[HELP!] KT7 mobofan op A7V aansluiten

Pagina: 1
Acties:
  • 100 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Daan
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21-05 08:05
Hoe kan dit?
Ik kan geen connectorretje vinden op mijn A7V waar dat ding op past. Het is nl. een 2 pin connector en ik heb alleen maar 3-pin.
Is er een oplossing? :?

• Hielko
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17:14
headertje slopen van chipset koeler en dan gewoon de draadjes aansluiten op 3-pin header mobo (wel goed isoleren ivm kortsluiting).

Verwijderd

3e pin boeit ni volgens mij...das alleen de pin die doorgeeft aan het mainboard hoeveel rpm die draait...
dus brek je die ene eraf :D

• Daan
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21-05 08:05
Yep het werkt. :)
Je hebt zo 3 pinnetjes:

. . .

En ik had alleen nog maar zo . -- geprobeerd aan te sluiten.
-- . Werkt dus wel.
Ik dank u allen :).

• WFvN
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18-05 06:47

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Op woensdag 10 januari 2001 18:40 schreef Phreak het volgende:
Hoe kan dit?
Ik kan geen connectorretje vinden op mijn A7V waar dat ding op past. Het is nl. een 2 pin connector en ik heb alleen maar 3-pin.
Is er een oplossing? :?
Schaam je :7
Je kent de SEARCH toch?
Is al een keer aan de orde geweest...
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/91964
:+

• JvdBosch
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13-05 18:57
Dat fannetje gaat trouwens wel na een tijdje ongelooflijke herrie maken in het begin. Als hij eenmaal draait valt het wel mee..
En dat fannetje zou ter vervanging van herriemakende fannetjes moeten zijn... Slecht hoor van ABIT..

e-Niro Runway Red met Smokey Grey interieur

Verwijderd

ik heb vandaag ook zo'n abit chipset coolertje binnen gekregen, en heb 'm op mijn a7v mobo geprikt. Waar kan ik de temperatuur zien in ASUS PROBE? is dat de beschrijving MB TEMPERATURE? bij mij maakt ie helemaal geen geluid, alleen de originele abit heatsink past niet op de mobo, dus alleen ff de koeler op de asus heatsink geschroeft. Loopt perfect en geruisloos. maar, moet tussen de chip en de heatsink een beetje koelpasta? want origineel zit er nix van koelpasta onder...

kan iemand mij advies geven?O+
Pagina: 1