De Grote GoT FotoContest 33 - Mei 2005 - Auto

Pagina: 1 2 3 Laatste
Acties:
  • 869 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Pinin
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 03-12-2025

Pinin

Historie | Luxe | Duurzaam

Tijdens het uitproberen kwam deze foto eruit, hij is alleen omgezet naar zwart-wit. Weet nog niet of ik hem inzend.
Afbeeldingslocatie: http://www.euronet.nl/users/tvleeuwen.canon/cobraweb.jpg

www.casarodriguillo.com

• Happy-Amd_Freak
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 03-09-2021
Ik vind het jammer dat hij net iets teveel overbelicht is, ik mis iets.. Wel leuk idee :)

Waarom makkelijk doen als het moeilijk kan?

• Q
  • Registratie: November 1999
  • Nu online

Q

Au Contraire Mon Capitan!

@Happy-AMD_Freak: tnx! de prijs gaat echter naar answer_man: het is een Jaquar Mark II 3.8 automaat :) Ik heb een "serie" geschoten en vanwege een gelijke motivatie, deze uitgekozen.

@Answer_man: Hij is origineel gerestaureerd. Alleen de automaat is van een XJ. Dat metalen ornament in de vorm van een van je motorkap springende Jaquar is tegenwoordig verboden, dus op nieuwe auto's als de S-type zul je dat niet zien.

@Tomleeuw: hij is inderdaad net even teveel belicht, waardoor teveel detail mist. Je ziet, de spiegels, het raam en de rolbeugel bijna niet meer.

Ik blijf bij mijn inzending, maar deze heeft ook wel wat:

Afbeeldingslocatie: http://home.o2w.net/~nan/jag2-klein.jpg

Zou misschien iets meer kleur kunnen gebruiken. Overigens weet ik niet zeker of ik ook andere foto's uit de "serie" mag posten, zo nee dan haal ik deze weer weg.

[ Voor 24% gewijzigd door Q op 08-05-2005 19:56 ]

• Happy-Amd_Freak
@Q, toch zijn die jaguar's wel te zien op S-Type, 't is maar net of je eigen risico wilt nemen. Wij hebben zelf een S-Type maar kunnen jammer genoeg geen Jaguar-"beeldje" erop zetten.. wilt de verzekering niet :'( Jammer.. Ook deze foto vind k geweldig..

• Justawitte
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Q schreef op zondag 08 mei 2005 @ 19:34:
@Happy-AMD_Freak: tnx! de prijs gaat echter naar answer_man: het is een Jaquar Mark II 3.8 automaat :) Ik heb een "serie" geschoten en vanwege een gelijke motivatie, deze uitgekozen.

@Answer_man: Hij is origineel gerestaureerd. Alleen de automaat is van een XJ. Dat metalen ornament in de vorm van een van je motorkap springende Jaquar is tegenwoordig verboden, dus op nieuwe auto's als de S-type zul je dat niet zien.

@Tomleeuw: hij is inderdaad net even teveel belicht, waardoor teveel detail mist. Je ziet, de spiegels, het raam en de rolbeugel bijna niet meer.

Ik blijf bij mijn inzending, maar deze heeft ook wel wat:

[afbeelding]

Zou misschien iets meer kleur kunnen gebruiken. Overigens weet ik niet zeker of ik ook andere foto's uit de "serie" mag posten, zo nee dan haal ik deze weer weg.
Waarom maak je niet een showcase aan ofzo. De foto's worden met de post beter. Heb je nog er nog meer van.

• Q
  • Nu online

Q

@Happy-Amd_Freak: Ah, ik dacht dat het een wet oid was, maar het is dus dat als er wat gebeurt en het slachtoffer loopt door dat ding extra verwondingen op dat de verzekering dan niet blij is?

@Justawitte: Bedankt, ik heb er meer van, maar dit zijn beste foto's, de rest is alleen maar minder. Een vriend zei dat hij die 2e beter vond, achteraf toch spijt dat ik die niet heb ingezonden. Maar ach, zo leer je wat kritischer kijken naar wat nu "echt" de betere foto is. Leren selecteren is duidelijk een vak apart.

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Nog niet mijn final:
Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/51164/full.jpg
(onbewerkte foto) :)

[ Voor 12% gewijzigd door Fietsbel op 09-05-2005 00:08 ]

39

• Justawitte
  • Niet online
Q schreef op zondag 08 mei 2005 @ 23:51:

@Justawitte: Bedankt, ik heb er meer van, maar dit zijn beste foto's, de rest is alleen maar minder. Een vriend zei dat hij die 2e beter vond, achteraf toch spijt dat ik die niet heb ingezonden. Maar ach, zo leer je wat kritischer kijken naar wat nu "echt" de betere foto is. Leren selecteren is duidelijk een vak apart.
Je kan de foto altijd nog wisselen hoor.

• bratos
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-12-2025

bratos

Meh.

Mag je wel stemmen als je je hebt ingeschreven maar geen foto hebt ingestuurd?

eerst kijken dan zeiken

• Q
  • Nu online

Q

@Justawitte: hmm, ok, done. Dat silhouet geeft voor mij toch ook wel de doorslag.

@Bratos: ja, je mag stemmen.

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Q schreef op zondag 08 mei 2005 @ 23:51:
@Happy-Amd_Freak: Ah, ik dacht dat het een wet oid was, maar het is dus dat als er wat gebeurt en het slachtoffer loopt door dat ding extra verwondingen op dat de verzekering dan niet blij is?
offtopic:
je mag geen uitstekende delen aan de auto hebben die mogelijk gevaar kunnen opleveren aan andere verkeersdeelnemers.
Geen half-afgebroken bumpers, plaatwerk, geen uitstekende emblemen.
Daarop wordt onder andere op gelet bij typegoedkeuring door RDW, en dat is één van de redenen waarom bijvoorbeeld een Mercedes ster (vroegah tenminste) moest kunnen omklappen.
Buiten dat: met je Euro-NCAP keuringen kom je dan ook niet ver :+

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

• Happy-Amd_Freak
BackSlash32 schreef op maandag 09 mei 2005 @ 01:14:
[...]

offtopic:
je mag geen uitstekende delen aan de auto hebben die mogelijk gevaar kunnen opleveren aan andere verkeersdeelnemers.
Geen half-afgebroken bumpers, plaatwerk, geen uitstekende emblemen.
Daarop wordt onder andere op gelet bij typegoedkeuring door RDW, en dat is één van de redenen waarom bijvoorbeeld een Mercedes ster (vroegah tenminste) moest kunnen omklappen.
Buiten dat: met je Euro-NCAP keuringen kom je dan ook niet ver :+
offtopic:
ok ;)

Ik ben zo vrij geweest O-) om tomleeuw's foto te bewerken.
Ik vind 'm zo leuker, maar smaken verschillen.

