Toon posts:

capture progamma

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
heeft iemand een tip met welk capture progamma ik tv progamma`s op dvd kan branden ???
zonder al te veel frame`s te verliezen ??

ik heb een cinergy 600 tv kaart

bedankt ,

seoseka

• Glacier
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Er zijn een aantal programma's waarmee je van je tv kaart op kunt nemen. Bijvoorbeeld AVI_IO of Virtualdub. Kijk anders hier eens voor een overzichtje :)

Dit had je btw ook wel via de search kunnen vinden denk ik :) En ook is het niet de bedoeling dat je onder elke post je naam zet, die staat immers ook al links van je post :Y)
Met andere woorden, lees de FAQ eventjes door, met name de forumregels zijn wel handig om te weten :)

Verwijderd

Topicstarter
bedankt,

waar staat pvr/dvr voor ?

• speek1984
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 05-09-2025
Die optie zit volgens mij ook bij Nero. Maar dan moet je wel het Nero Vision Express pakket erbij installeren.

"It's about time you showed up Fox!"

Verwijderd

Topicstarter
bij avi_io krijg ik een trial versie waar ik geen instellingen kan veranderen en geen zenders kan zoeken, doe ik iets fout ?

• ParkOverall
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22-02 15:29
Kijk eens naar Ulead's Movie Factory reeks van programma's: vanaf versie 3.0 (?) kun je direct naar dvd branden, dus terwijl je kijkt wordt er een dvd gebrand met wat je op dat moment ziet, zoals bij een 'stand-alone' dvd-recorder.

• Coen Rosdorff
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
VirtualDub werkt niet kaarten die op WDM drivers gebaseerd zijn. Pas in de beta versies van VirtualDub zijn ze bezig met WDM support, maar dat is nog niet bruikbaar.

Wat wel bruikbaar is zijn IUvcr en Fly 2000 TV. Capturen in Huffyuv formaat, en dan later omzetten naar divx of mpeg2.
Pagina: 1