Toon posts:

Spoilers ... help dah ech?

Pagina: 1
Acties:
  • 41 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
De spoilers die je op je bolide kan plaatsen ... hebben die echt effect op de downforce of zijn deze puur voor de 'looks'? :?
Ik vind 't zonder spoilers mooier trouwens maar als 't echt helpt is het wel handig misschien om er eentje op te plakken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voutloos
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Het lijkt me dat je dit bij een topic over een racegame wou zeggen, dus probeer het bij dat topic opnieuw door op "post reply" te drukken ipv "new topic". ;)

{signature}

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrashOne
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

CrashOne

oOoOoOoOoOoOoOoOoOo

De meeste die je ziet zijn voor de looks, sommige zijn zelfs slechter voor je downforce dan zonder (achter op een grote spoiler, met voorwielaandrijving).

Ligt er dus maar net aan.

Huur mij in als freelance SEO consultant!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op vrijdag 29 april 2005 @ 09:24:
De spoilers die je op je bolide kan plaatsen ... hebben die echt effect op de downforce of zijn deze puur voor de 'looks'? :?
Ik vind 't zonder spoilers mooier trouwens maar als 't echt helpt is het wel handig misschien om er eentje op te plakken...
Shit sorry ... dit was bedoeld als vraag voor GT4.
Hoe kan ik deze Topic helemaal verwijderen? Weet iemand dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adjo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19-10 11:49

Adjo

my first vectrex...

ik dacht dat het over het verklappen van een een deel van het verhaal in een game ging, je weet wel, 'spoilers' en nee, die helpen meestal niet echt ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zie Voutloos. Waarschijnlijk heb je gewoon op de verkeerde knop gedrukt. Zo niet (en misschien ook wel 'zo wel'), lees eventjes de GoT FAQ door :)

[edit]
Topics kan je niet verwijderen. Moderators kunnen het wel, maar dat doen we liever niet :)

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 29-04-2005 09:29 ]

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.