[PC MMORPG] ROSE Online - deel 7 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste
Acties:
  • 7.491 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saryon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 27-06-2022

Saryon

Xienix

Nou Dave, de eerste namen van toekomstige vijanden kunnen alweer op het lijstje worden gezet. Wat een naaistreek om iemands naam in te pikken. Ik begrijp het zowieso niet: als ik iemand niet zou mogen dan zou ik ook absoluut niet met zijn/haar naam willen rondlopen... 8)7

Deliriant isti Romani.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 24-03-2024

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

dat meen je niet he :/ je zag Daves2hd rond lopen? want dan ga ik report doen @ roseon :(
dat is gewoon te erg...

ik kan verder ookal heel de tijd geen daves2hd online vinden uit busylist.. :?
zeker weten dat het een daves2hd was..

als er vijanden zijn ga ik mensen hunten+hacken nicklame vind ik net zo'n zware straf als moord

[ Voor 56% gewijzigd door daves2hd op 16-05-2005 15:47 ]

you should not attack your enemy before fully understanding his potentials

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaytjuh
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 01-02-2024

Kaytjuh

The one and only

ik weet het wel zker vanmorgen. Ik denk dat ze ef rond lopen, gewoon om je te naaien. Ik denk dat ze je naam gwoon houden en daarnaast hun eigen poppetje... :?

Maar zo erg als moord is ook een beetje overdreven.....

Tweaker gallery / Kaytjuh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

het is net zo lame... er bestaat btw wel een dave2hd.. die heel kort rond liep.
wilt iedereen zi vriendelijk zijn als ze een Daves2hd zien lopen een screenie te maken en contact met me op te nemen? want offencive user report wil ik er graag bij doen. ik wil gewoon met mijn nickname spelen :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chakotay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 16-09 17:12

Chakotay

Lick here to continue

Het is nu echt extreem laggy hier... Het duurt soms wel een minuut of meer tot je poppetje gaat lopen na een klik, vooral in Zant gebeurt er bijna niets. Je ziet ook overal groepjes mensen stilstaan.

Meer mensen last van? Het is best onspeelbaar zo :p

Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0 | Twitter | Motorspul

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hamotje
  • Registratie: Februari 2004
  • Nu online
Idd extreem lagg.
Wou ff nieuwe stuff in zant halen nu kom ik er niet meer uit :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CV_SmileY
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17-09 11:32

CV_SmileY

JackOfAllTrades MasterOfNone

ik probeer job quest te halen in zant......dat gaat een half uur duren denk ik....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

daves2hd schreef op maandag 16 mei 2005 @ 12:34:
[...]
en nu dus blijkbaar wat jij zegt :/ maar waar lees je dat?
Die fairy in birth island zegt dat... dan wordt het misschien nog interessant om resurrection skill te nemen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit er ook al vanaf 11:06 op en in het begin was er idd erg veel lag, je merkt het nu nog steeds wel.
Er zijn me wel een paar dingen opgevallen:

- Als je iets wilt kopen staat er gewoon een prijs bij, echter bij de confirmatie geven ze een hele gare prijs aan.
- Als je even zit en je balk is vol en je gaat weer staan, is je balk weer half leeg.
- Het lvlen gaat toch wel een stukje trager.

Ingame nick: Soldier
Level: 11

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saryon

Saryon

Xienix

Zo, net even naar lvl 5 gegaan, maar Adventure Plain is bij mij echt onspeelbaar :( Ik probeer het vanavond wel weer een keertje, want dit is geen spelen zo, en dan ben ik nog niet eens in Zant geweest...

edit: ik heb toch maar Saryon als Nick gehouden, is wat herkenbaarder voor mn matties ;)

[ Voor 21% gewijzigd door Saryon op 16-05-2005 16:48 ]

Deliriant isti Romani.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

daarom wil ik ook daves2hd hebben :(... verder sta ik zo op alle forums, ed bekend :S... gewoon een heele flauwe actie van iemand.... of iemanden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zoo, mijn doel voor vandaag is bereikt: Hawker en lvl 12... T schoot niet echt op met die lag en drukte... maar goed 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Volvados
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 17-09 14:51
Was juist door Zant aant het lopen en er stond ineens "the prices have changed"
Gebeurde dit voor de reset ook wel eens? Ik heb het nog nooit gezien.
Zijn de prijzen bij NPC verandert, of zit ik er naast?
Afbeeldingslocatie: http://img246.echo.cx/img246/9875/priceshavechanged5ca.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22:04
Yv3z schreef op maandag 16 mei 2005 @ 17:05:
[afbeelding]
bezig met dealer quest toevallig??
Crow had het over dat de prijzen veranderen om de zoveel tijd.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Volvados
  • Laatst online: 17-09 14:51
Rakkerzero schreef op maandag 16 mei 2005 @ 17:22:
[...]
bezig met dealer quest toevallig??
Crow had het over dat de prijzen veranderen om de zoveel tijd.
Nee, ik ben een soldier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
dan weet ik het niet. Ik denk dat het eigenlijk gewoon een fictief zinnetje is dat niks doet.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En alweer 21.... toch mischien mijn doel bereiken; lvl 30 (wel lachuh bij de aquas in elveroon is nog niemand :D.

