Toon posts:

website blokkeren

Pagina: 1
Acties:
  • 105 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo. Ik heb bij de zoekfunctie eens zitten kijken om een website te kunnen blokkeren.
Maar het lukt me niet. Is er geen programmatje te downloaden waar ik heel simpel kan
invoeren dat ik bijvoorbeeld www.ajax.nl wil blokkeren zodat ik en mensen heir thuis op deze computer niet meer naar www.ajax.nl kunnen gaan. En ik las iets van proxy servers en zo.. wil ik ook wel maar kan iemand dan goed en duidelijk beschrijven hoe het moet. Het liefst dus gewoon een programmatje als dat er is

• bonzz.netninja
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11:43

bonzz.netninja

Niente baffi

pas je host file aan (/windows/system32/drivers/)
en maak daar een verwijzing in de trend van
127.0.0.1 www.ajax.nl

ofzo

vuistdiep in het post-pc tijdperk van Steve  | Joepie joepie. Dat ging echt toppie! | https://www.wegmetbigtech.nl

Verwijderd

Een firewall dus.

• leuk_he
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17:40

leuk_he

1. Controleer de kabel!

heel simpel

zoek je hosts file ( standaard in windows, system32 , drivers, etc)

edit deze in notepad en voeg toe:

127.0.0.1 www.ajax.nl
127.0.0.1 ajax.nl

is niet waterdicht, maarwel simpel.

Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.

• 0siris
  • Laatst online: 22-08 17:19
Of gebruik een webbrowser als Firefox in combinatie met een add-on als Adblock, kun je filteren wat je wil, dat werkt heel fijn!
daarnaast kun je dit downloaden en dubbelklikken, net zelf gemaakt ("blokkeert" ajax.nl en www.ajax.nl)

[ Voor 30% gewijzigd door 0siris op 27-03-2005 18:56 ]

ach...in een volgend leven lach je er om!

• magnifor
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
0siris schreef op zondag 27 maart 2005 @ 18:48:
Of gebruik een webbrowser als Firefox in combinatie met een add-on als Adblock, kun je filteren wat je wil, dat werkt heel fijn!
Dat is door de gebruikers heel makkelijk aan te passen. Het is maar een kwestie van tijd voordat ze er achter komen. :)

• 0siris
  • Laatst online: 22-08 17:19
magnifor schreef op zondag 27 maart 2005 @ 18:55:Het is maar een kwestie van tijd voordat ze er achter komen. :)
NOFI richting TS, maar ik denk dat dat best wel even kan duren....;)

ach...in een volgend leven lach je er om!

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Op zich is dit niet zo lastig te vinden en ook redelijk vaak voorbijgekomen op GoT :) Zoals je hier kunt lezen waarderen we het als je zelf wat inspanning vertoond; helaas blijkt dat niet erg uit dit topic.

[search=website blokkeren]

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.