Toon posts:

Bakc up

Pagina: 1
Acties:
  • 24 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo mensen.
Ik heb de volgende vragen aan jullie.

Ik ben bezig met het uitzoeken van back-up methodes.
Zelf weet ik er wat van af maar toch nog niet alles.
Ben dus op zoek naar de volgende informatie.

Full Back-up ( voor en nadelen)
Incremental Back-up (voor en nadelen)

En verder ben ik op zoek naar de volgende antwoorden.
Welk medium op dit moment het beste is om te gebruiken voor het backupen van media.

cd/dvd/tape en hoe lang elk van deze mediums houdbaar zijn.

Ben een beetje op zoek geweest op het internet en ook binnen tweakers maar kon niet echt een goede topic vinden die dit allemaal in een heeft.

Dus als er iemand is die mij hiermee kan helpen ? Meschien met een duidelijke uitleg of een goede link zou ik daar heel erg blij mee zijn.

Bedankt

O ja since Spider.007 Moderator SA/WOS mijn voorig topic gesloten heeft en zo behulpzaam gewesst is met zijn antwoord post ik deze topic nog een keer.
Reden er is geen een topic die echt antwoord kan geven binnen tweakers op mijn vragen.

• Cyphax
  • Registratie: November 2000
  • Nu online

Cyphax

Moderator LNX/AI
Verwijderd schreef op donderdag 28 april 2005 @ 10:43:

Reden er is geen een topic die echt antwoord kan geven binnen tweakers op mijn vragen.
Weet je dat zeker?
hoeveel soorten backup bestaan er??
De veiligste manier om te backuppen
Hoe kan ik het beste back-uppen?
Staat daar bijvoorbeeld niets tussen waar je wat aan hebt?
Dat eerste topic lijkt me wel interessant voor jou. Als het nou niet is wat je zoekt, geef dan aan waarom niet. :)

[ Voor 11% gewijzigd door Cyphax op 28-04-2005 10:46 ]

Saved by the buoyancy of citrus

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15-08 09:43

Remy

I usually get 100% accuracy

O ja since Spider.007 Moderator SA/WOS mijn voorig topic gesloten heeft en zo behulpzaam gewesst is met zijn antwoord post ik deze topic nog een keer.
Als je topic dicht is gegaan, is het niet de bedoeling zomaar even een nieuw topic te openen. Zie ook Je topic is dicht en het is onterecht? Lees hier!. Overleg dus eerst even met Spider.007 hierover, voordat je een nieuw topic opent :)

LinkedIn
Instagram

Dit topic is gesloten.