[PC] Delta Force - Xtreme

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 1.126 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skerekrow
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 22:16
Afbeeldingslocatie: http://www.home.zonnet.nl/hartman319/dfxbanner.gif
Algemene informatie

En daar gaat weer een game van de Novalogic stal de schappen in. Nog geen half jaar na de uitbreiding van joint ops presenteren ze ons Delta Force Xtreme. Naar eigen zeggen wil Nova hiermee de Delta Force community een gunst doen. Deze game moest dan ook een remake worden van Delta Force 1 met een aantal Delta Force 2 missies.
Ook is het spel speelbaar met voertuigen. Misschien is het een doodzonde voor mensen van de community die hekel hebben aan Joint Operations, maar de voertuigen maken de singleplayer toch een beetje meer aantrekkelijk voor nieuwkomers en joint operations fans. Ook zorgt het voor een stukje meer uitdaging aangezien de tegenstander er ook over beschikt.

F.A.Q.

Dat is leuk, maar welke voertuigen zitten er dan in?
In de singleplayer zijn motoren en dune buggy's de meest gebruikte voertuigen.
In de mapmaker bij het spel zitten echter wel alle JO voertuigen.

Lijkt het erg veel op Joint Operations?
Ja, veel voertuigen en wapens komen rechtstreeks uit joint operations. Ook draait het spel op dezelfde engine. De standaard mappen zijn speelbaar zonder voertuigen er in. De gameplay zal dus het meest lijken op de oudewetse deltaforce series.

Dus het is eigenlijk bijna een JO mod?
Zo komt het wel over ja, maar voor de prijs hoef je het niet te laten.

Wanneer is hij er dan :?
Deze game zal vanaf 29-4 verkocht worden bij oa. dynabite.

Zo'n geweldige game? Ha dat kost me veel te veel geld!
Nou dat valt reuze mee. Bij veel zaken kun je hem voor €26,- pre-orderen. De prijs zal daarna verschillen van €26,- tot €29,95

Eye Candy

Link naar multiplayer map screens.

Link naar springendkonijn.nl mirror van multiplayermap filmpjes
Link naar C¹|Blazter's mirror van multiplayermap filmpjes

Afbeeldingslocatie: http://www.home.zonnet.nl/hartman319/thumb/SS00006.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.home.zonnet.nl/hartman319/thumb/SS00010.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.home.zonnet.nl/hartman319/thumb/SS00011.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.home.zonnet.nl/hartman319/thumb/SS00016.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.home.zonnet.nl/hartman319/thumb/SS00017.jpg
Nova heeft weer erg zijn best gedaan op de weer effecten. Zie hier stuifsneeuw :)
Afbeeldingslocatie: http://www.home.zonnet.nl/hartman319/thumb/SS00018.jpg
Het mooiste nieuwe object :9
Afbeeldingslocatie: http://www.home.zonnet.nl/hartman319/thumb/SS00002.jpg

Systeemeisen

Minimaal
Processor:
Pentium® III 1.2 GHZ or Higher
Video Card:
DirectX 9.0 AGP
Hard Drive:
2 GB
CD-ROM:
4X
RAM:
128 MB

Aanbevolen
Processor:
Pentium 4, 2.4 GHZ or Higher
Video Card:
128 MB, AGP 4X recommended
RAM:
512 MB

[ Voor 33% gewijzigd door Skerekrow op 28-04-2005 17:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerAce_NL
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Vrijdag zou ie al bij de FRS moeten liggen, en niet 6 mei dus.
Leuke game, ga deze zeker kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skerekrow
Inderdaad, er is een hoop onduidelijkheid over de releasedatum, maar volgens novalogic zelf word hij pas 6 mei gereleased in de UK waar wij in nederland meestal hem vandaan krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mach2
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 15-10 11:58
Heb 'm al ff geprobeerd, maar de vijand is nog even stom als in de oude versie van Delta Force. Het ziet er allemaal wel goed uit.

Hallo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het ligt eraan of het wat wordt. Ze moeten toch minimaal de DF1 en 2 (wat ik nog steeds de beste vind) feel recreeren. Ik denk dat dat nog niet zo makkelijk is met de BHD engine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerAce_NL
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Wel belachelijk dat er nog helemaal GEEN multiplay info is. Mensen moeten maar blind de game kopen.
Daarbij heb je voor lan-play ook nog eens 1 connectie naar het internet nodig, omdat de server moet authenticaten met Novaworld. Onderdeel van hun anti-piracy maatregelen.
Leuk dat ze dat doen, maar laat ze maar eens wat meer tijd in anti-cheat stoppen. Want ALLE JO/BHD hacks werken dus gewoon in deze game.

Het is niet de normale BHD engine. Het lijkt op een lichtere versie van de JO engine.

[ Voor 10% gewijzigd door KillerAce_NL op 26-04-2005 11:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Wat zijn de systeemeisen hiervan? Identiek aan Joint Operations?