Dat heb ik ook meegemaakt en ben pas om 14.00 begonnen :P.... maar ben nu 22 en het shiet wel op, waar is de lot crew? (zijn jullie al uber high ofzo, ik kan jullie nergens vinden)

[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 16-05-2005 18:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 30-08 08:36

William/Ax3

We are Starstuff

Verwijderd schreef op maandag 16 mei 2005 @ 18:14:
En alweer 21.... toch mischien mijn doel bereiken; lvl 30 (wel lachuh bij de aquas in elveroon is nog niemand :D.
Zo dan doe je het nu ff beter dan mij pas 16.. Kep echt een hele tijd vast gezeten in Zant met Lag.. Dus ben toen ff uurtje gestopt..

|WOW Daggerspine | Troll Hunter Axejess |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

bah ik had er ook kunnen zijn :( lame nick rippers. echt als ik wweet wie het gedaan heeft en ik um ooit op straat tegenkom,... kantie wat leuke dingen zijn richting op verwachten..
pas lv 6 nu, ing: Daaf
:X echt sommige mensen mogen van mij part echt gemarteld worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

[afbeelding]
Misschien de autopricing of zo?

EDIT: Voor de andere OoT-clan leden: Welke channel spelen we / jullie nou? :?

[ Voor 11% gewijzigd door CH4OS op 16-05-2005 18:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

eej ik ben nu soldier lvl 19 bijna 20 en heb vette stats ik kill zowat elke oranje 1 hit kill en rood iets langer(met skill)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calamor
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17-09 16:11
[afbeelding]
Ik vond het al vreemd dat de prijs hoger was dan eerst. Honing verkocht ik eerst voor 75 nu voor 83.
Dus prijzen zijn echt aan het veranderen. Dit is niet zo leuk nu weet ik niet meer de koop en verkoop prijzen. En voor een dealer is dit niet zo leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

haha ik zit nu in een duitse party en ik leech gewoon hun item en exp en ze weten het nie eens ik zit hier al een half uur... 3 lvls omhoog gegaan 8)7 8)7 8)7
echt dom die duitsers
nu 4 8)7

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 16-05-2005 19:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lector
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21-06-2018
Verwijderd schreef op maandag 16 mei 2005 @ 19:05:
haha ik zit nu in een duitse party en ik leech gewoon hun item en exp en ze weten het nie eens ik zit hier al een half uur... 3 lvls omhoog gegaan 8)7 8)7 8)7
echt dom die duitsers
nu 4 8)7
Wat aardig van die lui dat ze je in hun party laten. Denk je nu echt dat ze niet door hebben dat je leeched? Nee wat een kansloze actie van jou.

Jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saryon

Saryon

Xienix

echt dom die duitsers
nu 4 8)7
Waarom zijn dit soort kansloze figuren altijd zo trots op dit soort zielige acties?

Deliriant isti Romani.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan
  • Nu online

Haan

dotnetter

echt dom die duitsers
nu 4 8)7
Wat is je nick? Want dan weet ik bij wie ik never nooit in een party zal gaan/traden/items van kopen.
Bah bah bah :r

Kater? Eerst water, de rest komt later

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lector schreef op maandag 16 mei 2005 @ 19:22:
[...]

Wat aardig van die lui dat ze je in hun party laten. Denk je nu echt dat ze niet door hebben dat je leeched? Nee wat een kansloze actie van jou.

Jammer.
tsss ik moest gewoon ff weg en liet hem tegelijker tijd leechen wat is daar zo erg aan man...het is gewoon dom van hun

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ben jij NLsmurfNL dan? die flikker zat ook lekker te leechen zag ik na een kwartier bij hem in een party gezeten te hebben :(

Ik zit dan eigenlijk altijd wel leuk in party's maar (nu komt de n00bvraag van het jaar) waar dienen party's eigenlijk precies voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

Verwijderd schreef op maandag 16 mei 2005 @ 20:10:
[...]
tsss ik moest gewoon ff weg en liet hem tegelijker tijd leechen wat is daar zo erg aan man...het is gewoon dom van hun
nee hoor gewoon triest van jou, en ja dat is zo erg :+ je zou ze eerder dankbaar moeten zijn dan trots op je actie

party's is voor meer en sneller lvlen, hoe hoger party lvl hoe meer exp je krijgt met z'n allen. en hoe meer mensen erbij kunnen. een groot feest dus

[ Voor 8% gewijzigd door daves2hd op 16-05-2005 20:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LoL en Ellis heeft alweer 7/7 8)7
Leuk boogje om goed te levelen _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rapido_
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21-01-2022
Haan schreef op maandag 16 mei 2005 @ 19:59:
[...]

Wat is je nick? Want dan weet ik bij wie ik never nooit in een party zal gaan/traden/items van kopen.
Bah bah bah :r
Amen!