Afbeeldingslocatie: http://img156.echo.cx/img156/8742/cobraedit0aq.th.jpg

[ Voor 17% gewijzigd door Happy-Amd_Freak op 09-05-2005 09:32 ]

Verwijderd

foto van me race auto :)

niet echt voor de contest maar toch het proberen waard :)

met self made home studio, en nog beetje gesoept en cropped

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/dduploader/images/656.jpg

genomen met canon A80 genomen
sluitertijd 1,3 sec
diafragma F 8.0

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 09-05-2005 13:43 ]

• MuddyMagical
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:17
Jaja, goed om te zien dat iedereen zijn eigen invulling geeft aan het thema!!

Ik heb afgelopen donderdag (5 mei) voordat ik ben gaan werken nog even omweggetje gemaakt met mijn cam. Vanmiddag even laten ontwikkelen, morgenmiddag ophalen, woensdag inscannen en plaatsen.

k ben een Jaguar, een LandRover en een mooie Audi tegen gekomen.. Daarnaast ook nog andere foto's gemaakt, maar ik denk dat er contest materiaal bij zit! >:)

• Happy-Amd_Freak
Kan niet wachten om 't te zien ;)

• Naj_Geetsrev
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 21-07-2025
Ik ga denk ik een andere foto insturen, hangt er vanaf of ik a.s. maandag een beetje een leuke foto kan schieten op de autocross. Hangt er vanaf of het mooi weer is, ik een goede plek heb, en ik iets op de spreekwoordelijke film kan vatten dat er een beetje spectaculair uitziet.

• MacDokie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-12-2025
Ik heb me voor het eerst ingeschreven. Heb meegedaan met een veel grotere foto, maar voor GoT ff geresized:

Afbeeldingslocatie: http://www.demaa.demon.nl/contestphoto2.jpg

"Have you ever noticed that their stuff is shit and your shit is stuff?" - George Carlin -

• wiewatwaar
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10:57

wiewatwaar

whatever

Afgelopen hemelvaart naar de eifel geweest op de motor. Dat was een zeer natte aangelegenheid maar daar gaat het niet om. Bij het hotel stonden de nogal "gepimpte" wagens van een zwitserse autoclub. Daar dan maar een paar plaatjes van geschoten:

Afbeeldingslocatie: http://home.zonnet.nl/albert.schweitzer/050508_roahr_1.JPG

Afbeeldingslocatie: http://home.zonnet.nl/albert.schweitzer/050508_roahr_2.JPG

Afbeeldingslocatie: http://home.zonnet.nl/albert.schweitzer/050508_roahr_3.JPG

Qua compositie vind ik #1 het best geslaagt. #2 is wat strakker. Enige voorkeur hier?

Fotoalbum: https://jp.vroemen.eu

• Impry
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 20:02

Impry

Rallymedia.nl

De Clio is wel strak, jammer van het donkerdere stukje rechtsboven in de foto. Er mag misschien wel iets meer bovenaan bij.
De tweede is ook wel mooi! Maar ik ga toch voor de Impreza koplamp :) Al had hij wel iets schoner gemogen. ;)

Rallymedia op YouTube - Rallymedia Facebook

• wiewatwaar

wiewatwaar

whatever

Impry schreef op maandag 09 mei 2005 @ 21:48:
Al had hij wel iets schoner gemogen. ;)
Helemaal mee eens. Het waren nota bene Zwitsers! Mooie rallyewagens maar tijdens de buien reden ze niet en die duurden dus twee dagen. Vandaar dat ze nog redelijk schoon waren. Kijk hier maar eens voor de hele serie waaronder die van onze motoren: http://jp.scowo.nl/foto/050508_roahr.html :)

• guillaumemay
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 04-12-2025
Domus schreef op maandag 09 mei 2005 @ 19:02:
Ik heb me voor het eerst ingeschreven. Heb meegedaan met een veel grotere foto, maar voor GoT ff geresized:

[afbeelding]
Je hebt de symmetrie hier heel goed gezien! :D Alleen vind ik dat de mensen op de achtergrond helaas wel teveel afleiden. Naar mijn mening zou het beter zijn had je de DOF wat kleiner gemaakt, zodat zij onscherp waren. Ik weet dat dat heel moeilijk is, omdat dit voor autofocus een moeilijke situatie is (moeilijke belichting), maar manual focus zou een hoop hebben geholpen. Ook lijkt de foto een beetje scheef, waardoor het net niet volledig symmetrisch wordt. En vind ik dat er wel wat van de bovenkant geknipt zou mogen worden. Maar ik vind het al knap dat je zag dat er een mooie foto te maken viel, aangezien de meeste mensen (waaronder ook ik) waarschijnlijk straal aan dit plaatje waren voorbijgelopen. :>

[ Voor 6% gewijzigd door guillaumemay op 09-05-2005 23:17 ]

• guillaumemay
Q schreef op zaterdag 07 mei 2005 @ 22:43:
Okee, Q gaat voor de bijl. Om welke auto het gaat laat zich raden. Ik denk dat dit wel bij het thema aansluit. Veel chroom, groot embleem, vette grille. En een grote advertentie betreffende de krachtbron.

[afbeelding]

Edit: provider is plat, image even ergens anders gezet.
Deze vind ik heel mooi door de goede belichting. Heb je de auto in een studio gereden? Ook de 2de foto heeft wel wat, met de weerspiegeling van de jaguar op die kap. (kap?) Alleen vind ik de eerste ook beter, de 2de mist naar mijn mening iets.. misschien andere compositie kiezen? meer kleur? ik weet het niet hoor. Allebei wel mooi.

[ Voor 20% gewijzigd door guillaumemay op 09-05-2005 23:25 ]

• Q
  • Nu online

Q

gium schreef op maandag 09 mei 2005 @ 23:21:
[...]

Deze vind ik heel mooi door de goede belichting. Heb je de auto in een studio gereden?
Tnx! Hij stond in een schuur en ik heb de TL-verlichting uit gedaan, alle ramen afgedekt en een 300w bouwlamp op de muur achter de auto laten schijnen, wat een heel prettig licht geeft. Geen studio dus :D

Voor die 2e foto heb ik een huishoud trap als statief gebruikt, heb nl geen statief :X (daar moet iets aan gedaan worden).
Ook de 2de foto heeft wel wat, met de weerspiegeling van de jaguar op die kap. (kap?) Alleen vind ik de eerste ook beter, de 2de mist naar mijn mening iets.. misschien andere compositie kiezen? meer kleur? ik weet het niet hoor. Allebei wel mooi.
Ik denk dat het de kleur is, de 2e foto mist die groene kleur.

