met een hamer 
of als je em er na nog wilt gebruiken een low level format.
of als je em er na nog wilt gebruiken een low level format.
offtopic:
erg makkelijk en mooie topic titel heb je niet echt gekozen en daarnaast is alle info ook heeeeeeeeeeeeeeeel makkelijk te vinden via got en google.
erg makkelijk en mooie topic titel heb je niet echt gekozen en daarnaast is alle info ook heeeeeeeeeeeeeeeel makkelijk te vinden via got en google.
Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.
Moet je hem daarna nog kunnen gebruiken. als je hem niet meer nodig hebt, met een grote magneet eroverheen gaan.
edit:
te laat
te laat
[ Voor 12% gewijzigd door Justifier op 06-05-2005 14:59 ]
Volgens mij is een low-level format niet aan te raden, dit gaf wel eens wat problemen als ik het goed heb.
Waarom schrijf je hem niet een paar keer vol met file van je HD grootte. Dat schijnt ook wel te werken
.
Waarom schrijf je hem niet een paar keer vol met file van je HD grootte. Dat schijnt ook wel te werken
Er valt eigenlijk altijd wel wat vanaf te halen, het enige wat zeker weten helpt is het ding in de magentron leggen maar dan doet ie het dus in zijn geheel niet meer, hamer is een makkelijkere en veiligere oplossing
De FAQ dus
En hou je mailbox in de gaten, je krijgt een uitgebreid mailtje omtrent het gebruik van GoT
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()