Nu lvl 27...en 50k op mun rekening...
Tis allemaal wel weer ff wennen hoor...drukte..vreemde regenerate van je hp..hmmm

Maar goed we zijn weer onderweg.
Wel besloten dat ik ff w8 met Luna quest, geen zin om met 200man first hit proberen te krijgen,...
Nu maar mezelf effe regeneraten :D..nn all

Life is like Windows...you never know when it's gonna crash......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik hoop wel dat ze die HP bug snel fixen zeg :/ Ik heb nog maar 100 vd 330 HP over, dus ik ga even zitten tot mn healthbalkje weer vol is, sta weer op... *poef* terug naar 140 vd 330 HP, schiet lekker op zo :p

Is het trouwens iemand anders anders opgevallen dat je ook spontaan HP verliest als je van map wisselt? Was een paar keer ineens ongeveer 10% HP kwijt daardoor... En ik heb al een paar keer gehad dat ik bv. Grapes at (+140HP) en er maar 80 ofzo bij kreeg -- er kwam eerst wel 140 bij, maar zodra dat stuk volgelopen was sprong ie terug naar ~80HP erbij :?

Lag in Zant was trouwens op een gegeven moment echt niet normaal meer idd... Ik heb er toen 20min over gedaan om Zant uit te komen omdat ik letterlijk maar 1 move per 2 a 3min kon doen :/

Maargoed, tussen de lag en al het geKSt worden door toch nog redelijk geleveld, ben lv19 nu :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raegin
  • Laatst online: 14-09 12:34
als je gaat zitten om mp te healen, en je staat op ben je ook de helft kwijt.
ik eindig deze dag als lvl 26 met maar 20k, rapido wint :P (rapido dit is b3wm btw ;) maar die skills zijn zo duur :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xiander
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 02-09 20:15
Verwijderd schreef op dinsdag 17 mei 2005 @ 00:33:
Is het trouwens iemand anders anders opgevallen dat je ook spontaan HP verliest als je van map wisselt? Was een paar keer ineens ongeveer 10% HP kwijt daardoor... En ik heb al een paar keer gehad dat ik bv. Grapes at (+140HP) en er maar 80 ofzo bij kreeg -- er kwam eerst wel 140 bij, maar zodra dat stuk volgelopen was sprong ie terug naar ~80HP erbij :?
Ja, ik heb ook al zoiets gehad. Af en toe gaat er gewoon 10 HP zomaar af. Ik heb ook al enkele keren gezien bij een level up. Eerst alle HP gerestored en dan ~50 HP terug af.

Daarjuist heb ik om te testen eens 2 seconden neergezeten (zitten en opstaan met sneltoets F1) en ik had voor ik zat een stuk meer HP als erna.

Maar die mooie momenten in Zant zal ik nooit meer vergeten. Iedereen die daar stilstaat en je eigen mannetje dat om de 2 minuten beweegt. Ik moest daar natuurlijk juist zijn voor de dealer quest. Ik ben daar toen zelf gedood door een monster dat ik niet eens in mijn buurt heb zien komen. Naja, op het einde ben ik nog redelijk vlot tot lvl 20 geraakt.

Ik hoop dat ze bij Gravity hier een lesje uit geleerd hebben.

Hoeveel exp. gaat er nu juist af als je dood gaat. Ik kies altijd field en bij mijn weten gaat er nog altijd maar 3% af. Ik denk zelf dat ze er al af is voordat je kan kiezen waar je wil resurrecten. En nog iets: tot een bepaald level ging er helemaal niets af (of is dit normaal).

EDIT: Nog iets. Om van lvl 9 naar 10 te gaan had ik meer exp nodig (~3600) dan om van lvl 10 naar 11 (~2200), van lvl 11 naar 12 (~2700) en van lvl 12 naar 13 (~3500) te gaan. (De precieze getallen weet ik niet meer.)

[ Voor 7% gewijzigd door Xiander op 17-05-2005 01:00 ]

Typ voor GoT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan
  • Nu online

Haan

dotnetter

Level 18 nu :) 5k op zak, maar moet nog een hoop skills kopen, over 1 level kan ik hopelijk Gather weer nemen.
Hopelijk koopt er nog iemand wat in m'n winkeltje (noob-spullen later niet eens meer de moeite van het oprapen zijn :p )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm, ik heb heel de middag en avond geen last gehad van die lag waar iedereen t over heeft (heb op alle 3 de servers wel een keer gespeeld). De monsters (of hoe je ze wilt noemen) waren iets schaarser dan 2 weken terug. Het enige waar ik van baal is dat er in Zant nog niet zoveel kiwi en meat-dealers zijn, en als ze er al zijn zijn de prijzen absurt hoog...

ign: Leprechaun
lvl: 22
job: Soldier (wil champ worden)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chakotay

Chakotay

Lick here to continue

Woei, ik zie in Zant de eerste Fairy Wings (heten nu Nymph wings opeens :p ), echte 9/2 wings voor 65k! \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zodan, toch nog even verder gespeeld en lv21 geworden :)

Screenshotje van mijn dealer (-> artisan) tot nu toe:

Afbeeldingslocatie: http://www.laura-design.nl/stuff/rose/screen017t.JPG

Volgend level nog even Twin Shot erbij, en dan ga ik denk ik vast aan mijn craftskills beginnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calamor
Chakotay schreef op dinsdag 17 mei 2005 @ 02:33:
Woei, ik zie in Zant de eerste Fairy Wings (heten nu Nymph wings opeens :p ), echte 9/2 wings voor 65k! \o/
Nee hoor er is een wing er bij gekomen als je kijk zie je dat die lvl 22 zijn en niet lvl 15. Zie roseon.
Ben benieuwt of je al Fairy Wing op lvl 1 kan maken is wel leuk.volgent lvl zal ik het weten.
gerwingood schreef op dinsdag 17 mei 2005 @ 08:38:
[...]

ja je kan fairy wings maken op lvl 1 craft skills :)
Dat is lekker :9~

Niet dus!Moet ik nog 3 lvl's wachten
Amafi schreef op dinsdag 17 mei 2005 @ 08:47:
Lvl 1 craft skills, level 2 subweapon craft
Ook fout. Lvl 2 craft en lvl 2 sub-weapen.
b00m schreef op dinsdag 17 mei 2005 @ 08:57:
heb jij dat amafi?
dan moet ik maar is ingredienten zoeken :D
Je kan al gaan zoeken.
Welke lvl ben je? Ik ben zelf lvl 22 zit in channel 1 ingame TheOneNL. Heb nu lvl 1 sup-weapen

[ Voor 54% gewijzigd door Calamor op 17-05-2005 09:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gerwingood
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Calamor schreef op dinsdag 17 mei 2005 @ 07:56:
[...]

Nee hoor er is een wing er bij gekomen als je kijk zie je dat die lvl 22 zijn en niet lvl 15. Zie roseon.
Ben benieuwt of je al Fairy Wing op lvl 1 kan maken is wel leuk.volgent lvl zal ik het weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amafi
  • Laatst online: 17-08 22:48

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raegin
heb jij dat amafi?
dan moet ik maar is ingredienten zoeken :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vanmiddag maar weer een keer proberen om die laatste 7 honeybee stingers te vinden, man wat irritant, elke honeybee die ik tegenkwam was al neer voordat ik bij het beestje was...

ben nu lvl 10 visitor op weg naar soldier, ben vanmiddag na 4 uur pas online tho (zit nu @ stage :( )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

En even tot lvl 15 gelvlt :) En al 52 str :)

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th
  • Laatst online: 02-08 10:49

4th

gerwingood schreef op dinsdag 17 mei 2005 @ 08:38:
[...]

Amafi schreef op dinsdag 17 mei 2005 @ 08:47:
amafi, laat maar eens wete wat de benodigdheden zijn, dan zal ik die zoveel mogelijk proberen te beware

edit: zit nu ook op stage, kan het alleen niet laten om ff te checke of rose hier ook werkt ;) (nieuwe comps binne)

[ Voor 39% gewijzigd door 4th op 17-05-2005 09:17 ]

Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amafi
4th schreef op dinsdag 17 mei 2005 @ 09:15:
[...]
[...]
amafi, laat maar eens wete wat de benodigdheden zijn, dan zal ik die zoveel mogelijk proberen te beware
edit: zit nu ook op stage, kan het alleen niet laten om ff te checke of rose hier ook werkt ;) (nieuwe comps binne)
Oke komt ie:
15 cloth
15 ironthread
10 bird feather

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
4th schreef op dinsdag 17 mei 2005 @ 09:15:
Lv 15 Fairy Wings [all class]
Fixed stats: +50 speed
Req material: 15 cloth 15 iron thread 10 bird feathers

:X
(als het niet veranderd is tenminste)
bron: http://www.7hearts.net/forums/index.php?showtopic=260

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th

4th

thx, nog een bepaald soort cloth of gewoon weer beste quality?

Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 23:00
Gisteren weer begonnen en het begin ging niet erg lekker.

1. server gecrashed
2. Landelijke ADSL storing bij KPN

Was inmiddels in de avond toen ik weer kon spelen. Maar wat een mensen zeg, in Aventure plains overal visitor looks op de grond. niet een beestje te vinden waar minstens 3 mensen op lopen te hakken. Gaat lekker daarzo.