• MacDokie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-12-2025
gium schreef op maandag 09 mei 2005 @ 23:16:
[...]

Je hebt de symmetrie hier heel goed gezien! :D Alleen vind ik dat de mensen op de achtergrond helaas wel teveel afleiden. Naar mijn mening zou het beter zijn had je de DOF wat kleiner gemaakt, zodat zij onscherp waren. Ik weet dat dat heel moeilijk is, omdat dit voor autofocus een moeilijke situatie is (moeilijke belichting), maar manual focus zou een hoop hebben geholpen. Ook lijkt de foto een beetje scheef, waardoor het net niet volledig symmetrisch wordt. En vind ik dat er wel wat van de bovenkant geknipt zou mogen worden. Maar ik vind het al knap dat je zag dat er een mooie foto te maken viel, aangezien de meeste mensen (waaronder ook ik) waarschijnlijk straal aan dit plaatje waren voorbijgelopen. :>
Hee bedankt! :D

"Have you ever noticed that their stuff is shit and your shit is stuff?" - George Carlin -

Verwijderd

Ik kan me niet aanmelden op de foto contest site. Er staat ''ongeldig id'' .
Terwijl ik alles goed doe. Wie kan mij helpen?

• Rudedadude
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21:39

Rudedadude

Maybe we were born to run

wiewatwaar schreef op maandag 09 mei 2005 @ 21:38:
Afgelopen hemelvaart naar de eifel geweest op de motor. Dat was een zeer natte aangelegenheid maar daar gaat het niet om. Bij het hotel stonden de nogal "gepimpte" wagens van een zwitserse autoclub. Daar dan maar een paar plaatjes van geschoten:

Qua compositie vind ik #1 het best geslaagt. #2 is wat strakker. Enige voorkeur hier?
Ik zou zeggen 3 en dan nog iets meer nabewerking, waardoor de lijnen en de koplampen nog wat beter uitkomen.

Hmm, als ik deze maand weer mee wil doen moet ik toch echt iets leuks in het 'wild' gaan spotten. Maar een leuke invulling is nog niet zo makkelijk. Toch eens op zoek naar dat fish-eye opzetstuk voor m'n a75 :P

Meer hardloopschoenen van Topo Athletic, Inov-8, Altra, Mizuno en Skechers dan Imelda Marcos.

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://digicontest.concept-q.biz/800/600/957.jpg

Foto gemaakt tijdens FullSpeed in Rosmalen. Ik vind de blauw gloed wel de sfeer maken. Wat ik wel jammer vind is dat die klote ketting pcies ervoor zit :(

• answer_man
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13-12-2024
Verwijderd schreef op woensdag 11 mei 2005 @ 22:37:
[afbeelding]

Foto gemaakt tijdens FullSpeed in Rosmalen. Ik vind de blauw gloed wel de sfeer maken. Wat ik wel jammer vind is dat die klote ketting pcies ervoor zit :(
ook jammer is dat je niet recht in het midden stond.

[zie het positief, ja ik weet het, je kunt nu niet terug om nog een plaat te schieten, maar ok ;) ]
[en misschien heb je nog andere platen van FullSpeed die misschien wel lekker zijn! give it a try!]

[Eos 50D] [Tamron 11-18] [Canon 24-85] [Canon 50 1,8] [Sigma 70-200 2.8] [Speedlight 580EX]

• Cereal
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10:20
Even een probeerseltje:

Een klassieke Peugeot die hier in de straat staat en amper gebruikt wordt.

Afbeeldingslocatie: http://surminski.nl/fotos/albums/userpics/10001/normal_peugot.jpg
(Klikbaar)

[ Voor 3% gewijzigd door Cereal op 12-05-2005 00:54 ]

• Wouter!
  • Laatst online: 23:33
Verwijderd schreef op woensdag 11 mei 2005 @ 22:37:
[afbeelding]

Zoiets heb ik ook maar dan zonder die verlichting :). Dit is de JBL demo-auto:

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/wbeekhuizen/GoT/jbl.jpg
(alle andere foto's uit de serie zijn hier te vinden ... maar 't meeste was gewoon om de installatie op de foto te zetten, veel foto's zijn technisch gewoon slecht afgezien van het feit dat er vaak nauwelijks iets interessants te zien is).

Maar ik vind dit niet contest-waardig.

Dus waarom post ik 't dan :? ... mja, lama :/

[ Voor 30% gewijzigd door Wouter! op 12-05-2005 02:07 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 19:09:
Ik kan me niet aanmelden op de foto contest site. Er staat ''ongeldig id'' .
Terwijl ik alles goed doe. Wie kan mij helpen?

Verwijderd

the horror.. dit lijkt wel het "pimp hier met je auto" of "foute tuning" HK-topic geworden.. jammer dat een contest op deze manier qua niveau keldert! volgende keer toch maar weer een iets beter onderwerp.. :+

Verwijderd

Ik ben ook niet een die-hard tuning fan. Maar tuning is naar mijn smaak best mooi mits je het een beetje leuk in beeld brengt.

Verwijderd

@ Gizz : ik had die twee foto's van je al eens eerder gezien, en toen ik de eerste pagina van dit topic aan het doorlezen was, dacht ik meteen aan jouw foto's.. ik vind ze erg goed geslaagd, heb je nog tips hoe ik zulke mooie foto's kan maken??

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 12-05-2005 20:37 ]

• Frogmen
  • Niet online
Niet de mooiste foto maar zeker wel de leukste

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~lvroemen/ferrari2.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~lvroemen/ferrari1.jpg

Mocht voor foto's maken bij het gala (arriveren) van mijn neefje dit gaf mij nog even eenboost aanfotomateriaal voor de contest. Bovenstaande Ferrari had net even te vaak gestart en ze accu was dus leeg. Kijk dat zijn van die momenten dat je echt cool moet zijn. Maar ja deze eigenaar zag de lol niet en baalde gewoon, de toeschouwers genoten. Gelukkig reed er nog veel meer moois rond.

Voor een Tweaker is de weg naar het resultaat net zo belangrijk als het resultaat.

• guillaumemay
Frogmen schreef op donderdag 12 mei 2005 @ 22:42:
Niet de mooiste foto maar zeker wel de leukste

[afbeelding]

[afbeelding]

Mocht voor foto's maken bij het gala (arriveren) van mijn neefje dit gaf mij nog even eenboost aanfotomateriaal voor de contest. Bovenstaande Ferrari had net even te vaak gestart en ze accu was dus leeg. Kijk dat zijn van die momenten dat je echt cool moet zijn. Maar ja deze eigenaar zag de lol niet en baalde gewoon, de toeschouwers genoten. Gelukkig reed er nog veel meer moois rond.
lol, is de eigenaar die rare vent met dat punthoedje op? :9

Verwijderd

Bruiloft verziekt :) staat zelfs iemand zwaar te huilen.
Toffe platen, kewl moment .... sorry voor het bruidspaar.

