Jammer altijd dat veel mensen wel een sleurhut hebben, maar er maar 1 keer per jaar mee rijden. En dan krijg je dit soort dingen...Verwijderd schreef op dinsdag 17 mei 2005 @ 22:32:
Tja dramatischws gewoon overbeladen slecht onderhoud, ken die sjait.
Maar ik heb eindelijk mijn foto's ook binnen.
Even ingescant op de meest slechte kwaliteit geloof ik, maar daar kan ik niets aan doen. en hoppa!
1. Een Jaquar moederziel alleen op de boulevard van Vlissingen. Beter geslaagd dan ik dacht.

2. Ik vindt de kleuren van de auto en de vlaggen op de achtergrond een goed contrast vormen met de rest van de achtergrond. De auto zelf is niet bijzonder maar ik vindt het toch een aparte foto.

3. Deze is er niet uitgekomen zoals ik wou, maar het idee wordt wel een beetje duidelijk.
Een soort tegenstelling tot een oude LandRover (links) die vooral gemaakt zijn voor het zwaardere terreinwerk en de Audi, een snelle wegauto.
Ik denk dat als ik de mogelijkheid had gehad om de auto's dichter bij elkaar kon zetten zodat het hoogteverschil ook meer naar voren zou komen.

Zoals je ziet zijn de kleuren niet geweldig maar dat ligt vooral aan de scanner en het feit dat Microsoft Photo Editor nou niet het meest geweldige programma is.. (Komt dit weekend wel goed...)
Ik zit nog een beetje te twijfelen of ik 1 of 3 ga insturen voor de contest, of dat ik nog even op pad ga om wat nieuws te maken...
C&C altijd welkom.....