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scooper
  • Laatst online: 16:23
Je kan inderdaad geen LAN-game starten zonder registratie bij bij NovaWorld. Vrij matig :(

Verder wel geinig spelletje.

SRK35ZS-W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skerekrow
Op het gebied van cheaten vind ik dat er teveel geklaagd word, ik kom bijna nooit cheaters tegen alleen maar mensen die andere spelers er van beschuldigen zonder er een goede reden voor te hebben. Ik zelf ben 4 maanden voor de eerste aimbot uit was voor black hawk down al dagelijks uitgemaakt en gepunt voor aimbotcheater.

Trouwens, cheat crackdown zal geimplementeerd worden en ik denk wel dat ze hiermee op de goede weg zitten.

Ik zal gelijk de systeemeisen aan de startpost toevoegen :).

[ Voor 3% gewijzigd door Skerekrow op 26-04-2005 12:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:17

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Klinkt goed :) Altijd al een fan van de DF reeks geweest :Y) Binnekort eens even zien of ik deze te pakken kan krijgen.

@ TS: D'r zit een fout in je startpost. 2e zin:
...Delta Foce Xtreme.
En wellicht kun je DF overal even met hoofdletters maken ;)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skerekrow
The_Eagle schreef op dinsdag 26 april 2005 @ 12:18:
Klinkt goed :) Altijd al een fan van de DF reeks geweest :Y) Binnekort eens even zien of ik deze te pakken kan krijgen.

@ TS: D'r zit een fout in je startpost. 2e zin:

[...]

En wellicht kun je DF overal even met hoofdletters maken ;)
Tnx, als ik zelfs iets tik en daarna lees haal ik spelfouten er nooit uit :S.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EquiNox
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

EquiNox

Speed plz.

Zit het DF1 snowlevel er ook in? Met dat kasteel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22:19

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Wanneer is hij er dan? :S
moet worden:
Wanneer is hij er dan? of Wanneer is hij er dan :? :)
en een officieel linkje doet het ook goed :)

Lijkt me een mooi spel om te spelen. Ik vind DF ook altijd wel leuk om te zien, en de DF serie is imo altijd een goed multiplayer spel geweest.
Nu hopen dat de prijs ook een beetje meevalt :)

[ Voor 7% gewijzigd door Outerspace op 26-04-2005 12:47 ]

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik wil wel eens weten of het speelt zoals JO of als BHD. BHD was namelijk vrij fast-paced en daar hou ik wel van. (vrij onrealistisch, maar kogels en AT-4's gingen wel altijd recht op hun doel af) JO ging al weer meer richting BF. (vallende AT4's, afwijking naar mate je rent e.d.)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 26-04-2005 13:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skerekrow
Een beetje van beiden wordt het.

De oude gameplay is het doel geweest. Namelijk rennend nauwkeurig kunnen schieten door heuvellandschappen. Dus niet zo urban als BHD en niet zo realistisch als JO.

Overigens zal de prijs tussen de 25 en de 30 euro liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerAce_NL
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Het speelt niet als BHD, maar als DF1 ;)

M.b.t. de cheaters: Het is dus op dit moment wél erg. Daarom is er ook Argus voor BHD. De ellende is dat een hoop cheats geblockt worden op Novaworld, maar niet op privé-servers.
Novalogic houdt zijn counter-cheating, voor zichzelf..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skerekrow
euh, de servers waar de meeste closet cheaters zitten zijn die van nova. Dat zijn mensen die ermee hun stats willen opdrijven. Public kom je die bijna niet tegen aangezien ze er daar niets aan hebben. De meesten geven niet zo veel om public stat servers. Degenen die je wel tegenkomt daar zijn degenen die even een servertje willen pesten en met een emplaced weapon hack door de lucht gaan vliegen en daarmee wat gaan baserapen, die zijn vaak niet eens zo goed en leg je wel makkelijk neer. Bovendien ban je die zo ff.. de hoeveelheid cheaters is niet toegenomen het laatste jaar voor zover ik ze gezien heb.

Het gezeik over closet cheaters is echter nog nooit zo erg geweest. Ik kan geen server meer in gaan zonder na 2 mappen voor cheater uitgescholden te worden als ik in vorm ben. Tijdens veel matches krijg ik alleen maar opmerkingen als wtf en dat kan nooit naar me toe. Men is gewoon zwaar paranoïde en niemand vertrouwt elkaar meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerAce_NL
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Daarom matches gewoon altijd met Argus spelen. Natuurlijk houdt het niet alles tegen. Maar op dit moment wordt er op alle cheat-sites geroepen om cheats die Argus niet herkend ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skerekrow
haha :P ik draai al argus sinds de beta uit was, als ik dat vermeld maakt dat het echt niet minder hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerAce_NL
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

offtopic:
Dan zijn het gewoon n00bs en kom je lekker op onze server gamen ;)

Ik ben wel benieuwd naar de multiplay mappen en hoe de gameplay zich online houdt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skerekrow
Ik kreeg zojuist een link met wat screens naar de multiplayer maps en ze zijn zonder voertuigen speelbaar!
http://www.dfworld.com/forums/showthread.php?t=217

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerAce_NL
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Ziet er goed uit, alhouwel degene die de screens nam, waarschijnlijk niet zo'n goede GFX card heeft ;)
Deze url is makkelijker http://www.x-r8ted.co.uk/dfx/
CTF en TKOTH gaan weer ownen !

