Toon posts:

[firefox] Volledige urls blocken

Pagina: 1
Acties:
  • 42 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb na een zoektocht op het forum een plugin van firefox tegen gekomen om delen van sites te blokken. Hij heet Adblock. Nu is mijn vraag: Is er geen plugin waarmee ik gewoon volledige urls zelf kan ingeven. Ik heb namelijk een beetje probleempje met mijn zusje van 8 die continu achter habohotel.nl zit. Ze mag best van mij internetten en achter de pc maar dit habo gebeuren werkt een beetje verslafend voor haar.

Weet iemand een plugin waarmee ik dus op de blocklijst zou kunnen zetten: www.habohotel.nl en dat ze er dan niet in kunnen?

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Zet habohotel.nl anders in je hosts; en verwijs deze naar 127.0.0.1; of het IP Tweakers.net ofzo :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• m-m
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

m-m

Je zou 'm gewoon in de hosts-file kunnen zetten, denk niet dat een meisje van 8 doorheeft hoe ze dat ongedaan maakt :)

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18-08 23:05

pasta

Ondertitel

Niet noodzakelijkerwijs een Firefox plugin, maar wel effectief. In je hosts file (C:\Windows\System32\drivers\etc\hosts) een extra regel toevoegen a la
127.0.0.1 www.habohotel.nl
. :)
edit:
Haai :w

[ Voor 5% gewijzigd door pasta op 06-05-2005 16:51 ]

Signature

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Als drie mensen hetzelfde zeggen is het waarschijnlijk niet zo moeilijk :)

[search=website blokkeren] dan vind je onder andere website blokkeren

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Dit topic is gesloten.