[Shockwave] Geluid uitschakelen (in IE)?

Pagina: 1
Acties:
  • 39 views sinds 30-01-2008

• Victorio
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 01-02-2024
Ben lekker een spelletje aan het spelen dat gemaakt is in shockwave. Prima allemaal maar wordt gek van het geluid dat erbij zit en dat door m'n mp3z heenbrult. Uit met die shockwave geluidjes dus! Maar hoe?
In IE opties "play sounds in webpages" uitzetten werkt niet.

• André
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 19-08 12:30

André

Analytics dude

Victorio, dit is een setting van de shockwave plugin en heeft derhalve niets met Webdesign & Graphics te maken en daarom gaat hij maar Software Algemeen :)

• Victorio
Oh ok wist het al niet zeker of hij goed stond... maar een setting van de plugin dus... ok waar zitten die? :9

• André
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 19-08 12:30

André

Analytics dude

Om even inhoudelijk te reageren: volgens mij kun je niet bij die settings als die niet door het object toegangelijk gemaakt worden. Dus als er geen vinkje is waarmee je het geluid uit kunt zetten heb je denk ik een probleem en zul je een keuze moeten maken tussen mp3 of spel :)

• Victorio
swVolume='true'
swContextMenu='false'

:(

Kan ook niet het spel of de php pagina downen en aanpassen lijkt me... :'(

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Het kan nietDity is best wel vaak voorbijgekomen; zie bijvoorbeeld dit topic [rml][ Flash] Geluid uitzetten[/rml] en deze zoekresultaten: [search=fllash geluid uitschakelen] :) Deze kan wel dicht; uit bovenstaande topics moet je voldoende info kunnen halen :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.