BVO-banner

Pagina: 1
Acties:
  • 46 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murcielago
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21-07 16:23
Het is nu wel erg aan het worden. Elke keer als ik op tweakers.net kom en ik wil op het nieuwste bericht klikken, kom ik op de site van bvo terecht. t zal vast een goed bedrijf zijn, maar ik hoef geen cursus, dat is me na 20 bezoekjes wel duidelijk geworden.
Kan de ruimte niet alvast gereserveerd worden? Hier wordt vaak op geantwoord dat het vooraf niet duidelijk is hoe groot de banner is. Laat dat dan uitzoeken, of geef zelf een vaste waarde aan voor de banners. Dit is gewoon vervelend en irriterend.
Het zal mij niet van tweakers.net weghouden, daarvoor is de site te belangrijk voor me, maar het zorgt wel voor een flinke irritatie (chagrijnig). En mn vriendin klaagt er ook al over.

PSN: djmurcielago

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renegade
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14-10-2020
Ik zou zeggen neem eens een kijkje in dit topic. Mocht je daarna het gevoel hebben dat je nog iets heel erg vernieuwends aan die discussie toe te voegen hebt, dan kun je wat mij betreft gerust een topic openen. Tot die tijd gaat deze dicht. :)

HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Als je wat tijd over hebt moet je dit topic maar eens doorlezen: Reclame-iritatie
Kan de ruimte niet alvast gereserveerd worden? Hier wordt vaak op geantwoord dat het vooraf niet duidelijk is hoe groot de banner is. Laat dat dan uitzoeken, of geef zelf een vaste waarde aan voor de banners. Dit is gewoon vervelend en irriterend.
Het gaat er niet zozeer om dat we niet weten hoe groot die banner is, maar dat we niet weten of hij er bij een specifieke pageview komt te staan of niet. Zie voor verdere details het gelinkte topic :)

Professioneel Hyves-weigeraar

Dit topic is gesloten.