[ Voor 11% gewijzigd door KillerAce_NL op 26-04-2005 13:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skerekrow
Startpost geedit met deze informatie en link. :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfa Novanta
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16:45

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

Omg :o .. een waardig DF1&2 opvolger met dezelfde "feel" en de mogelijkheid om lekker door het gras te kruipen om anderen te kniven, maar met moderne 3d engine, is toch wel een beetje een natte droom! :9~ .. zou het wachten worden beloond ?! :)

edit: ondanks dat ik wel veel plantjes zie, mis ik de hoeveelheid dicht gras zoals dat er in DF2 was .... toch weer valse hoop? :?

[ Voor 26% gewijzigd door Alfa Novanta op 26-04-2005 13:57 ]

My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerAce_NL
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Judge for yourself, een gamers-review van df:x multiplay
http://omenworld.com/forums/showthread.php?t=501

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skerekrow
Ik denk dat voor die rangeproblemen nog wel een update komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerAce_NL
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Laten we het hopen !!
Weapons effective ranges
M4- 324m
M16- 340m
M24- 625m
M82- 676m
M-249- 400m
AT4- 1000m +
MK-23 60m
MP-5- 160m
Da's niet goed....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skerekrow
dat hebben ze allicht zelf ook wel door. Het effectieve bereik van een barret is 1500 meter en het maximum is 3 kilometer. Dat soort dingen weten ze daar zelf ook wel denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerAce_NL
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

ing._Buttje schreef op dinsdag 26 april 2005 @ 13:55:
Omg :o .. een waardig DF1&2 opvolger met dezelfde "feel" en de mogelijkheid om lekker door het gras te kruipen om anderen te kniven, maar met moderne 3d engine, is toch wel een beetje een natte droom! :9~ .. zou het wachten worden beloond ?! :)

edit: ondanks dat ik wel veel plantjes zie, mis ik de hoeveelheid dicht gras zoals dat er in DF2 was .... toch weer valse hoop? :?
Dat gras, dat kan gewoon niet met deze engine. Nova kon dat toen ook alleen maar door Voxel-technieken te gebruiken (2d). Maar ga er maar vanuit dat het gras JO-effect zal hebben -> slecht zichtbaar als je stil ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik moet zeggen dat ik niet echt onder de indruk ben door die review. Die bullet-spread verpest gewoon de gameplay. Want je vecht veel meer over lange afstanden. Maar we zullen zien...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerAce_NL
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Verwijderd schreef op dinsdag 26 april 2005 @ 14:21:
ik moet zeggen dat ik niet echt onder de indruk ben door die review. Die bullet-spread verpest gewoon de gameplay. Want je vecht veel meer over lange afstanden. Maar we zullen zien...
Valt mee volgens de reviewer:
However, it is limited to firing on the run: set position shooting does not exhibit the obvious randomness seen in JO. It's there, but the pattern is so tight as to not be an issue

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfa Novanta

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

KillerAce_NL schreef op dinsdag 26 april 2005 @ 14:18:
[...]
Dat gras, dat kan gewoon niet met deze engine. Nova kon dat toen ook alleen maar door Voxel-technieken te gebruiken (2d).
Klopt, dat was zo apart aan die eerste 2 episodes, maar wat mij persoonlijk betreft een gouden vondst! :) Alleen waren de PC's in die tijd maar net snel genoeg om lekker op 800x600 te spelen. Pas nu wordt 1024x768 speelbaar zonder téveel schokken/vertraging.
Maar ga er maar vanuit dat het gras JO-effect zal hebben -> slecht zichtbaar als je stil ligt.
Hoe bedoel je dat precies? Ik ken JO niet (hell, na DF2 een blauwe maandag BHD gespeeld) :o

AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skerekrow
bhd heeft hezelfde effect, op lange afstand word een proner doorzichtig. In jo is dat afhankelijk van of hij in gras ligt of niet, ligt hij er wel in is hij nog moeilijker zichtbaar dan wanneer hij er buiten ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfa Novanta

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

Ik was helemaal verliefd op dat pixeln**ken :)
.. en waar de meesten op 640x480 draaiden, speelde ik op 800x600 en nam de vertraging op de koop toe, maar kon zodoende vaak nét wel dat gastje ontdekken @1500m ofzo! :P

edit: en voor close combat dan snel met "R" switchen naar 640x480 :D

[ Voor 15% gewijzigd door Alfa Novanta op 26-04-2005 15:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Skerekrow schreef op dinsdag 26 april 2005 @ 15:04:
bhd heeft hezelfde effect, op lange afstand word een proner doorzichtig. In jo is dat afhankelijk van of hij in gras ligt of niet, ligt hij er wel in is hij nog moeilijker zichtbaar dan wanneer hij er buiten ligt.
ik dacht dat in JO een sniper op een heuvel juist enorm opviel omdat dat gras op afstand niet meer gerenderd werd. Of hebben ze dat met een patch veranderd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb zelf de single player modus uitvoerig zitten spelen, en ik denk dat dit nog helemaal niet zo'n slechte game wordt.
Hoewel de SP bij DF altijd al een waardeloze A.I. had, is dat niet veel beter geworden. Echt erg is dit niet, de echte "DF'er" raakt de singleplayer modus niet aan en gaat voor het betere online werk (tenminste, dat geld voor mij :P).

