| Laundry Pulse - Laatste Foto: 28-4-05 |
![]() front afgewerkt en wit gespoten. |
| Hoe is deze mod onstaan? |
Het is begonnen met het inbouwen van de waterkoeling. Ik wilde even vlug een gat maken voor mijn rad en wat bleek: verkeerd afgetekend.... Gat te groot Als ik ergens een hekel aan heb is dat er iets niet netjes uit komt te zien. Ik had nog een stuk lexaan liggen en ben toen met het idee gekomen om zelf de voorkant te maken. Als je dan toch al zo lekker bezig bent komen de ideeen om de rest van de case netjes te maken vanzelf. Dit is trouwens mijn eerste casemod en tevens de eerste keer dat ik met waterkoeling aan de slag ga. Ik verwacht dus dat niet alles helemaal vlekkeloos gaat verlopen Verder heb ik er een CIP van gemaakt omdat het mij leuk lijkt om jullie wat van mijn kunsten te tonen en omdat er altijd wel tweakers zijn met reuze goede ideeen om deze case tot iets speciaals te maken. Deze CIP zal naar verwachting met ongeveer 2 a 3 maanden worden afgerond. |
| Wat zijn de plannen? |
hardware: - Simpele Pulse kast - DFI Lanparty nf2 rev B / Athlon 2500+ - ATI Radeon 9250 (club3d) - 160 gb SATA maxtor Diamondmax 10 - stand alone hdisk mp3 speler - 120x64 grafische LCD / Blue-White voor zelf gemaakte stand alone mp3 speler - (kleine) speakertjes / versteker ingebouwd - waterkoeling (2e hands van een andere tweaker overgenomen): - uv CCFL - blauw/oranje onderkant licht (led) - window aan de ene kant - logo aan de andere kant (golf vorm) ![]() mobo ![]() mp3 speler ![]() waterkoeling |
| Knopen die even doorgehakt moeten worden |
- Welke kleur maak ik het front? (verf ik aan de binnenkant van het lexaan) Moet mooi passen bij het blauwe resevoir en de blauwe lcd (dacht zelf aan wit?) - De vorm van de window - Ontwerp Logo (golf?) - Of de NB op water of de ATI kaart? |
| vast wat foto's: |
![]() ![]() het originele front ![]() het mislukte metalen frame ![]() eerste even meten na die grove fout van het metalen frame ![]() gaatjes boren voor de decoupeerzaag ![]() nieuwe front even passen... ![]() leuk shotje ![]() waterblokken gelapt en snelkoppelingen op de radiator gezet. één kant moest verlijmd worden omdat deze ooit een opdonder heeft gehad bij de vorige gebruiker. Misschien dat ik het nog een keertje probeer terug te buigen want dit ziet er niet zo netjes uit. Ik wilde even een test doen, maar helaas bleek de pomp kapot te zijn: http://www.xs4all.nl/~hhilbers/cip/other/IMG_0936.jpg schoeprad is stuk |
[ Voor 11% gewijzigd door savale op 28-04-2005 10:11 ]