Toon posts:

Asus FX V9570 TD Artifacts

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi allemaal ,

Sinds dat ik deze kaart in mijn systeem heb gezet heb ik bijhoorlijk last van artifacts / graphic lag tijdens het spelen van enemy territory.
Voorbeeld : Als ik naar beneden kijk en ga lopen zie ik allemaal lijnen meeschuiven over de grond.
het loopt dus niet erg vloeiend.

Mijn systeem :

Asus P4C800 - E-deluxe ( + nieuwste chipset drivers )
Pentium 4 @ 2.8 ghz
1024 DDR
Asus FX V9570 TD ( + 71.86 drivers )diverse drivers al geprobeerd ( AA/Virtualsynch staat uit.

Enig idee waardoor ik die artifacts kan krijgen ?

Verwijderd

Door koeling problemen ;) zet er eens een andere koeling op (of kijk of je huidige überhaupt nog werkt :P).

• ff_tweake
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 27-02 16:58
Als het alleen bij enemy territory is... kan ook aan het spel liggen. Corrupte data ofzo. Ik heb bij GTA-SA ook zoiets en andere spellen gaan prima.

• BiG-GuY
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 00:45

BiG-GuY

Moderator Wonen & Mobiliteit
Hier heb je een topic over mijn slechte ervaringen met die kaart...

Home Assistant Configuratie GitHub V&A

• swampy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 25-03 09:06

swampy

Coconut + Swallow = ?

offtopic:
@Lone_Falcon ( GTA SA op de pc? )

Geesh alweer een FX kaart die problemen heeft met Enemy Territory, not flame intended, maar die is toch wel een opvallend iets! Helaas heb ik geen advies hiervoor...

[ Voor 5% gewijzigd door swampy op 01-05-2005 23:57 ]

There is no place like ::1

Verwijderd

Topicstarter
Hey allen , ik heb in de tussentijd mijn videokaart vervangen voor een Asus Geforce 6800 le/td 128ddr

Maar ik heb nog steeds last van die artifacts ingame tijden het spelen van Enemy Territory.
Het is moeilijk uit te leggen maar als je naar beneden kijkt en loopt zie je allemaal vage lijnen en als je snel draait wordt het blokkerig en gaat het stotteren.

Dus het probleem kan denk ik niet aan mijn videokaart liggen.
Wat kan dit nog meer veroorzaken ?

Verwijderd

al gereinstalled? drivers gecleaned en opnieuw geinstalled?

Verwijderd

Topicstarter
Ja ik heb alles gedeinstalleerd toen een nieuwe video kaart erin gezet en alles weer geinstalleerd met de nieuwste Nvidia drivers.

Verwijderd

@ swampy: lees ff goed, dat was ik niet die dat zei, dat was ff_tweake.
En het spel ET is nogal zwaar dus ik weet niet wat voor spellen je nog meer draait, maar bij ET kan ie dus warmer worden dan bij andere spellen, waardoor je dus artifacts krijgt ;)
Pagina: 1