Dit is niet een game voor mensen die van zeer mooie graphics houden en veel realisme, daar wordt de game niet voor gemaakt.
De insteek van deze game is de grote DF community, waarvan bij vele hun hart licht bij de oude games zoals DF:2 en LandWarrior.
Hoewel de game er grafisch op vooruit is gegaan met de BHD engine, heeft de gameplay weer de feeling van vroeger. Het roept wat nostalgische gevoelens op.

Sommige maps spelen zich af op jungle achtige terains, die bepaalde elementen van JO hebben, dit vind ik persoonlijk minder prettig omdat dit niets met vroegah van doen heeft, de sneeuw en dessert terains toverden echter een flinke glimlach op mijn gezicht.

Het schieten is ook niet te vergelijken met dat van BHD en JO, er is minder recoil en de wapens zijn wat noukeuriger. De een vind dit "onrealistisch", ikzelf vind het echter prettig, dit was namelijk in df 1 t/m 3 ook ongeveer zo, en het is naar mijn mening beter voor de (online) gameplay.

Het is jammer dat er geen multiplayer demo beschikbaar van is, ik zou namelijk graag weten wat ik koop.
Volgens de website van 'dynabite' hebben ze hem vanaf vrijdag in de winkel liggen, en voor die 26 euro hoef je het denk ik zeker niet te laten.

Jammer dat er geen "blackdots" meer zijn idd >:)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 26-04-2005 15:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfa Novanta

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

O-) :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skerekrow
KillerAce_NL schreef op dinsdag 26 april 2005 @ 13:38:
offtopic:
Dan zijn het gewoon n00bs en kom je lekker op onze server gamen ;)
offtopic:
die zin hadk even over het hoofd gezien, maar in jullie server hebk een permban

[ Voor 3% gewijzigd door Skerekrow op 26-04-2005 16:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kid_E
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 04-10 13:47
Net een email van dynabyte dat mijn pro-order verzonden is. Zou morgen binnen moeten zijn. Was overigens € 26,- . :)

[ Voor 6% gewijzigd door Kid_E op 26-04-2005 17:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerAce_NL
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

ing._Buttje schreef op dinsdag 26 april 2005 @ 14:46:
[...]

Klopt, dat was zo apart aan die eerste 2 episodes, maar wat mij persoonlijk betreft een gouden vondst! :) Alleen waren de PC's in die tijd maar net snel genoeg om lekker op 800x600 te spelen. Pas nu wordt 1024x768 speelbaar zonder téveel schokken/vertraging.

[...]

Hoe bedoel je dat precies? Ik ken JO niet (hell, na DF2 een blauwe maandag BHD gespeeld) :o
Hehe, dream on, probeer nu maar eens DF1/2 te spelen op je huidge pc op 1024x768. Ten eerste gaat dat met alle Radeons en Geforce's alleen maar in software-mode. Ten tweede zul je zien dat het nog steeds schokt ;-)
Die Voxles worden op zo'n aparte manier opgebouwd dat het op de e.o.a manier niet soepel draait.

@KID:E Da's mooi om te horen, dta betekent dat de uitlevering in NL op tijd loopt. Dan ga ik vrijdag maar eens naar de FRS ;)

offtopic:
Permban, wie ben je dan ?

[ Voor 9% gewijzigd door KillerAce_NL op 27-04-2005 11:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfa Novanta

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

Ghehe :) ... zou ik de laatste keren dat ik DF2 speelde dan toch ook nog in 800x600 gespeeld hebben!? Zou best nog wel eens kunnen ja ... nu je het zegt :D bizar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GGS_206
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_206

Oranje!

Ik heb hem nu ook binnen, maar moet hem nog wel ff installeren. Ben benieuwd of het wat is. Screens lijken in ieder geval wel leuk.

