Ik heb een jaartje of 2 een chieftec bigtower gekocht. een dragon volgens mij niet zeker maar doet er niet echt toe.
Daar zit zo'n geweldige plastic frontje voor met zo'n geweldig klepje. nou heb ik dat redelijk vaak openstaan ivm bracket en dvd speler +brander. en JA je raad het al ik rijd met me domme kop knetter hard tegen dat klepje aan "afgebroken" nou ik heb dus nog nooit zoiets lelijks gezien als zoals het er nu uit ziet.
Nu wil ik hier een nieuwe front voor gaan maken "liefst" alu.
Ik heb hier alleen geen idee over hoe ik dit aan moet pakken.
Tips?!
Daar zit zo'n geweldige plastic frontje voor met zo'n geweldig klepje. nou heb ik dat redelijk vaak openstaan ivm bracket en dvd speler +brander. en JA je raad het al ik rijd met me domme kop knetter hard tegen dat klepje aan "afgebroken" nou ik heb dus nog nooit zoiets lelijks gezien als zoals het er nu uit ziet.
Nu wil ik hier een nieuwe front voor gaan maken "liefst" alu.
Ik heb hier alleen geen idee over hoe ik dit aan moet pakken.
Tips?!
edit:
Ik wil heel het front vervangen niet alleen het klepje.
ik wil gewoon een compleet nieuwe front maken.
Strak en simpel.
P.S Zit nu op me werk dus kan geen foto's maken.
Maar het komt er op neer dat het plastic scharnier is afgebroken "tever" doorgebogen.
vond dat plastic toch al lelijk is andere kleur dan de kast
kast = antraciet (word dus waarschijnlijk overgespoten want ik vind dat grijs maar een saaie kleur)
Ik wil heel het front vervangen niet alleen het klepje.
ik wil gewoon een compleet nieuwe front maken.
Strak en simpel.
P.S Zit nu op me werk dus kan geen foto's maken.
Maar het komt er op neer dat het plastic scharnier is afgebroken "tever" doorgebogen.
vond dat plastic toch al lelijk is andere kleur dan de kast
kast = antraciet (word dus waarschijnlijk overgespoten want ik vind dat grijs maar een saaie kleur)
[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 28-04-2005 11:39 ]