Toch weer een Muse begonnen. Moet uiteindelijk een Attack Muse worden, maar op het moment heb ik alleen Support skills. Eens kijken wat ik er allemaal van vind. Op het moment gaat het wel lekker, maar moet nog veel te veel skills hebben :P

Zit inmiddels op level 16. gaat de goede kant op, alleen de whoopy king wordt ik een beetje moe van, schiet niet op met een man of 20 die hem dar staan op te wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amafi
Ik ben er nog niet helemaal uit, maar ik denk dat het inderdaad om zo hoog mogelijke kwaliteit gaat en mijn CON level. Hoe hoger mijn Con schijnt te zijn hoe lagere kwaliteit ik cloth kan gebruiken voor dezelfde resultaten.
Hoe hoger mijn Sen is hoe hoger de kans dat er stats bij zitten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th

4th

dus jij gaat ff probere wa nice wings te crafte :) zullen zeker in zijn bij de menigte die nie snel genoeg aan de lvl50 zit ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou gister tot lvl 26 en een half gekomen.
Toch best netjes voor 1 dag. Nou zit ik nu op me werk dus kan jammer genoeg niet door (loop meteen weer achter op de rest). Vanvond in iedergeval lvl 30 woorden !!!!!
Vanvond zullen er ook wel al mensen bij de auqa king zitten dus daar maar effe rond hangen.
Zal nu die spinatack skill kopen, wel handig voor bij de auqa's.
Heb me 30K voor junoin al klaar liggen, dus kan snel beginnen met junion point te verzamellen.
Morge weer vrij, kan ik mooi weer meetje in/voorlopen op de rest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ok sorry dit was dom :P

[ Voor 97% gewijzigd door Verwijderd op 17-05-2005 10:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 17 mei 2005 @ 09:37:
eergister was er iemand die een private trade met mij ging starten hij deed wat items enzo in zn lijstje ik vond het al wat raar maarja ik deed ook wat items in mn lijstje, plotseling komt er een windows error met wat vage tekens en staat er ja en nee, ik heb op nee gedrukt en hij sloot meteen rose af. nadat ik rose opnieuw opstarte kon ik nog gewoon inloggen en had ik niet het idee dat ik was miste. maar de volgende dag toen ik in ging loggen was mn hele personage verweden nadat ik was ingelocht. is het mogelijk dat iemand je account hackt dmv een private trade? ik heb het idee dat hij dmv de private trade mijn account gegevens heetf weten te bemachtigen en later al mn dure items naar hem heeft gestuurd en vervolgens mijn account verwijderd.
De servers zijn gereset |:( |:( |:(

EDIT///
Voor dat je dit zoort "domme" dingen gaat vragen kijk eens op roseon.com en lees een sdit topic door en vraag niet maar wat raak. Is de regels van GoT staat duidelijk dat je eerst ALTIJD dingen zeld moet op lossen voor je in het rond gaat vragen. Doe dit als je blieft.
Wand iedereen praat al weken over de server reset, ...

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 17-05-2005 09:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th

4th

sorry maar magk ff lache :D :D :D toch nog iets leuks op stage vandaag ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:*) Lol, hoe kan zoiets je nu ontgaan zijn bij dat spel... 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
De characters ook, de items ook, alles....

Maar voor de rest is het allemaal te lezen op www.roseon.com

offtopic:
yo, wakkere :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
4th schreef op dinsdag 17 mei 2005 @ 09:28:
Hoe hoger de quality, hoe beter de kans dat je crafting slaagt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th

4th

weet niet meer wie het zei, maar wat wordt het nieuwe "standaard channel" voor OoT?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

4th schreef op dinsdag 17 mei 2005 @ 09:49:
weet niet meer wie het zei, maar wat wordt het nieuwe "standaard channel" voor OoT?
Gister zat iedereen in channel 2, zo ver ik weet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Verwijderd schreef op dinsdag 17 mei 2005 @ 09:55:
[...]

Gister zat iedereen in channel 2, zo ver ik weet
Ja, maar het officiele is channel 1, en als we het daar bij houden is het wel zo makkelijk :Y)
Ik heb atm helaas weinig tijd, en zal pas vanaf volgende week donderdag weer echt 24/7 kunnen lvlen aan ROSE :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat mij vooral opviel gister was het aantal nederlanders in chan 2, en dan nog niet eens het aantal GoTters...

zoveel "Dutch<naam>" en "<naam>NL" heb ik nog nooit in ROSE gezien :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th

4th

yep, helft van de NL spelers zat in ch2 wed ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calamor
4th schreef op dinsdag 17 mei 2005 @ 09:28:
Is afhankelijk van je cons. Als het maar 99% word hoger gaat het niet. Dus niet de alle beste. Is zonde van je geld en spullen. Maar ik ga het weten over 2 lvl's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raegin
idd, ieder half uur was het wel van heh daar zijn de goters :P
voor die wings kocht ik als dealer altijd gewoon de beste cloth die die gast in zant verkocht, success van 99% en is iets van 2000z ofzo

[ Voor 53% gewijzigd door Raegin op 17-05-2005 10:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan
  • Nu online

Haan

dotnetter

Rakkerzero schreef op dinsdag 17 mei 2005 @ 09:47:
[...]

Hoe hoger de quality, hoe beter de kans dat je crafting slaagt.
Calamor schreef op dinsdag 17 mei 2005 @ 10:18:
[...]