• Frogmen
  • Niet online
Nee was geen bruiloft slechts het gala voor examenklas havo, dus alleen zware imago schade voor het meisje wat erin zat. Paar sessies met de psychiater en ze is er weer bovenop, de Ferrari eigenaar zal er nooit meer bovenop komen.

Voor een Tweaker is de weg naar het resultaat net zo belangrijk als het resultaat.

Verwijderd

Gerben_2002 schreef op donderdag 12 mei 2005 @ 14:45:

Ik kan me niet aanmelden op die fotosite, maar het lijkt alsof niemand mijn bericht leest.

• breinonline
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:09

breinonline

Are you afraid to be known?

Wel gelezen, maar daar kunnen wij ook weinig aan doen. ik weet eerlijk gezegd niet wie de fotosite beheerd, maar ik zou even een FG-modje een mailtje hierover sturen als ik jou was.

WP: Mitsubishi Ecodan PUHZ-SHW112YAA, ERSC-VM2C, Procon ┃ PV: 4800Wp, SolarEdge SE5K, 15x JAM60S17/320, ZW 15º ┃ WTW: Zehnder Q600 ┃ SH: Home Assistant, Proxmox, Intel NUC 8i5 Mini

• qwertyuiop
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 29-01 16:37
Tijdens de Motorshow van Essen...

Afbeeldingslocatie: http://img255.echo.cx/img255/2549/img01396hr.th.jpg

• Hexyl
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 28-09-2025
Poekoek schreef op maandag 02 mei 2005 @ 12:42:
Hele fijne Nissan 350Z, mocht als bijrijder mee met een proefrit, wat een geweld :9

[afbeelding]
Afbeeldingslocatie: http://www.phant0m.nl/_album/albums/userpics/10001/normal_350z_2.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.phant0m.nl/_album/albums/userpics/10001/normal_350z_3.jpg

:*)

mijn inzending komt van de week wel, morgen @ een oude fabriek maar eens spelen met de bedrijfsauto en me cam

• Wok
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online

Wok

Dakloos...

Ik neem aan dat je je GoT-ID (106500) hebt gebruikt?

Volgens mij is Norjee de beheerder van de contest site, dus je kunt het beste even contact met hem opnemen :)

Who is General Failure and why is he reading my hard drive?

Verwijderd

Misschien niet geheel gepast om nu over de volgende contest te beginnen, toch wil ik mijn idee over het onderwerp alvast even delen zodat de winnaar er over kan denken. Ik zat te denken aan: 'fotografeer de fotograaf''.

Verwijderd

Het is dan eindelijk gelukt.

Afbeeldingslocatie: http://digicontest.concept-q.biz/610/600/961.jpg

• Micha
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
S60 ? waarom vraagteken als ik het zeker weet :+

Hmm ik was voor een andere foto gegaagn neit zeer bijzondere hoe geen mooi licht ofzo. Denk dat de reflecties op de auto stuk mooier waren geweest.

Wat met trouwens opvalt zoals gapster ook al zei:
Verwijderd schreef op donderdag 12 mei 2005 @ 17:06:
the horror.. dit lijkt wel het "pimp hier met je auto" of "foute tuning" HK-topic geworden.. jammer dat een contest op deze manier qua niveau keldert! volgende keer toch maar weer een iets beter onderwerp.. :+
Misschien nog even duidelijk maken:

"Het gaat om de foto niet om de auto...."oke ook wel om de auto maar niet zo van "wow een enzo dus ------> mooie foto..."

Waarom die enzo hier staat en andere begrijp ik niet helemaal..

[ Voor 58% gewijzigd door Micha op 14-05-2005 19:48 ]

• Micha
  • Niet online
Gizz schreef op vrijdag 06 mei 2005 @ 15:10:
Had hem wel al naar de contest-site geupload, maar nog niet in dit topic gezet:

Beetle in Berlin
[afbeelding]
Had je deze nou ook al ergens anders gepost?

• Gizz
  • Laatst online: 20:17

Gizz

Dunder-Mifflin, Inc.

MicDis schreef op zaterdag 14 mei 2005 @ 19:46:
[...]

Had je deze nou ook al ergens anders gepost?
Klopt, ook in "Solo showcasefoto's - foto's waar je trots op bent"

Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX

• L0we
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 18:19
Cereal schreef op donderdag 12 mei 2005 @ 00:54:
Even een probeerseltje:

Een klassieke Peugeot die hier in de straat staat en amper gebruikt wordt.

[afbeelding]
(Klikbaar)
Ik zou de belichting wat beter proberen te krijgen. Wat nabewerking zou geen kwaad kunnen.
Het perspectief vind ik eerlijk gezegd ook niet heel spannend.

suc6!

• Micha
  • Niet online
Gizz schreef op zaterdag 14 mei 2005 @ 20:27:
[...]

Klopt, ook in "Solo showcasefoto's - foto's waar je trots op bent"
En die daar onder met blauwe pt cruiser ook? Mooie foto's allebei trouwens :) die pt... lijkt wel erg combi foto trouwens :P

[ Voor 30% gewijzigd door Micha op 14-05-2005 20:51 ]

Verwijderd

Ik heb net ook een foto toegevoegd, maar ik zie dat er behoorlijk verschil is qua kwaliteit tussen de originele foto en die ik op de fotosite zie? Ik heb even een screenshot gemaakt:
<knip>

Links is op de fotosite, rechts is in Photoshop (en zo ziet de .jpg die ik upload er ook uit), hoe komt dit? Ik zou het graag weten. :) En is het btw toegestaan een foto in te sturen met de naam van een bedrijf erop (zoals op mijn foto)?

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 26-05-2005 21:19 ]

• breinonline
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:09

breinonline

Are you afraid to be known?

Dit gaat om precies dezelfde jpeg? Vreemd, geen idee hoe dat kan. Via google kwam ik bij een verhaaltje met kleurprofielen en ongeveer hetzelfde probleem: hier. Misschien de moeite waard om te proberen, maar ik ben er niet zeker van dat het hierin zit.

