[XP] Na 45 seconden slaan harddisk en beeldscherm uit*

Pagina: 1
Acties:

• nakata24
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 29-05-2025
Beste vrienden, voordat ik me pc opnieuw wilde installeren,had ik het probleem al.
Het probleem ligt zo, je start je pc op, je krijgt het windows xp scherm, het balkje gaat
2 keer searchen, daarna valt me scherm EN me harddisk uit. Na +/- 45 sec gaat me harddisk
weer draaien, vervolgens doet alles het weer(harddisk functioneert goed) . Dit probleem heb ik dus ook met een opnieuw
geinstalleerde XP. PLEASE HELP ME!!!!

3,2ghz P4
2xepox EP-4PDA2+
2x512mb 3200 kingston dual channel
250gb ATA maxtor

• dr snuggles
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Welkom op GoT :). Om je goed verder te kunnen helpen is het handig als je dit even rustig leest.

Zo zou ik bijvoorbeeld graag willen weten wat je zelf allemaal al geprobeerd hebt om het probleem op te lossen en of je bijvoorbeeld al gekeken hebt of je harde schijf niet kapot is. Meer info over kapotte harde schijven kun je hier vinden.

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Beste nakata24, wat heb je allemaal al geprobeerd om dit op te lossen? Er zijn vast heel veel dingen over te vinden. dit komt vaker voor. Hier op GoT gaan we er ongeveer vanuit dat je alles wat je al hebt gevonden met een intensieve zoektocht hier en op google even vermeldt. Dat scheelt ons een hoop meedenken, en helpt bepalen waar het probleem zich precies bevindt :)

Lees ook Algemene gedragsregels (Netiquette) daarover nog even door. Zie dat je nieuw bent op het forum. Ik zet je OS nog even vooraan in de titel, zodat deze voldoet aan Windows Operating Systems - Policy. Zou jij de topicstart nog even willen aanpassen?

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

• nakata24
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 29-05-2025
bedankt voor uw reactie.