Toon posts:

Verbinding maken met router thuis vanuit externe computer.

Pagina: 1
Acties:
  • 34 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil vanaf een externe computer op het werk verbinding kunnen maken met mijn router thuis. Zodat ik in de setup van de router kom.

Is dit mogelijk ? :?

Verwijderd

Dan moet je wel even vertellen wat voor router....merk etc.
Bij de meeste routers kan dit wel nl.

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09:54

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Wie weet. Lees de handleiding van je router er eens op door. Zoek het een en ander op internet en kom je er dan nog niet uit, post dan hier eens wat meer info, want zo kan er natuurlijk niemand iets mee. Bij de meeste routers kan dit in ieder geval wel. Meestal is dat een kwestie van het ip adres van het systeem op je werk op de juiste plek invullen en daar in de buurt aanvinken dat verbindingen vanaf buiten toegestaan zijn.

[ Voor 36% gewijzigd door Orion84 op 27-04-2005 09:47 ]

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

• MADG0BLIN
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online
Ja vast wel.. Maar dan hebben we wel wat meer info nodig over de hele situatie van je netwerk, merken van routers en dat soort dingen. :)

[ Voor 4% gewijzigd door MADG0BLIN op 27-04-2005 09:46 ]

Verwijderd

Ligt aan het type router wat je hebt, maar de meeste ondersteunen het wel.

Ik zou zeggen kijk of in de handleiding of op google. ;)

Edit: Allemaal tegelijk :*)

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 27-04-2005 09:48 ]

Verwijderd

Ik vind dit een beetje te gek worden. Dit is nou al het zoveelste helpdesktopic dat je hier zonder na te denken neerflikkert en ik ben het nu zat.

Je krijgt nog één kans om op een normale manier een topic te openen en als je dan weer met zoiets aan komt zakken mag je een OW verwachten. Ik raad je heel sterk aan http://gathering.tweakers.net/forum/faq en m.n. Algemene gedragsregels (Netiquette) en ook Policy - Network Troubleshooting eens heel goed door te nemen.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.