Ff afwachten nog dus :)

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerAce_NL
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Als je het origineel hebt, zou je dan je bevindingen qua Team King of the Hill online, willen posten ?
CTF is nl al besproken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skerekrow
ik heb hem net rechtstreeks uit de doos gekocht bij dynabyte :)

offtopic:
Scarecrow^MC^, d8 dat dat wel duidelijk was

[ Voor 36% gewijzigd door Skerekrow op 27-04-2005 15:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerAce_NL
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Skerekrow schreef op woensdag 27 april 2005 @ 15:51:
ik heb hem net rechtstreeks uit de doos gekocht bij dynabyte :)

offtopic:
Scarecrow^MC^, d8 dat dat wel duidelijk was
Tkoth screenies plz !!!
offtopic:
icq me eens, ik zie je niet in de banlist

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mister_X
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08-10 12:10
Verwijderd schreef op dinsdag 26 april 2005 @ 15:23:
[...]

ik dacht dat in JO een sniper op een heuvel juist enorm opviel omdat dat gras op afstand niet meer gerenderd werd. Of hebben ze dat met een patch veranderd?
Dat is gepached ja, ik ben zelf verslaafd aan JO - escalation,

Het is nu zo dat het gras een xx aantal meter om je heen gerendert wordt (online is dat standaard, zodat andere betere systemen daar geen voordelen uit kunnen halen tegenover mensen met wat mindere systemen).

Het is wel zo dat als jij stil ligt, en ook nog eens camouflage draagt (snipers) dat jij dan niet meer te zien bent. 1 Kleine beweging en je kan het zien, ook als diegene schiet zie je hem (rookwolkje ofzo). Voor de rest kan je JO- Esc (en TR uiteraard) goed (tijdelijk) verstoppen in het gras en struikgewas, zodat je als rifleman ook sneaky kan spelen zonder meteen gezien te worden.

Ik heb deze DF extreme gespeelt, en ik ben (blijkt dus) van de nieuwe garde, ik vond hem niet zo leuk en speel veel liever JO-escalation!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EquiNox
  • Niet online

EquiNox

Speed plz.

Alleen voor het Ice Floes level ga ik hem al kopen.

Nostalgie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-mo-T
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 12-09 21:04
Ik zit er aan te twijfelen om hem te kopen. Is dit multiplayer echt verslavend? En zijn er al veel servers? Ik heb gewoon weer zin in een verslavende game, voor de vakantie, maar ik weet niet of ik dan met deze aankoop goed doe. :)

//edit: En natuurlijk vooral of de engine goed loopt natuurlijk, dus geen lag, goede hitboxes enz.

[ Voor 19% gewijzigd door T-mo-T op 27-04-2005 18:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skerekrow
KillerAce_NL schreef op woensdag 27 april 2005 @ 16:02:
[...]

Tkoth screenies plz !!!
offtopic:
icq me eens, ik zie je niet in de banlist
ga ff naar dynabite en je kunt ze zelf maken ;)

maar zal es kijken ofk daar vanaaf tijd voor heb, ben nu nog public aan het doen en ga ff collecteren voor de hartstichting.

offtopic:
indertijd nog SvO Scarecrow, samen met Redhawk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerAce_NL
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Skerekrow schreef op woensdag 27 april 2005 @ 18:09:
[...]

ga ff naar dynabite en je kunt ze zelf maken ;)

maar zal es kijken ofk daar vanaaf tijd voor heb, ben nu nog public aan het doen en ga ff collecteren voor de hartstichting.

offtopic:
indertijd nog SvO Scarecrow, samen met Redhawk
Geen Dynabyte in de buurt hier ;) Vrijdag maar ff halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skerekrow
musicstore heeft hem ook in de schappen liggen hoorde ik.

offtopic:
kun je mij adden op icq (staat in mijn profiel)? kan de jouwe niet vinden

[ Voor 49% gewijzigd door Skerekrow op 27-04-2005 22:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skerekrow
We know that many of you have various concerns about the state of DFX. I would like to let you all know that we are fully aware of your concerns and complaints. We will consider such feedback as we move forward and address issues that we determine need to be addressed.

Just to save you the time of having to create a new thread with feedback that has already been expressed or that we already know of, here are the concerns we are aware of as voiced by numerous consumers:

1) The ranges on weapons are too short.
2) There are vehicles in the game
3) Sniping is next to impossible with limited range
4) The AI in single player missions are too inaccurate thus make the game to easy
5) There is no ACOG “side” scope

There are many more that have been posted several times so please look over all of the existing threads before you post a new issue or suggestion to ensure that your issue hasn’t already been brought up. We do read all of the threads and we are making not of your feedback.
Dit stond op de novaforums als reactie op alle kritiek.
en nu maar hopen dat ze die eerste fixxen _/-\o_

[ Voor 3% gewijzigd door Skerekrow op 28-04-2005 10:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerAce_NL
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

En dat ze die stomme Nova-login verplichting voor LAN games weghalen!!
Ik wil kunnen lannen zonder inet-connectie !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skerekrow
Dat wil iedereen die de voordelen van vpn en battlelan begrijpt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerAce_NL
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Niet alleen dat ;)
In Juni hebben we weer een @NL lan, zonder internet-conenctie. En ik wil wél DF:X kunnen spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skerekrow
Internet word dan een vereiste idd.

