Ik ben eigenlijk benieuwd hoe het bij jullie is wat modellen betreft. Ik heb 'n aantal mensen die ik eigenlijk standaard als model gebruik (vrienden/vriendinnen). Allemaal leuk en aardig, maar na 'n aantal keer wil je toch ook wel 's iemand anders voor je camera. Ik fotografeer zelf voor de hobby/studie en voor eventuele projecten waar foto ter aankleding dient.
Hebben jullie ook dat "probleem"? Hoe komen jullie aan nieuwe modellen? Hebben jullie ooit mensen op straat aangesproken? Zoiets hebk ooit gedaan en dat pakte best leuk uit, was 'n leuke shoot geworden, maarja je vraagt niet zomaar jan en alleman. Als jullie onbekende fotograferen betalen jullie die mensen dan? Zoja, hoe? Ik heb die persoon toen de foto's meegegeven en er 1 vergroot uitgeprint.
Ben benieuwd hoe andere mensen dat doen
en of ik dus niet de enige ben die wel 's andere onderwerpen voor z'n camera wil hebben
Hebben jullie ook dat "probleem"? Hoe komen jullie aan nieuwe modellen? Hebben jullie ooit mensen op straat aangesproken? Zoiets hebk ooit gedaan en dat pakte best leuk uit, was 'n leuke shoot geworden, maarja je vraagt niet zomaar jan en alleman. Als jullie onbekende fotograferen betalen jullie die mensen dan? Zoja, hoe? Ik heb die persoon toen de foto's meegegeven en er 1 vergroot uitgeprint.
Ben benieuwd hoe andere mensen dat doen
Laten we lekker link gaan doen!!!