Ik wil een simpele picture viewer maken, waarbij je de delen van het adres kunt invoeren, en kunt aangeven welke nummers die moet weergeven. Omdat er ook sites zijn die series plaatjes opdelen in verschillende mappen heb ik het opgesplitst in 3 delen, zodat ik al die mappen in een keer kan openen

Met de volgende code erbij:
Het probleem waar ik nu mee zit is dat veel plaatjes beginnen bij 01, dan vul je 01 tm x in, dat gaat voor het eerste plaatje goed, maar voor het 2e tm het 9e plaatje gaat ie 2.jpg, 3.jpg enz laden ipv 02.jpg 03.jpg enz. Hoe kan ik dit verhelpen, en dan liefst zo dat als je wel een keer 2 nodig heb ipv 02 dat het dan ook werkt.

Met de volgende code erbij:
PHP:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
| <?php $numberone=$startone; $numbertwo=$starttwo; while($numberone <=$endone){ if($siteend) { while($numbertwo <=$endtwo) { echo '[img]"'.[/img]<br><br>'; $numbertwo=$numbertwo+1; } $numbertwo=$starttwo; } else { echo '[img]"'.[/img]<br><br>'; } $numberone=$numberone+1; } ?> |
Het probleem waar ik nu mee zit is dat veel plaatjes beginnen bij 01, dan vul je 01 tm x in, dat gaat voor het eerste plaatje goed, maar voor het 2e tm het 9e plaatje gaat ie 2.jpg, 3.jpg enz laden ipv 02.jpg 03.jpg enz. Hoe kan ik dit verhelpen, en dan liefst zo dat als je wel een keer 2 nodig heb ipv 02 dat het dan ook werkt.