Ik heb zojuist wat filmpjes van de multiplayermappen gemaakt maar ik ben nog op zoek naar iemand die zo gek is om die 100 mb ook te hosten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skerekrow
De filmpjes van de tkoth mappen zijn te downloaden in de startpost

[ Voor 60% gewijzigd door Skerekrow op 28-04-2005 16:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerAce_NL
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Net ff gekeken, en ik moet zeggen dat ik wél impressed ben.
Lijkt echt weer op de oude DF games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• farmacop
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08-05 14:41

farmacop

Use the Delta Force Luke !!!!

Het single-player deel is uitermate brak! Die 6 punten die worden aangehaald zijn tergend als je het mij vraagt. Ben altijd een fan geweest van de DF-serie en was verheugd toen ik zag dat DF extreme uitkwam. Nu ik het gespeeld heb, valt het tegen... Ik wil op eigen houtje door de levels kunnen sneaken, nu moet ik ineens achterop een motorfiets springen etc... wat een bagger ! Daarnaast is de hoeveelheid tegenstanders Doom-esk en lopen ze ook nog eens in een rechte lijn op je af... Ik WIL het wel een leuke game vinden, maar dat lukt nu nog niet...

Intel E8400 @ 3,6 Ghz / 4GB Corsair PC6400 / MSI P35 FR / 80GB Intel SSD mk1 / Ati HD6950 / Synology DS209 2TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerAce_NL
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Hmm jah, de single play is natuurlijk bijzaak. Dat is altijd al brak geweest bij DF games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skerekrow
idd, alleen met de echte DF1 heb ik me vermaakt aangezien het toen zwaar uniek was dat je op zulke uitgebreide landschappen kon spelen en de ai toen nog niet zo slecht was

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-mo-T
Ik heb hem gekocht en net even multiplayer gespeeld, maar wat een chaos man, niet te geloven. :( Geluid vind ik ronduit slecht, graphics zijn goed. Ik denk dat als je je eenmaal een beetje thuisvoelt in de game je er aardig wat lol mee kan beleven, maar als newbie is het bijna niet te doen.

Ik heb ook het idee dat de game vreselijk Laggy is. Iemand die misschien wat tips heeft voor goede tactieken?

By the way: Hoe kan je bekijken wat voor ping je hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skerekrow
met het geluid vind ik nix mis?

en tips, gebruik dekking veel, kijk goed om je heen en de belangrijkste eerste regel is NOOIT stil staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-mo-T
Ik vind het geluid van de wapens niet echt mooi. Maargoed.

Als ik niet stil sta kan ik al helemaal niet raken en ik ben binnen 5 seconden dood. :'(

Wat is trouwens een goed wapen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skerekrow
M249 saw en m16 zijn de beste wapens online, en lopend schieten moet je jezelf dan maar aanleren anders ben je de spreekwoordelijke zittende eend ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prism103
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 17:09
Is dit DF(1) in een nieuw jasje? Want ik zie allemaal oude df maps op de screenshots.

Als het dezelfde "feel" heeft als df dan is het echt een game om aan te schaffen, door de feeling en gameplay van de laatste games uit de df serie ben ik de games uit het oog verloren. Erg jammer dat je een goede game(serie) zo kan vernaggelen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skerekrow
zie het als een soort df1/2/lw op de J.O. engine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

* nero355 vraagt zich af : Is er een DEMO ??

Ik ben vroeger verslaafd geraakt aan Land Warrior namelijk :D

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er komt helaas geen demo beschikbaar, wel erg jammer, want dit is voor veel mensen net dat duuwtje in de rug om iets te kopen, of niet.
Als je de filmjes en screenshots eens bekijkt krijg je wel een beetje een indruk van hoe het spel precies is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerAce_NL
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

T-mo-T schreef op donderdag 28 april 2005 @ 16:51:
Ik vind het geluid van de wapens niet echt mooi. Maargoed.

Als ik niet stil sta kan ik al helemaal niet raken en ik ben binnen 5 seconden dood. :'(

Wat is trouwens een goed wapen?
Hehe, voor een beginner is dat ff wennen, vooral als je tegen veteranen speelt. Mara goed da's met elke game zo.
Met geluid is idd niks mis hoor. Stilstaan=dood
Ga anders eerst eens de singleplay spelen met zoveel mogelijk m249 rennend..

Er komt b.t.w. wél een demo, maar die zal singleplayer zijn.

[ Voor 7% gewijzigd door KillerAce_NL op 28-04-2005 21:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skerekrow
Zag hem net in de FIA server een paar STSers en KIA leden neerleggen dus komt wel goed met hem :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerAce_NL
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Een voordeel van deze game vind ik de vloeiendheid van de game. Ik weet niet wat ze ermee gedaan hebben, maar de game loopt echt véél beter als JO.
Omdat mijn Radeon kapot is, speel ik tijdelijk op een GF4MX. Op 800x600 ziet het er nog goed uit en loopt soepel, probeer dat maar eens met de JO engine.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skerekrow
Er zijn voornamelijk minder objecten en de game is geoptimaliseerd voor iets mindere systemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkoolieDie
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
_/-\o_ Goed He! _/-\o_ Eindelijk..

