Ik heb n Club3D Geforce FX5700 128 MB 128bit, heel lekker kaartje
, en flink te overclocken standaard clocks: 425/500 overclock max zonder artifacts: 575/650
. ik krijg alleen soms hele rare textures als ik n game start, dan zijn alle kleuren fout en allemaal artifacts, op standaard clock en overclock tzelfde, als ik reboot dan is alles gewoon perfect, ook overclocked.. ik gebruik 56.64 Nvidia ForceWare, die werken t beste, ik denk dat t komt of door MSN of door overlay, want als ik een filmpje heb gekeken in windows media player 9, dan gebruikt die overlay, en dan zijn de problemen er en t gebeurt denk ik ook als ik MSN gebruik, maar t is nie altijd zo
weet iemand wat dit kan zijn... rebooten lost mn probleem op, maar ik wil graag goed kunnen werken, zonder te rebooten na elk filmpje dat ik heb gezien om te gamen... verdere specs zie PC2 sig...
[ Voor 12% gewijzigd door BiG-GuY op 02-04-2004 08:13 ]
dat rode moet groen zijn dus, en dat knipper heel hevig.. en alles is vertekend in D3D games... met OpenGL games zie ik alleen maar (grote) blokken, na reboot alles weer perfect, na filmpje kijken weer storingen... ik heb de Kazaa lite codec pack er al n keer afgegooid om te kijken of t daaraan lag, en geen verschil
plaatje kaart