De naam van een bedrijf erop doet tot nu toe niemand moeilijk over. Reclame hoort nou eenmaal bij deze maatschappij en een fotograaf probeert die, over het algemeen, zo waarheidsgetrouw mogelijk weer te geven. Het zou zo maar kunnen dat de winnaar van deze maand besluit dat het nieuwe onderwerp van de contest het in beeld brengen van reclame uitingen wordt :)

[ Voor 24% gewijzigd door breinonline op 15-05-2005 09:47 ]

WP: Mitsubishi Ecodan PUHZ-SHW112YAA, ERSC-VM2C, Procon ┃ PV: 4800Wp, SolarEdge SE5K, 15x JAM60S17/320, ZW 15º ┃ WTW: Zehnder Q600 ┃ SH: Home Assistant, Proxmox, Intel NUC 8i5 Mini

Verwijderd

Ja, het gaat om precies dezelfde jpg, vandaar vond ik het vreemd. Ik heb naar die link gekeken, maar ik kon er niet echt een oplossing uithalen. Ik heb wat met de kleurprofielen gespeeld, maar het probleem bleef. Wat ik wel ontdekt heb dat als ik de jpg gewoon upload deze dan goed weergegeven wordt:
<knip>
En als ik die foto dan in een html plak wordt de foto ook goed weergegeven:
<knip>

Het probleem lijkt dus in de fotosite te zitten.. heeft iemand een oplossing of zal ik de maker mailen, zoals in de faq van de fotosite staat? :)

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 26-05-2005 21:19 ]

• Tjeemp
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 03-01-2015

Tjeemp

BEER N TEA

ik heb gekozen om eens de andere kant op te kijken, dus vanuit de auto naar buiten...

genomen op de snelweg in frankrijk

Afbeeldingslocatie: http://fs4.deviantart.com/i/2004/244/7/1/The_stretched_fields.jpg

ik hoop dat dit toegestaan is...

www.timovanderzanden.nl | Beer 'n' Tea

• Justawitte
  • Niet online
timovdz schreef op zondag 15 mei 2005 @ 14:20:
ik heb gekozen om eens de andere kant op te kijken, dus vanuit de auto naar buiten...

genomen op de snelweg in frankrijk

[afbeelding]

ik hoop dat dit toegestaan is...
Als er nou nog een auto tezien was. Maar dit heeft imho niks met de contest te maken.

En daarbij komt dat ik hem nogal donker vind.

[ Voor 6% gewijzigd door Justawitte op 15-05-2005 14:40 ]

• Dark Angel
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22:38

Dark Angel

Corvette LS Power

Ik wil ook wel een keer meedoen met de fotocontest. Alleen weet ik nog niet zo goed welke foto ik zou moeten gebruiken voor de inzending. Ik laast een foto shoot gedaan van mijn auto om te kijken of er wat leuks tussen zat voor de contest.

Nu heb ik het aantal foto's terug gebracht naar 3 maar zit nog erg te twijfelen welke ik zou moeten gaan inzenden en of welke misschien nog iets beter gemaakt zou moeten worden.

1

Afbeeldingslocatie: http://www.gelebanaan.nl/foto/Rotterdam/volvo3.jpg

2
Afbeeldingslocatie: http://www.gelebanaan.nl/foto/Rotterdam/volvordam005.jpg

3

Afbeeldingslocatie: http://www.gelebanaan.nl/foto/Rotterdam/volvordam007.jpg

|D3 Battletag: <SG>DarkAngelnl#2829| WOT DarkAngelnl

• Pikkemans
  • Laatst online: 24-01 19:22
Dark Angel schreef op zondag 15 mei 2005 @ 19:36:
Ik wil ook wel een keer meedoen met de fotocontest. Alleen weet ik nog niet zo goed welke foto ik zou moeten gebruiken voor de inzending. Ik laast een foto shoot gedaan van mijn auto om te kijken of er wat leuks tussen zat voor de contest.

Nu heb ik het aantal foto's terug gebracht naar 3 maar zit nog erg te twijfelen welke ik zou moeten gaan inzenden en of welke misschien nog iets beter gemaakt zou moeten worden.

1

[afbeelding]

2
[afbeelding]

3

http://www.gelebanaan.nl/foto/Rotterdam/volvordam007.jpg
Eh ik zou wel graag willen weten wat de specs zijn van van die volvo... volgens mij is daar onder de motorkap ook wel een beetje gesleuteld(hoop ik).... dat vind ik ook nogal interresant... Foto 3 vind ik de beste....... maarja.. dan zie je de auto niet goed... wat misschien wel is te proberen met een auto de voor rijden en dan de volvo gaan fotograferen vanaf de positie van de trekhaak van de voorste auto.. en dan proberen zo een foto te schieten dat het net lijkt of de volvo met volle vaart door je beeldscherm heen rijd.. mjoah het is maar idee.. een idee waar ik zelf gaan middelen voor heb om te schieten(goeie camera, mooie auto).

[ Voor 5% gewijzigd door Pikkemans op 16-05-2005 12:25 ]

Verwijderd

Ik vind nummer 3 ook het mooiste. Maar 2 is ook wel leuk.

Die booskijkers moeten eraf, het is geen vw golf :r

edit: sinds wanneer is er een v40r? :P

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 15-05-2005 21:20 ]

• Justawitte
  • Niet online
Foto 2 is wel ok. Dus die zou ik insturen. Maar vergeet dan niet ff het kader weg te halen. En waarom is bij foto 1 het nummerbord weggesoept en bij foto 2 niet? Tis toch de zelfde auto?

• Dark Angel

Dark Angel

Corvette LS Power

Verwijderd schreef op zondag 15 mei 2005 @ 21:19:
Ik vind nummer 3 ook het mooiste. Maar 2 is ook wel leuk.

Die booskijkers moeten eraf, het is geen vw golf :r

edit: sinds wanneer is er een v40r? :P
Officeel is er nooit een R uitvoering op de markt gebracht, maar er staat er wel 1(prototype) in de volvo fabriek in belgie. en die maakt ook gebruik van spoilers van MS design. daar had ik het idee gezien om ook zo'n grill te bestellen en om er nog maar iets op te zetten een R logo gekocht.

• Dark Angel

Dark Angel

Corvette LS Power

elma_illusion schreef op zondag 15 mei 2005 @ 19:43:
[...]

Eh ik zou wel graag willen weten wat de specs zijn van van die volvo... volgens mij is daar onder de motorkap ook wel een beetje gesleuteld(hoop ik).... dat vind ik ook nogal interresant... Foto 3 vind ik de beste....... maarja.. dan zie je de auto niet goed... wat misschien wel is te proberen met een auto de voor rijden en dan de volvo gaan fotografeven vanaf de positie van de trekhaak van de voorste auto.. en dan proberen zo een foto te schieten dat het net lijkt of de volvo met volle vaart door je beeldscherm heen rijd.. mjoah het is maar idee.. een idee waar ik zelf gaan middelen voor heb om te schieten(goeie camera, mooie auto).
Ik zal nog eens even kijken of ik een 2de auto kan vinden waar ik van uit kan fotograveren.
in iedere geval bedankt voor de tip. en helaas zijn de motor spec's diep triest 1.8i 135 pk 195nm
maar dat komt over een poosje wel goed ik wou speciaal deze gele kleur hebben met alle denkbare opties en daar was helaas maar weinig keuze in. Ben nu nog even bezig om wat kleine dingen aan de buitenkant aan te passen andere uitlaat en 18inch wielen. daarna komt er of een compressor op de 1.8 of het hele blok wordt vervangen door een turbo blok + een hoop extra's dan moet je minmaal 250 pk hebben

• Dark Angel

Dark Angel

Corvette LS Power

justawitte schreef op zondag 15 mei 2005 @ 21:47:
[...]