Is afhankelijk van je cons. Als het maar 99% word hoger gaat het niet. Dus niet de alle beste. Is zonde van je geld en spullen. Maar ik ga het weten over 2 lvl's
Wél beste kwaliteit gebruiken, want hoe hoger de kwaliteit clothes, hoe beter je wings worden! (hogere dodge dus!). Extra stats wordt er geloof ik niet door beïnvloedt, maar de dodge in ieder geval wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• its_Lochii
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 17-09 14:11
Ben nu lv 29 op 25% maar dat duurt dit lvl zolang omdat ik 115K experience moet, weet iemand of dat een bug is of dat dat zo hoort ? Dit is btw al me tweede char, aangezien bij mij eerste (Erik) ik geen skills had, geen geld, geen pots etc. :9

Edit: Verkoopt er iemand een redelijke Holy Hunters Chest ?

[ Voor 12% gewijzigd door its_Lochii op 17-05-2005 10:44 ]

"If a messy desk is a sign of a messy mind, then a empty desk is ..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AirX
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21:28

AirX

Tweak Guru

Verwijderd schreef op maandag 16 mei 2005 @ 20:17:
ben jij NLsmurfNL dan? die flikker zat ook lekker te leechen zag ik na een kwartier bij hem in een party gezeten te hebben :(

Ik zit dan eigenlijk altijd wel leuk in party's maar (nu komt de n00bvraag van het jaar) waar dienen party's eigenlijk precies voor?
Met een party kun je hogere level creeps aan. Je kunt namelijk elkaars HP bars zien, dus kun je elkaar healen/helpen indien nodig. Ook leveled een party steeds een level hoger. Des te hoger de level party, des te meer EXP je krijgt. Uiteindelijk krijg je met een highlevelparty een stuk meer EXP, want de soldiers en hawkers kunnen gewoon door rampagen (Next! :)) terwijl de Muses buffen/healen (je hoeft dus eigenlijk nooit te rusten) en door een hoger level party stijgt de EXP die je krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben gisteren bijna lvl 22 geworden.

Was wel leuk in de lvl 27 party van TZ.
Ik heb de hele dag geen last gehad van lag.

Maar hoe komen jullie aan zoveel geld?
Ik heb nog niet meer dan 7k gehad en heb de hele tijd MP pots nodig :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga maar eens spelen vandaag, hele dag voor niets gewacht,iemand heeft echt voor de gein mijn nick geregged :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th

4th

yep, is bij meerdere mense gedaan, nogal klotestreek eerlijk gezegd... gaat op roseguru en 7hearts al paar topic/pages over

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• its_Lochii
Verwijderd schreef op dinsdag 17 mei 2005 @ 10:52:
Ik ga maar eens spelen vandaag, hele dag voor niets gewacht,iemand heeft echt voor de gein mijn nick geregged :'(
Ik ben al meerdere 'nepperds' tegengekomen, zoals CaesarLoong, LordJustin en nog veel meer..
Heb zelfts al mensen gezien met clan-namen! Zoals DesperadoGods, ChthonicGuardian, TURK, en zelfts iemand met als zn naam eXceeded :P (mijn oude clan lol)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Echt zielig sommige mensen.
Die mensen strax maar op clangrounds afslachten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amafi
Haan schreef op dinsdag 17 mei 2005 @ 10:33:
[...]
[...]
Wél beste kwaliteit gebruiken, want hoe hoger de kwaliteit clothes, hoe beter je wings worden! (hogere dodge dus!). Extra stats wordt er geloof ik niet door beïnvloedt, maar de dodge in ieder geval wel.
Superhandige info, daar heb ik als dealernoob O-) zeer zeker wat aan.
Ik hou zo van hoge dodge, en de mensen zijn bereid daarvoor te betalen.
Eerst nog maar even wat gathering omhoog brengen. Wat doorlevelen. Woensdag vrij en dan is het 200% EXP dag hoorde ik. Dus dan moet level 35 denk ik wel lukken.
Dan beginnen met die craft skill. Eerst nog 15 draadjes vinden/kopen (heb er 0, door die klote lag bij opening van ROSE)
En dan bakken geld binnenhalen aan die wings, (hopelijk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calamor
Nog 0% tegaan en ik kan wings maken :*)
Lol kan nu wings maken!
Maar ga eerst eten.

om te maken is het 10 veren 15 Iron Thread 15 stof (beste quality voor hoger dodge rate) en 1k.

[ Voor 95% gewijzigd door Calamor op 17-05-2005 12:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo, DiaZ gezien die steeds dood ging :P
Nu lvl 14, dus schiet al heel erg op, jobquest ook al achter de rug.
Het is wel minder leuk rosen zonder je vrienden, niemand speelt meer gewoon, de laatste die nog wilde spelen hebben het voor gezien gehouden vanwege de lag :'(
Maar goed, solo'en gaat even snel op het ogenblik dan mensen in een party XD
Nu maar even nadenken of ik er niet nog een job naast gaan doen want er zijn al zoveel muses eigenlijk, en ik heb eigenlijk ook wel es zin gewoon te killen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
Amafi schreef op dinsdag 17 mei 2005 @ 11:57:
[...]
Woensdag vrij en dan is het 200% EXP dag hoorde ik.
Het zou leuk zijn als dit klopte, maar waar heb je deze informatie vandaan :? Op rose kan ik niets vinden in de annoucements en op 7hearts kan ik ook zo gauw niets vinden hierover.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als ze dan toch een event willen doen met 200% exp doe het dan asjeblieft in het weekend, dan heb ik er ook nog wat aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• its_Lochii
Ik heb lesvrij :D lekker gamen dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

cardinal808 schreef op dinsdag 17 mei 2005 @ 12:25:
[...]

