het volgende:
Dus je kan 5 fans op een zo een aansluitinkie op je moederbord aansluiten??
Ik was degene die de vraag stelde. Het werkt prima trouwens. Ik wilde gewoon ff zeker zijn.
Verwijderd
Dat was niet als vraag bedoeld.Op woensdag 10 januari 2001 21:18 schreef Demoniac het volgende:
[..]
Wa's dit dan?
Al staat het er wel. Gewoon verbaast dat dat kan.
Snappie??
Ksnapput, laten we maar ophouden, we zijn geen kleine kinderz meer...:)Op woensdag 10 januari 2001 21:20 schreef jordyb het volgende:
Dat was niet als vraag bedoeld.
Al staat het er wel. Gewoon verbaast dat dat kan.
Snappie??
Om mijn harde waren te kunnen bekijken...Op woensdag 10 januari 2001 21:19 schreef eppo1313 het volgende:zeg Demoniac, wrom wil jij een raam
Pagina: 1