Foto 2 is wel ok. Dus die zou ik insturen. Maar vergeet dan niet ff het kader weg te halen. En waarom is bij foto 1 het nummerbord weggesoept en bij foto 2 niet? Tis toch de zelfde auto?
Nummerbord was ik helemaal vergeten.

• ToolkiT
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

Vandaag bij een national trust huis geweest en daar stonden 2 oude morrisen.
Hier wat foto's van gemaakt:
1:
Afbeeldingslocatie: http://i6.photobucket.com/albums/y235/ToolkiT/IMG_8275.jpg
2:
Afbeeldingslocatie: http://i6.photobucket.com/albums/y235/ToolkiT/IMG_8274.jpg
3:
Afbeeldingslocatie: http://i6.photobucket.com/albums/y235/ToolkiT/IMG_8273.jpg
4:
Afbeeldingslocatie: http://i6.photobucket.com/albums/y235/ToolkiT/IMG_8272.jpg
5:
Afbeeldingslocatie: http://i6.photobucket.com/albums/y235/ToolkiT/IMG_8211.jpg
6:
Afbeeldingslocatie: http://i6.photobucket.com/albums/y235/ToolkiT/IMG_8209.jpg
7:
Afbeeldingslocatie: http://i6.photobucket.com/albums/y235/ToolkiT/IMG_8208.jpg

Mag je een gegeten paard in de bek kijken?

• Pikkemans
  • Laatst online: 24-01 19:22
Dark Angel schreef op zondag 15 mei 2005 @ 22:02:
[...]

Ik zal nog eens even kijken of ik een 2de auto kan vinden waar ik van uit kan fotograveren.
in iedere geval bedankt voor de tip. en helaas zijn de motor spec's diep triest 1.8i 135 pk 195nm
maar dat komt over een poosje wel goed ik wou speciaal deze gele kleur hebben met alle denkbare opties en daar was helaas maar weinig keuze in. Ben nu nog even bezig om wat kleine dingen aan de buitenkant aan te passen andere uitlaat en 18inch wielen. daarna komt er of een compressor op de 1.8 of het hele blok wordt vervangen door een turbo blok + een hoop extra's dan moet je minmaal 250 pk hebben
Kijk.. daar kun je ook goed gebruik van maken.. de Grote van die wielen en als ze nog nieuw zijn en mooi glanzen of iets dergelijks..daar kun je ook zeker een mooi plaatje van maken en dan beetje zo shoppen dat er een mooie extra glans van de velg afkomt.. maarja .. tis maar weer een idee:P... aangezien mijn auto niet meer is dan een Laguna met 17" velgen die gewoon fabrieks uitgaven zijn.

Verwijderd

mozes kriebel, het lijkt hier wel pimp-my-ride IPV een GoT fotocontest..

• wiewatwaar

wiewatwaar

whatever

Verwijderd schreef op maandag 16 mei 2005 @ 13:14:
mozes kriebel, het lijkt hier wel pimp-my-ride IPV een GoT fotocontest..
Dat was ook een beetje de opdracht, toch?
Anyway, dit is hem geworden:

Afbeeldingslocatie: http://home.zonnet.nl/albert.schweitzer/050513_blink_600.jpg

Stond op de camping. Het was een héél foute Mazda MX-3 met V6 en veel overbodig plastic. De kleuren en lijnen vormden samen wel een leuk lijnenspel.
Mijn camera was zoals gebruikelijk een Sony DSC-F707 en ik schiet op ISO100

• TomR
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 29-01 15:51
Mijn inzending Afbeeldingslocatie: http://www.tomcomdesign.com/inet/Oldtimer_1_by_tomroelofs.jpg

Genomen met een EOS 300D (1/30 - F5.5 - iso100)

• Tjeemp

Tjeemp

BEER N TEA

op die vorige stond geen auto...

dus nu een abstracte foto met een auto erop, vandaar die rode balk :p

http://www.deviantart.com/view/10237636/

Afbeeldingslocatie: http://ic1.deviantart.com/fs4/i/2004/244/3/8/Life_flying_by___Part_1.jpg

• Justawitte
  • Niet online
wiewatwaar schreef op maandag 16 mei 2005 @ 13:48:
[...]

Dat was ook een beetje de opdracht, toch?
Anyway, dit is hem geworden:

[afbeelding]

Stond op de camping. Het was een héél foute Mazda MX-3 met V6 en veel overbodig plastic. De kleuren en lijnen vormden samen wel een leuk lijnenspel.
Mijn camera was zoals gebruikelijk een Sony DSC-F707 en ik schiet op ISO100
Dat is de beste keuze. Dat vorige achterlicht was nogal vies. Maar deze is top.

• Pinin

Pinin

nieuw poging, commentaar svp
Afbeeldingslocatie: http://www.euronet.nl/users/tvleeuwen.canon/cobra2web.jpg

www.casarodriguillo.com

Verwijderd

Toch nog even mijn inzending gewijzigd naar deze foto.
Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/g.nouwen/index/ele.jpg

• Daywalk3r
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 15-12-2023

Daywalk3r

Walks at night 2

Kzal ook eens een mooie foto zoeken, soepen en uppen...

Ik ben een volslagen compleet leek in fotobewerking maar ik heb een gewone foto wat al heel mooi lijkt...

Is the enemy of my enemy, my friend or my enemy?

• DeFeCt
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 12:07

DeFeCt

je wéét toch

slecht begin van het pinksterweekend voor deze meneer, vrijdagavond A28 richting Zwolle, was net gebeurd.. contest waardig? denk het niet, maar wilde hem toch even delen.

Afbeeldingslocatie: http://dfc.xs4all.nl/picz/images/GoT/autoOeps.jpg

Flickr

Verwijderd

Tja dramatisch :| ws gewoon overbeladen slecht onderhoud, ken die sjait.

• MuddyMagical
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:17
Verwijderd schreef op dinsdag 17 mei 2005 @ 22:32:
Tja dramatisch :| ws gewoon overbeladen slecht onderhoud, ken die sjait.
Jammer altijd dat veel mensen wel een sleurhut hebben, maar er maar 1 keer per jaar mee rijden. En dan krijg je dit soort dingen...