Het zou leuk zijn als dit klopte, maar waar heb je deze informatie vandaan :? Op rose kan ik niets vinden in de annoucements en op 7hearts kan ik ook zo gauw niets vinden hierover.
Is ook niet waar... Alleen dingen die zijn aangekondigd op roseon.com zijn waar, de rest niet... Allemaal geruchten :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dommerick
  • Laatst online: 09-09 06:07

dommerick

is domm

ja dat zou wel mooi zijn die 200% exp dag ik ben dan namelijk ook vroeg uit dus dan ga ik lkkr doorlevelen.... ik moet nog wel beginnen met lvl 1 omdat ik gister weg was.... klote uitstapjes met je familie grrrr

Heeft geen signature.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amafi
FnF schreef op dinsdag 17 mei 2005 @ 12:48:
[...]

Is ook niet waar... Alleen dingen die zijn aangekondigd op roseon.com zijn waar, de rest niet... Allemaal geruchten :Y)
Hmm sorry dat ik bepaalde mensen blij heb gemaakt met een dode mus. Maar had gisteren zoveel dingen gehoord en deze zelfs via IRC dat ik dacht dat het op de site ook stond.
Het bericht van mij is dus NIET waar. Volgende keer zal ik dat wat beter uitzoeken.
En voor de anderen geldt ook altijd, vertrouw niet alles. Enige site die het altijd goed heeft is www.roseon.com

Maar ja, morgen gewoon alleen maar heel veel mobs slopen dan >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

egamernl schreef op dinsdag 17 mei 2005 @ 10:39:
Ben nu lv 29 op 25% maar dat duurt dit lvl zolang omdat ik 115K experience moet, weet iemand of dat een bug is of dat dat zo hoort ? Dit is btw al me tweede char, aangezien bij mij eerste (Erik) ik geen skills had, geen geld, geen pots etc. :9

Edit: Verkoopt er iemand een redelijke Holy Hunters Chest ?
Ik weet waar je het over hebt idd, lv28->29 33k exp, lv29->30 115k, en dan lv30->31 weer 46k ofzo. Helaas, heb er nu meerdere topics op 7hearts over gezien en het lijkt erop dat het toch geen bug is maar zo hoort... Ik quote:
deebee schreef op 7hearts:
some levels have increased exp requirements
it's all levels that are 'important', like 10, 30, 50, 70...

lv69 to 70 = 1.800.000 exp
1.8mil voor lv70? Gaat lang duren voor er iemand 2nd job heeft dan :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• its_Lochii
Verwijderd schreef op dinsdag 17 mei 2005 @ 13:16:
[...]

Ik weet waar je het over hebt idd, lv28->29 33k exp, lv29->30 115k, en dan lv30->31 weer 46k ofzo. Helaas, heb er nu meerdere topics op 7hearts over gezien en het lijkt erop dat het toch geen bug is maar zo hoort... Ik quote:

[...]

1.8mil voor lv70? Gaat lang duren voor er iemand 2nd job heeft dan :/
Klote, da's idd wel heel erg veel :r

Ben trouwens net lv 30 geworden :9
Afbeeldingslocatie: http://www.egamer.nl/image/eindelijk.jpg
Alleen nog fftjes een brilletje kopen 8)

---- nvm

[ Voor 18% gewijzigd door its_Lochii op 17-05-2005 13:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
Amafi schreef op dinsdag 17 mei 2005 @ 12:56:
[...]
Hmm sorry dat ik bepaalde mensen blij heb gemaakt met een dode mus. Maar had gisteren zoveel dingen gehoord en deze zelfs via IRC dat ik dacht dat het op de site ook stond.
Het bericht van mij is dus NIET waar. Volgende keer zal ik dat wat beter uitzoeken.
En voor de anderen geldt ook altijd, vertrouw niet alles. Enige site die het altijd goed heeft is www.roseon.com
Ach is niet erg, ik had al zon flauw vermoeden

Gisteren zijn er wel meer dingen geroepen en eigenlijk werkt het als een sneeuwbal effect...
1. Er zou namelijk nog 9 resets aankomen
2. binnen een week pay-to-play
3. Over twee maanden weer een reset
4. etc etc etc

Dit soort onwaarheden worden veel geroepen en raar is dat een goed bericht niemand geloofd totdat ze het zelf hebben gelezen en slechte dingen verspreiden als een vuurtje. Ik denk dat je het beste roseon en 7hearts kan volgen voor informatie, de laatste zitten er nooit ver naast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheMaestro
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 21:24
Ik ruik al een reset of rollback aankomen :(

http://www.7hearts.net/forums/index.php?showtopic=36139

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJrDJ666
  • Laatst online: 24-07 15:58
lol en wie staat er bij..... TheOneNL _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ O-)

dr staan nog wel meer NL om heen, (ons bit zuunig)