Eindelijk weer een DF titel zonder crap. You die you Walk.
Nog even wachten op de patch en dan wordt het weer old-school van de natuur genieten en mensen in de kop schieten op 1000+ meter.

Speel al sinds de dag dat de DF1 demo uitkwam maar was bij GI-JO afgehaakt. Leuk ook dat er altijd heel veel nederlanders speelden.

Het lijkt erop dat NOVA weer naar de gamers luistert.

:9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EquiNox
  • Niet online

EquiNox

Speed plz.

Yep, het is weer ouderwets raggen!

Vanavond ff de legale versie halen, voor de prijs hoef je het iig niet te laten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murcielago
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-10 03:55
prijs is zeker netjes, ff overwegen

PSN: djmurcielago

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-mo-T
Inderdaad, naarmate je het een uurtje of 3 gedaan hebt begint het te wennen. _/-\o_ Leuke game, ik vermaak me er de vakantie wel mee en ik hoop stiekem dat ik er verslaafd aan ga raken.

Alleen jammer dat er nog niet veel mensen zijn die het spelen, maar dat zal wel wat meer worden.

Maarja, over dat geluid; als je zelf schiet klinkt het goed, maar als er mensen in de verte schieten vind ik het raar klinken. En nog steeds heb ik vaak een laggy gevoel.. heel raar, ping kan ik ook nergens vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skerekrow
De ping wordt alleen bij de server weergegeven zodat die maatregelen kan nemen als het niet goed is. Alleen bij Delta Force Black Hawk Down is de ping ooit in beeld geweest en nog nooit is er zo geklaagd over lag. Of dat aan de netcode heeft gelegen of dat het psychisch is (ik heb er bijna nooit last van gehad, behalve als het echt aan de server lag) weet men niet.

Het spel voelt een beetje traag aan idd, maar dat komt door de Joint Ops engine, daar heb ik dat zelf ook mee namelijk.

[ Voor 15% gewijzigd door Skerekrow op 29-04-2005 12:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkoolieDie
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
De 100 meter in 5 sekonden rennen zoals in JO is er gelukkig niet bij.

Voor degenen die het nog niet wisten:
Met het mes in de hand ren je sneller (net als in DF1)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grenco
  • Laatst online: 20-10 15:51
Yes! , eindelijk weer cactussen schieten op 1500m.

Ik koop niet snel een game voor "de heb".
Maar deze screens roepen toch wat nostalgische herinderingen op.

Righty-dokey matey-bloke flap old salty sea-dog amigo skipjack jockstrap piano-tuner, let's see you balls this one up!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helix
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23:51
Geweldig :D Ik ga dit spel echt kopen.. Heb in het verleden ook wel eens matches gespeeld tegen jullie Killerace... Ik heb in DF2 heel even bij =SIT= gezeten en in LW bij TDM, f², en EV .. Vooral in TDM was het gaaf.. Alleen jammer dat LW zo uitgestorven is.. Ik heb ook nog heel even TFD gespeeld bij pm, maar daar was ik snel op uitgekeken.. Ik heb ook nog een zetje BHD gespeeld bij TDM, maar niet fanatiek. Mijn naam was Helix.. Maar goed, ik ga vandaag of morgen ff deze game halen en dan in de vakantie weer ownen :D

Voor de mensen met lag en die het nog niet wisten :P

Je moet altijd een stukje voor je target schieten, precies mikken werkt niet, je ziet wel bloed, maar in werkelijkheid is hij al verder ;)

[ Voor 7% gewijzigd door Helix op 29-04-2005 13:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerAce_NL
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Helix schreef op vrijdag 29 april 2005 @ 13:20:
Geweldig :D Ik ga dit spel echt kopen.. Heb in het verleden ook wel eens matches gespeeld tegen jullie Killerace... Ik heb in DF2 heel even bij =SIT= gezeten en in LW bij TDM, f², en EV .. Vooral in TDM was het gaaf.. Alleen jammer dat LW zo uitgestorven is.. Ik heb ook nog heel even TFD gespeeld bij pm, maar daar was ik snel op uitgekeken.. Ik heb ook nog een zetje BHD gespeeld bij TDM, maar niet fanatiek. Mijn naam was Helix.. Maar goed, ik ga vandaag of morgen ff deze game halen en dan in de vakantie weer ownen :D

Je moet altijd een stukje voor je target schieten, precies mikken werkt niet, je ziet wel bloed, maar in werkelijkheid is hij al verder ;)
DF2 en LW waren idd de échte DF tijden voor veel NL squads/clans. In die tijd is de scéne ook het meest gegroeid. Deze game geeft mij weer een beetje die feeling :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skerekrow
inderdaad, alleen zijn de eerste whiners ook al uitgekomen samen met deze game. Gister al 1 die begon te zeuren over dat er teveel saw's werden gebruikt, even later al weer 1 die begon te gillen dat iedereen cheatte B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thejoker80
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

thejoker80

leuk hè?

