Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Case front.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een jaartje of 2 een chieftec bigtower gekocht. een dragon volgens mij niet zeker maar doet er niet echt toe.
Daar zit zo'n geweldige plastic frontje voor met zo'n geweldig klepje. nou heb ik dat redelijk vaak openstaan ivm bracket en dvd speler +brander. en JA je raad het al ik rijd met me domme kop knetter hard tegen dat klepje aan "afgebroken" nou ik heb dus nog nooit zoiets lelijks gezien als zoals het er nu uit ziet.

Nu wil ik hier een nieuwe front voor gaan maken "liefst" alu.
Ik heb hier alleen geen idee over hoe ik dit aan moet pakken.

Tips?!

edit:

Ik wil heel het front vervangen niet alleen het klepje.
ik wil gewoon een compleet nieuwe front maken.
Strak en simpel.

P.S Zit nu op me werk dus kan geen foto's maken.
Maar het komt er op neer dat het plastic scharnier is afgebroken "tever" doorgebogen.
vond dat plastic toch al lelijk is andere kleur dan de kast
kast = antraciet (word dus waarschijnlijk overgespoten want ik vind dat grijs maar een saaie kleur)

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 28-04-2005 11:39 ]

• Jelte,89
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 12-11 16:47

Jelte,89

Woodworking

Met deze info kunnen wij nix.. Post is pics van hoe hij afgebroken is... En hoe het klepje eruit ziet.. En alle 'zaken' die erbij horen.. Graag high res. foto's Niet met je tel ofzo

Revive the guild!

• savale
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 00:49
check eens mijn [CIP] Laundry Pulse. In deze mod heb ik ook het hele front vervangen door een plexiglazen front. Het nadeel is nu echter dat alle drives wat verder naar achter geplaatst moeten worden, dus daar zul je ook even wat op moeten vinden.
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1031170

[ Voor 13% gewijzigd door savale op 28-04-2005 11:43 ]

• wagenveld
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Ik heb em al tijden zonder deurtje staan, omdat dat alleen maar onhandig is. Maar dat is een kwestie van smaak natuurlijk :) Zo'n plexiglazen ding is ook wel mooi trouwens.

Verwijderd

Topicstarter
savale schreef op donderdag 28 april 2005 @ 11:43:
check eens mijn [CIP] Laundry Pulse. In deze mod heb ik ook het hele front vervangen door een plexiglazen front. Het nadeel is nu echter dat alle drives wat verder naar achter geplaatst moeten worden, dus daar zul je ook even wat op moeten vinden.
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1031170
inderdaad langleve die Chieftec montage :S
een fanbus is ook heerlijk om te installeren |:(

Verwijderd

Ik zou wat bij de Lian Li PC 60/65/70 afkijken.
Volgens mij is dat een van de makkelijkste na-te-maken casefronts.
Als je je tenminste wat thuis voelt in metaal bewerken.

Of bij de bouwmarkt aan geperforeerd aluminium zien te komen... Da randen ombuigen.. helemaal naar binnen.
Zelfde geldt voor de 5,25 " en 3,5 " bays... niet op de rand afdremelen, maar de randen naar binnen vouwen, onder een hoek van 90 graden.
Dan heb je niet te maken met randen die 100 % recht moeten zijn afgezaagt/gedremeld.
Als je daar dan UV Geel plexi achterstopt heb je een 1337 front ;)

[ Voor 54% gewijzigd door Verwijderd op 28-04-2005 18:55 ]

Pagina: 1