[ Voor 30% gewijzigd door DJrDJ666 op 17-05-2005 14:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Warom moeten mensen dit nou altijd doen....
Het verpesten voor de rest :/
Omdat nu niemand nog gamets hoort te hebben kunnen ze meschien alle al bestaande gamets er uit vissen of zo iets...
Hoop dat we weer jan lul lopen te vechten :/
Ps.. dat nieuwe lvl systeem vind ik eigelijk wel dope, wel iets heel nieuws, dan is het echt een prestatie als je zoon lvl hebt gehaalt. Maar vraag me af of je op zoon "moeilijk" lvl ook meer stat point en skill points krijgt.
Vind het wel erg vernieuwent of zo.... Wou vandaag "effe"30 woorden, dat woord wel doorhakken dan zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DJrDJ666 schreef op dinsdag 17 mei 2005 @ 14:37:
lol en wie staat er bij..... TheOneNL _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ O-)
Wow en al een clan. :/ lol
Met de naam van de clan die die GM had :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warchaser
  • Laatst online: 12-09 22:29
omg als ik inlog enz duurt het zeer lang en ik kan niet bewegen en daarna krijg ik server d/c de hele tijd omg!

:(

edit: nu is de server dood

[ Voor 12% gewijzigd door warchaser op 17-05-2005 14:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij mij is de server nu ook de hele tijd aan het kloten, ik heb ROSE gewoon de hele dag normaal kunnen spelen maar nu kom ik er niet meer in. Net was ik weer in het spel maar stond ik als een ijsblok vast aan de grond en gaf hij opeens de melding sever disconnected??? 8)7 8)7

Ik begon het spel net zo leuk te vinden |:( |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Crash schreef op vrijdag 18 februari 2005 @ 20:46:
Meisjes en jongens, het is niet nodig om hier telkens massaal te komen melden dat er een server plat ligt. Dit merkt de rest vanzelf, en het draagt verder niets nuttigs bij aan dit topic ;) Gelieve dergelijke reacties voortaan achterwege te laten a.u.b. :)
O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chakotay

Chakotay

Lick here to continue

Verwijderd schreef op dinsdag 17 mei 2005 @ 14:44:
[...]

Warom moeten mensen dit nou altijd doen....
Het verpesten voor de rest :/
Omdat nu niemand nog gamets hoort te hebben kunnen ze meschien alle al bestaande gamets er uit vissen of zo iets...
Hoop dat we weer jan lul lopen te vechten :/
Ps.. dat nieuwe lvl systeem vind ik eigelijk wel dope, wel iets heel nieuws, dan is het echt een prestatie als je zoon lvl hebt gehaalt. Maar vraag me af of je op zoon "moeilijk" lvl ook meer stat point en skill points krijgt.
Vind het wel erg vernieuwent of zo.... Wou vandaag "effe"30 woorden, dat woord wel doorhakken dan zeg.
Dat is niet waar, ik heb net even bij de Aqua's staan hakken, waar een paar Junon Aqua's langskwamen. Uit deze beesten zag ik een grade 1 garnet komen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Ik denk dat het wel meevalt met een reset. De mensen die een garnet op hebben gepakt, zullen ze weer
kwijt zijn denk ik, of ze doen er helemaal niks aan. Ik verwacht niet dat er weer een reset komt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In mijn party zit al iemand met 3 g1 garnets in jewelry maar wilt niet zeggen hoe ie eraan komt...
Zit een lchtje aan als je het mij vraagt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mooi, heb alle materials, kan je er 1 voor me maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blaatpaal
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 15-07 18:19
Ik ben inmiddels ook lvl 30 geworden, mede dank aan mij party genoten vanmiddag op lake anima
nogmaals bedankt voor de charms

Afbeeldingslocatie: http://img12.echo.cx/img12/2064/naamloos5zh.jpg

(--=) Peace For Everybody (=--)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meatbag
  • Laatst online: 01-10-2024
Grrrrrrrr ik wordt gek van die servers. :X :'(
Ik kan er gewoon niet opkomen en als ik er op kom kan ik gewoon helemaal niets doen.
Nu ben ik pas lvl 15 terwijl ik al makkelijk lvl 25 had kunnen zijn.
En dan die gare dupe truuk ofzo, daarmee is het begonnen. :(
Naja, heel mischien haal ik de 30 nog als de servers straks weer normaal doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaii
  • Laatst online: 21-08 22:44
Dubst4r schreef op dinsdag 17 mei 2005 @ 16:44:
Grrrrrrrr ik wordt gek van die servers. :X :'(
Ik kan er gewoon niet opkomen en als ik er op kom kan ik gewoon helemaal niets doen.
Nu ben ik pas lvl 15 terwijl ik al makkelijk lvl 25 had kunnen zijn.
En dan die gare dupe truuk ofzo, daarmee is het begonnen. :(
Naja, heel mischien haal ik de 30 nog als de servers straks weer normaal doen.
Vandaag nog?
Denk het niet :[
Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.