Verwijderd schreef op dinsdag 17 mei 2005 @ 00:33:
Is het trouwens iemand anders anders opgevallen dat je ook spontaan HP verliest als je van map wisselt? Was een paar keer ineens ongeveer 10% HP kwijt daardoor... En ik heb al een paar keer gehad dat ik bv. Grapes at (+140HP) en er maar 80 ofzo bij kreeg -- er kwam eerst wel 140 bij, maar zodra dat stuk volgelopen was sprong ie terug naar ~80HP erbij

Ja, ik heb ook al zoiets gehad. Af en toe gaat er gewoon 10 HP zomaar af. Ik heb ook al enkele keren gezien bij een level up. Eerst alle HP gerestored en dan ~50 HP terug af.
Daarjuist heb ik om te testen eens 2 seconden neergezeten (zitten en opstaan met sneltoets F1) en ik had voor ik zat een stuk meer HP als erna.
Maar die mooie momenten in Zant zal ik nooit meer vergeten. Iedereen die daar stilstaat en je eigen mannetje dat om de 2 minuten beweegt. Ik moest daar natuurlijk juist zijn voor de dealer quest. Ik ben daar toen zelf gedood door een monster dat ik niet eens in mijn buurt heb zien komen. Naja, op het einde ben ik nog redelijk vlot tot lvl 20 geraakt.
Ik hoop dat ze bij Gravity hier een lesje uit geleerd hebben.
Hoeveel exp. gaat er nu juist af als je dood gaat. Ik kies altijd field en bij mijn weten gaat er nog altijd maar 3% af. Ik denk zelf dat ze er al af is voordat je kan kiezen waar je wil resurrecten. En nog iets: tot een bepaald level ging er helemaal niets af (of is dit normaal).
EDIT: Nog iets. Om van lvl 9 naar 10 te gaan had ik meer exp nodig (~3600) dan om van lvl 10 naar 11 (~2200), van lvl 11 naar 12 (~2700) en van lvl 12 naar 13 (~3500) te gaan. (De precieze getallen weet ik niet meer.)
[
Voor 7% gewijzigd door
Xiander op 17-05-2005 01:00
]