Power pinnen e.d. op moederbord aansluiten.

Pagina: 1
Acties:

• sebasgrif
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 28-01 18:26
Okay, dit is misschien een hele domme vraag, maar ik wil geen risico nemen.

Ik heb een nieuw MB gekocht (MSI K8N NEO3), deze heb ik in een oude kast geplaatst. Helaas komen de kleurtjes van de draden van de powerknop, resetknop, hdd-activity, etc niet overeen met de kleuren op het MB. Ik heb wel kunnen achterhalen wat wat is, maar maakt het ook uit welke vande 2 pinnen rechts en welke links zit?

Ik heb die nergens terugkunnen vinden, doordat ik het merk van mn kast niet weet. cable layouts van andere merken hebben andere kleuren (welke WEL overeenkomen met mn moederbord :P )

Alvast bedankt!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10-07 17:18

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Gewoon proberen, je kan niks slopen ;)

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11:44

Orion84

Admin Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Gewoon proberen en als de knoppen en lampjes neit naar behoren functioneren dan gewoon adnersom proberen.

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

• sebasgrif
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 28-01 18:26
Okay, bedankt!!!

Je kan t nooit zeker genoeg weten :).
Ik post wel wat pics als t toch mis gaat :P

• Bene
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 26-05 20:35

Bene

list incomprehension

* Bene huilt zachtjes bij de gedachte dat mensen hun mobo's niet meer kunnen installeren omdat de @#$#@ kleurtjes niet overeenkomen

VROEGER! Toen je eerst je 12 jumpers goed moest zetten en vervolgens 10 losse ongekleurde kabels moest inprikken. Toen handleidingen nog als noodzaak werden gezien in plaats van bier-onderzetters!

Wat een rottijd was dat :)

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10-07 17:18

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Bene schreef op vrijdag 06 mei 2005 @ 17:13:
* Bene huilt zachtjes bij de gedachte dat mensen hun mobo's niet meer kunnen installeren omdat de @#$#@ kleurtjes niet overeenkomen

VROEGER! Toen je eerst je 12 jumpers goed moest zetten en vervolgens 10 losse ongekleurde kabels moest inprikken. Toen handleidingen nog als noodzaak werden gezien in plaats van bier-onderzetters!

Wat een rottijd toffe tijd was dat :)
;)

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Pagina: 1