Maar ik heb eindelijk mijn foto's ook binnen. :O

Even ingescant op de meest slechte kwaliteit geloof ik, maar daar kan ik niets aan doen. en hoppa!

1. Een Jaquar moederziel alleen op de boulevard van Vlissingen. Beter geslaagd dan ik dacht.

Afbeeldingslocatie: http://zooi.muddymagical.nl/Jaquar.jpg

2. Ik vindt de kleuren van de auto en de vlaggen op de achtergrond een goed contrast vormen met de rest van de achtergrond. De auto zelf is niet bijzonder maar ik vindt het toch een aparte foto.

Afbeeldingslocatie: http://zooi.muddymagical.nl/Daewoo.jpg

3. Deze is er niet uitgekomen zoals ik wou, maar het idee wordt wel een beetje duidelijk.
Een soort tegenstelling tot een oude LandRover (links) die vooral gemaakt zijn voor het zwaardere terreinwerk en de Audi, een snelle wegauto.
Ik denk dat als ik de mogelijkheid had gehad om de auto's dichter bij elkaar kon zetten zodat het hoogteverschil ook meer naar voren zou komen.

Afbeeldingslocatie: http://zooi.muddymagical.nl/LRvsAudi.jpg

Zoals je ziet zijn de kleuren niet geweldig maar dat ligt vooral aan de scanner en het feit dat Microsoft Photo Editor nou niet het meest geweldige programma is.. (Komt dit weekend wel goed...)

Ik zit nog een beetje te twijfelen of ik 1 of 3 ga insturen voor de contest, of dat ik nog even op pad ga om wat nieuws te maken...

C&C altijd welkom.....

Verwijderd

tres genial, dat pimp kleedje eronder _/-\o_

• n00bs
  • Laatst online: 21:36

n00bs

Het is weer Zomer!

Even een vraag, gaat deze wedstrijd nou over auto's OF auto onderdelen :? ik zie mensen details posten van auto's en ik vraag mij af of dit nou de bedoeling was van deze wedstrijd ?

• Tjeemp

Tjeemp

BEER N TEA

MuddyMagical schreef op woensdag 18 mei 2005 @ 08:54:
[...]

Jammer altijd dat veel mensen wel een sleurhut hebben, maar er maar 1 keer per jaar mee rijden. En dan krijg je dit soort dingen...

Maar ik heb eindelijk mijn foto's ook binnen. :O

Even ingescant op de meest slechte kwaliteit geloof ik, maar daar kan ik niets aan doen. en hoppa!

1. Een Jaquar moederziel alleen op de boulevard van Vlissingen. Beter geslaagd dan ik dacht.

[afbeelding]

2. Ik vindt de kleuren van de auto en de vlaggen op de achtergrond een goed contrast vormen met de rest van de achtergrond. De auto zelf is niet bijzonder maar ik vindt het toch een aparte foto.

[afbeelding]

3. Deze is er niet uitgekomen zoals ik wou, maar het idee wordt wel een beetje duidelijk.
Een soort tegenstelling tot een oude LandRover (links) die vooral gemaakt zijn voor het zwaardere terreinwerk en de Audi, een snelle wegauto.
Ik denk dat als ik de mogelijkheid had gehad om de auto's dichter bij elkaar kon zetten zodat het hoogteverschil ook meer naar voren zou komen.

[afbeelding]

Zoals je ziet zijn de kleuren niet geweldig maar dat ligt vooral aan de scanner en het feit dat Microsoft Photo Editor nou niet het meest geweldige programma is.. (Komt dit weekend wel goed...)

Ik zit nog een beetje te twijfelen of ik 1 of 3 ga insturen voor de contest, of dat ik nog even op pad ga om wat nieuws te maken...

C&C altijd welkom.....
ik vind die jaguar (eerste foto dus) echt vele malen beter, zo met dat zeegezicht in de achtergrond, prachtig, jammer alleen dat de achtergrond niet nòg blurriger is....

• bratos
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-12-2025

bratos

Meh.

zo iets misschien. ook even de horizon recht gezet...
Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/58864/full.jpg

ik heb nog geen inspiratie / kansen gezien om iets moois te foefelen helaas :'(

edit: of zo

[ Voor 16% gewijzigd door bratos op 18-05-2005 13:01 ]

eerst kijken dan zeiken

Verwijderd

Waarom crop je m niet? Als je de onderkant inkort vind ik de foto stukken mooier

Verwijderd

Ik heb deze ingezonden maar zit te twijfelen of ik hem nog zal wijzigen in deze:
http://digicontest.concept-q.biz/foto/640/480/968.got.popup

Afbeeldingslocatie: http://members.rott.chello.nl/j.oorthuis2/Impreza/DSCF5827.jpg

Of deze:

Afbeeldingslocatie: http://members.rott.chello.nl/j.oorthuis2/Impreza/DSCF5838.jpg

• Pinin

Pinin

Verwijderd schreef op woensdag 18 mei 2005 @ 13:50:
[...]

Waarom crop je m niet? Als je de onderkant inkort vind ik de foto stukken mooier
Tja, daar verschillen wij dan weer van mening. 8)

Ik heb dit bewust gedaan

@Opgezet fan: ik vind de eerste het mooist, en anders de koppeling.

STOERE BAK MAN! :9~

www.casarodriguillo.com

• Pinin

Pinin

dubbelpost weggehaald

[ Voor 93% gewijzigd door Pinin op 18-05-2005 22:52 ]

www.casarodriguillo.com

Verwijderd

dit impreza 555 gt turbo projectje heeft 6 maanden geduurd. Onderstel compleet veranderd in race 19" velgen HKS uitlaatsysteem van spruitstuk tot aan demper, compleet opnieuw gespoten etc. etc.

• Droopey
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12-08-2023

Droopey

Hoe kan ik je helpen?

wat dachten jullie van deze als final? Geen archief, gemaakt met 300D, achtergrond wat donkerder gemaakt met PS.

Afbeeldingslocatie: http://www.bugattiweb.com/bugfotoklein.jpg

Hier had uw reclame kunnen staan.

• Pinin

Pinin

:9~ Bugatti (type 35 ???)

Maar de foto zelf vind ik niet bijzonder, te donker rondom wielen en de baksteen muur stoort.

edit: ik heb ook ff lopen ps-en en persoonlijk vind ik hem zo mooier, maar de vraag is dan of het nogwel fotografie is? (p.s. let niet op de kwaliteit van m'n fotoshop actie, ik had niet veel tijd)

Afbeeldingslocatie: http://www.euronet.nl/users/tvleeuwen.canon/bug.jpg

[ Voor 74% gewijzigd door Pinin op 19-05-2005 17:59 ]

www.casarodriguillo.com

• ThunderNet
  • Laatst online: 20:04

ThunderNet

Flits!

