Toon posts:

Welk usb-stuurtje?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben opzoek naar een usb-stuurtje, maar ik wil er niet meer als 60-70 euro aan uitgeven.
Ik heb veel gelezen over de logitech momo, maar die iets boven mijn budget.
Ik heb ook de Logitech Formula Force GP gezien, hoe is die? ik heb gelezen dat die nogal plastic is.
Ik hoef niet perse een force feedback, dus is de Microsoft Precision Wheel dan iets?
Het zou handig zijn als jullie ff wat stuurtjes noemen & de voor en nadelen ervan.

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Dat zou inderdaad handig zijn ja, maar ik denk dat je zelf beter ff op zoek kunt gaan, het is hier geen helpdesk.

Kijk bijvoorbeeld eens in dit topic.

Of zoek met Google.

[ Voor 5% gewijzigd door RoD op 07-05-2005 16:55 ]

Verwijderd

Topicstarter
RoD schreef op zaterdag 07 mei 2005 @ 16:55:
Dat zou inderdaad handig zijn ja, maar ik denk dat je zelf beter ff op zoek kunt gaan, het is hier geen helpdesk.

Kijk bijvoorbeeld eens in dit topic.

Of zoek met Google.
Heb al gekeken wou alleen ff jullie mening erover, en trouwens...jullie zijn voor heel veel mensen toch een aardige helpdesk, maar als we zo gaan reageren...

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Waarom zou je dat hier vragen?
Kijk hier ns.
Reviews ;)

• wacko
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 22-01 15:21
Tsja, pak de PriceWatch er eens bij, kijk welke stuurtjes in je budget vallen en ga met die modelnamen zoeken naar reviews, of hop eens langs een echte winkel waar ze die hebben en vraag of je 'm misschien even mag proberen. Veel meer tips kunnen we je niet geven denk ik :)
Overigens kun je denk ik nauwelijks nog stuurtjes vinden zònder force feedback omdat de stuurtjes die het hebben al niet zo duur zijn.