ik was net wat met een koeler aan het klooien terwijl mn PC aan stond (in win2K).. toen maakte ik per ongeluk kortsluiting (*pats*) en vervolgens gaf win2k een bsod: Unexpected kernel mode tap (oid
) Toen maar gereset en alles doet het nog (op het eerste gezicht).. maar waarom kwam die foutmelding dan? Zou er toch iets kapot zijn gegaan?
Verwijderd
Windows schrikt waarschijnlijk van een vage command reeks die zomaar binnenkomt doordat jij kortsluiting maakt. Maar wrom in hell laat jeje pc aanstaan terwijl je dit soort dingen doet ?
ik moest gewoon 2 draadjes in een stekkertje steken. .en geen zin om daarvoor mn PC uit te zetten..
.. ik had een draadje niet helemaal goed in elkaar gedraaid waardoor dr 1 minuscuul stukje draad uit stak en tegen de andere draad aan kwam, met als gevolg wat geknetter..
Ik vond het alleen wat vaag dat windows een bsod gaf.. het is gewoon een AT voeding.. ik zou eerder verwachten dat de voeding even aan uit gaat ofzo en mn PC reset.. maarja volgens mij is er nix aan de hand
Ik vond het alleen wat vaag dat windows een bsod gaf.. het is gewoon een AT voeding.. ik zou eerder verwachten dat de voeding even aan uit gaat ofzo en mn PC reset.. maarja volgens mij is er nix aan de hand
Verwijderd
Heb ik ook een keer gehad met mijn viper kaart. Ik was er een beetje mee aan kloten en toen maakt de temperaatur meter sluiting ofzo, pats dikke error. Gereboot niks aan et handje
Verwijderd
Wees blij dat het nog heel
(Ik heb dat zelf ook gedaan een keer per ongeluk toen donderde er een schroefje precies op ze kant op een prinplaatje ook wat geknetter en ook een BSOD. Maar daarna werkte alles nog gewoon goed na de reboot. PC's kunnen wel wat hebben
Broertje gaf me spiegel met stalen buitenkant toen ik ff nummertje op netwerkkaart wilde lezen.
Knetterde niet eens, ging echt keurig uit, en bleef toen 5 minuten geforceerd uit staan. Goedbeveiligde voeding dus
.
M'n broertje was minder beveiligd, die knal van mij kwam wel aan
. De klootzak, ik had 'm gezegd dat hij een niet-geleidend spiegeltje moest pakken.
Knetterde niet eens, ging echt keurig uit, en bleef toen 5 minuten geforceerd uit staan. Goedbeveiligde voeding dus
M'n broertje was minder beveiligd, die knal van mij kwam wel aan
"Wie is deesen figuur, hier ten topic aangheduidt als 'hij', wiens mededelinghe soo eenen consternatie weet te ontluycken :? " -- dion_b
Pagina: 1