Wat vinden jullie van deze?

Afbeeldingslocatie: http://www.thundernet.nl/foto/AutoRai/DSCF0117_sm.jpg
Klik voor grote versie (komt hij ook mooier uit)
Foto is onbewerkt :)

Voor de mensen die het niet direkt zien: Porsche 911 (997)

[ Voor 12% gewijzigd door ThunderNet op 19-05-2005 18:02 ]

Heb je liever vooraf, of achteraf, dat ik zeg dat ik geen flauw idee heb wat ik doe?

Verwijderd

TomR schreef op dinsdag 17 mei 2005 @ 07:17:
Mijn inzending [afbeelding]

Genomen met een EOS 300D (1/30 - F5.5 - iso100)
Deze vink echt prachtig.. super foto :P mooie kleuren... lijnenspel is idd parchtig :) _/-\o_

Verwijderd

dubbelpost weggehaald...

[ Voor 90% gewijzigd door Verwijderd op 19-05-2005 19:52 ]

• Droopey
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12-08-2023

Droopey

Hoe kan ik je helpen?

tomleeuw schreef op donderdag 19 mei 2005 @ 17:45:
:9~ Bugatti (type 35 ???)

Maar de foto zelf vind ik niet bijzonder, te donker rondom wielen en de baksteen muur stoort.

edit: ik heb ook ff lopen ps-en en persoonlijk vind ik hem zo mooier, maar de vraag is dan of het nogwel fotografie is? (p.s. let niet op de kwaliteit van m'n fotoshop actie, ik had niet veel tijd)

[afbeelding]
hmmm, dus mijn foto (idd een Bugatti 35C) is niet zo geweldig... da's jammer, dacht er een hele mooie mee te hebben... Maar goed, we hebben nog een paar dagen, wellicht kan ik er nog iets moois van maken!

* Droopey vindt het jammer dat archieffoto's nog niet 'geaccepteerd' worden, want dan wist ie het wel...

overigens, ik heb wel meer foto's van deze wagen uit dezelfde serie, maar dan minder donker.. Dat donkere vond ik net een 'speciaal' effect geven...

[ Voor 11% gewijzigd door Droopey op 19-05-2005 20:48 ]

Hier had uw reclame kunnen staan.

• Rudedadude

Rudedadude

Dit is hem voor deze maand. Ik zal er meteen bij zeggen dat de foto al wat ouder is, maar om er voor mezelf nog iets fris aan te geven heb ik even wat lopen knutselen aan de foto (Volvo's van dit kaliber worden meestal niet in paars geleverd :P )

Pimp no more
Afbeeldingslocatie: http://img280.echo.cx/img280/119/autocontestklein3kb.jpg

[ Voor 6% gewijzigd door Rudedadude op 20-05-2005 15:23 ]

Meer hardloopschoenen van Topo Athletic, Inov-8, Altra, Mizuno en Skechers dan Imelda Marcos.

• n00bs
  • Laatst online: 21:36

n00bs

Het is weer Zomer!

• Rudedadude

Rudedadude

Ik denk dat iedereen zich vrij mag voelen om een complete auto of een onderdeel te fotograferen. Wanneer het resultaat niet meer passend is binnen de contest 'auto' wordt het vanzelf afgestraft bij de beoordeling. Hardere grenzen zijn er nu eenmaal niet te stellen...

• L0we
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 18:19
het gaat zelfs niet specifiek over auto's, zie bijvoorbeeld de foto van het woordje "auto" op een keuzewieltje van een camera. Alles met het thema auto zou passen binnen de contest.

• Pinin

Pinin

Droopey schreef op donderdag 19 mei 2005 @ 20:47:
[...]

hmmm, dus mijn foto (idd een Bugatti 35C) is niet zo geweldig... da's jammer, dacht er een hele mooie mee te hebben... Maar goed, we hebben nog een paar dagen, wellicht kan ik er nog iets moois van maken!

[ME=71180]...
Trek je vooral niets aan van mijn mening, stuur die foto in!

www.casarodriguillo.com

• wimD70
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 07-12-2024
there's a first time for everything...
Dus heb ik net voor het eerst aan de contest meegedaan; ben benieuwd wat jullie ervan vinden.

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/whaan72/thumbs/DSC_2999.JPG

D5200 | Nikkor 80-200 f/2.8 | Nikkor 35-105 f/3.5-4.5 | Sigma 180 f/3.5 MACRO

• Q
  • Nu online

Q

Droopey schreef op donderdag 19 mei 2005 @ 00:44:
wat dachten jullie van deze als final? Geen archief, gemaakt met 300D, achtergrond wat donkerder gemaakt met PS.

[afbeelding]
Deze foto heeft wel flinke potentie, die PS van iemand daarna geeft dat al aan. Eigenlijk had je de auto strak van voren moeten fotograferen en dan alles er om heen donker, dus alsof de auto echt uit het niets naar voren komt, dat zou heel sfeervol zijn. edit: eigenlijk dus vrijwel precies als die PS actie.
wimD70 schreef op zaterdag 21 mei 2005 @ 19:21:
there's a first time for everything...
Dus heb ik net voor het eerst aan de contest meegedaan; ben benieuwd wat jullie ervan vinden.

[afbeelding]
Als ipv die vrachtwagen nu een vette porsche, een DB9 of een mooi lief kevertje opdoemde.... Het idee is wel leuk, maar al zo oud als de weg naar Rome. (Okee, toen zaten de spiegels nog op ezels en paarden gemonteerd.)

Hij is overigens wat donker.

[ Voor 38% gewijzigd door Q op 21-05-2005 20:23 ]

• Justawitte
  • Niet online
Zo zo, het gaat de goede kant op deze maand met het aantal inzendingen. De teller staat nu op 21.

• Frogmen
  • Niet online
Na de lol van de Ferrari reed er gelukkig nog meer moois rond hier twee erg verschillende platen.
Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden.

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~lvroemen/Jaguarkl.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~lvroemen/weird2kl.jpg

Beiden geschoten met een Sony DSC F828

• ThunderNet
  • Laatst online: 20:04

ThunderNet

Flits!

http://gathering.tweakers...message/23414326#23414326
heeft hier iemand reactie op? :+ mag die meedoen in de contest? foto is genomen in februari, dus ik weet niet of ie al onder archief foto valt?

Heb je liever vooraf, of achteraf, dat ik zeg dat ik geen flauw idee heb wat ik doe?

Pagina: 1 2 3 Laatste

Let op:
Na de 25e kunnen er geen nieuwe foto's worden ingezonden.