[Flash] Geluid uitzetten

Pagina: 1
Acties:
  • 192 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Fairy
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Fairy

13kWp - Zendure 2400AC+ 16kWh

Topicstarter
Ik ben met een website bezig en daar zitten flash filmpjes in die een takkeherrie maken. Nu heb ik winamp draaien met relaxte muziek en als ik dan mijn pagina preview krijg ik meteen een partij luidsprekermollende lawaai over me heen.

Is Flash ook zo in te stellen dat ie geen gebruik meer mag maken van mijn geluidskaart?

Ik heb het nu over de flash plugin binnen internet explorer, niet flash zelf. Ik host alleen maar de applicaties.

[ Voor 16% gewijzigd door Fairy op 19-08-2003 12:39 ]

• Elephtera
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-08 21:13
probeer eens bij je volume regeling van windows de verschillende onderdelen te muten, je kan geluk hebben dat de flash en winamp niet dezelfde lijn gebruiken. dus bijvoorbeeld winamp de wav lijn, en flash de sw synth. vergeet niet dat er bij de eigenschappen een heleboel andere afspeel lijnen zijn aan te vinken. deze blijven anders onzichtbaar.

“An elephant is a mouse with an operating system”

• tijntjethf
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 21:26
of zet er ff een knopje in waarmee je het geluid uitzet

weet zo die code niet maar is makkelijk :+

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

elephtera schreef op 19 augustus 2003 @ 13:44:
probeer eens bij je volume regeling van windows de verschillende onderdelen te muten, je kan geluk hebben dat de flash en winamp niet dezelfde lijn gebruiken. dus bijvoorbeeld winamp de wav lijn, en flash de sw synth. vergeet niet dat er bij de eigenschappen een heleboel andere afspeel lijnen zijn aan te vinken. deze blijven anders onzichtbaar.
:?

Wave is wave hoor :+

En volgens mij bestaat er in de Flash plug-in geen mogelijkheid om geluid uit te zetten.

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• Fairy
  • Niet online

Fairy

Topicstarter
elephtera schreef op 19 August 2003 @ 13:44:
Wil in niet, ik heb hier een 24 bits soundkaart die ik heel precies afgesteld heb voor harddisk recording. Die settings wil ik niet verkloten. PS die kaart heeft ook nog nooit van windows volumeregeling gehoord >:)

Verwijderd

Rechtermuisknop op dat flash filmpje en dat bij settings het geluid uitzetten en dan nogeens die pagina openen.

• Fairy
  • Niet online

Fairy

Topicstarter
Verwijderd schreef op 19 August 2003 @ 20:49:
Rechtermuisknop op dat flash filmpje en dat bij settings het geluid uitzetten en dan nogeens die pagina openen.
Helpt niet, ennehh dit werkt ook niet op elke flash pagina. Daarnaast open ik dus elke keer een andere flash pagina.....

• Sluuut
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 18-08 14:32
Ik irriteer me hier nu ook mateloos aan... Zucht, hoe sommige dingen geprogrammeerd zijn. Heeft iemand misschien al een oplossing, of moet ik echt winamp uitkeilen, m'n wave muten, en m'n Mp3 Speler aansluiten op m'n line in om van dit *@#^% flash geluid af te zijn? |:(

Niet dat ik zomaar een topic omhoog wil schoppen ofzo, maar dit was het meest recente topic hierover en zo oud is het nou ook weer niet... misschien was er ondertussen een oplossing voor.

Kom trouwens alsjeblieft niet met "ga naar je internet explorer opties en disable je sounds..."

[ Voor 37% gewijzigd door Sluuut op 09-12-2003 22:32 ]

57696520646974206c65657374206973206e657264

Verwijderd

sorry voor de kick

maar ik ben ook wel benieuwd

wordt strond ziek van die flash reclame balken met geluid dr in, haat @ dat zeg.

• Hans.Solo
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-08 09:03

Hans.Solo

Tank n00bje :P

jtFlashManager

Afbeeldingslocatie: http://www.jtedley.com/images/jTFlashManager.gif

Vereist een beetje getweak afhankelijk van browser/OS, maar dat moet hier toch geen probleem wezen :P
Het werkt iig bij mij hier als een tiet :)

99 bugs in the code , 99 bugs in the code
Take on down and patch it up...
117 bugs in the code.

Pagina: 1