Helix schreef op vrijdag 29 april 2005 @ 13:20:

Haha, ik ken je niet volgens mij maar ik zit nu nog steeds bij EV voor LW :D zijn wel bijna alleen stat-squad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helix
Haha whiners zijn zielig, als ze beginnen te zeuren worden ze gewoon geownd. En Thejoker, ik zat ook niet zolang bij EV, Killerdad kent me wel :) Ik ken verder niemand meer van EV, die zijn allemaal vertrokken voor of net na mij, de rest is allemaal nieuw voor mij wat er nu bij zit dan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerAce_NL
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Ik snap alleen niet waarom Nova, nu het max aantal private gehoste spelers omlaag heeft gehaald ?
Kijk 50 man bij BHD vind ik teveel, 40 is een mooi getal. Maar waarom nu maar 32 bij DF:X ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helix
Tja das een goeie vraag, zal misschien wel zijn om lag te voorkomen. Ik vond 50 altijd wel vet, beetje in Playoffs knalle :D Scores halen van 200-15 ofzo , gewoon heerlijk..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerAce_NL
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Ik hoop b.t.w. dat DF:X ook een beetje het vergeten gametype van DF2/LW terughaalt: CTF !! En flagball was ook altijd feest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-mo-T
Zal er ooit iets gedaan worden aan de lag? Mooie update ofzo. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helix
Nee lag hoort bij DF :p Je moet er gewoon mee leren spelen, beetje ervoor mikken enzow :) In de ene server is het natuurlijk veel erger dan de ander.. Je moet er gewoon een stuk voor mikken zoals ik al zei..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerAce_NL
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Lag hoort bij online-play. Wat DF nu juist zo bijzonder maakt is zijn aparte manier om hiermee om te gaan. Natuurlijk is het ook realistischer om op afstanden, nét voor iemand uit te schieten, dat is in Real-life ook zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thejoker80
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

thejoker80

leuk hè?

Helix schreef op vrijdag 29 april 2005 @ 13:45:
Haha whiners zijn zielig, als ze beginnen te zeuren worden ze gewoon geownd. En Thejoker, ik zat ook niet zolang bij EV, Killerdad kent me wel :) Ik ken verder niemand meer van EV, die zijn allemaal vertrokken voor of net na mij, de rest is allemaal nieuw voor mij wat er nu bij zit dan..
tja, ik snap dat kd je kent, speelde zelf eerst als Mad Max, nu als Mad Mong al een jaartje of 2

LW ruled trouwens nog steeds :D

[ Voor 4% gewijzigd door thejoker80 op 29-04-2005 23:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skerekrow
thejoker80 schreef op vrijdag 29 april 2005 @ 23:30:
[...]

tja, ik snap dat kd je kent, speelde zelf eerst als Mad Max, nu als Mad Mong al een jaartje of 2

LW ruled trouwens nog steeds :D
word het nog gespeeld dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helix
Skerekrow schreef op zondag 01 mei 2005 @ 00:21:
[...]

word het nog gespeeld dan?
Ja, maar niet veel, overdag iets van 6 players in een stat server, weinig te doen man..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skerekrow
Druk is anders inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• notsonewbie
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14-05 10:12

notsonewbie

...---...---...---

Cheaten met punkbuster is toch verleden tijd?
Wel raar dat iemand met een knife op je afkomt (rechte lijn, ver na spawn protection) en die doorzeef je met een .50 maar hij knifed je toch.

Ook bekend is uploaden en ttl / mtu 'hacks' zodat je download goed is, maar je upload klote (zeker als je veel porno met kazaa-achtigen deelt op 90% upload bandbreedte :-) Oh ja en dan ook nog ff teamspeaken en je bent helemaal een ghost v.w.b. je locatie in het spel.

Cheaters zijn sukkels en loosers pur sang, jumplaggers ook trouwens.

Anyway, die lui (cheaters, zijn de ware loosers. Lijkt me niks aan, zij schieten links of rechts naast je en hen leg je zo neer, nou fun hoor.....

Ping tijd slaat ook nergens op. Mijn laptopje haalt zelfs een iets betere ping op nova maar is overall tig keer trager dan mijn main pc.

Met cheaeten bedonder je alleen jezelf, loosers......

http://tweakers.net/gallery/45440/sys | Als het in de manual staat is dat fout.... (Creative ZEN scherm perikelen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skerekrow
kijk dit snap ik nou niet. Er is nog geen cheater gesignaleerd en hoppa iemand begint er weer over. Ook al zit cheat crackdown er in, men vertrouwt niemand want niemand is te vertrouwen. Waarom niet? al mep je me dood met een kip aan touw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerAce_NL
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

notsonewbie schreef op zondag 01 mei 2005 @ 23:46:
Cheaten met punkbuster is toch verleden tijd?
Wel raar dat iemand met een knife op je afkomt (rechte lijn, ver na spawn protection) en die doorzeef je met een .50 maar hij knifed je toch.

Ook bekend is uploaden en ttl / mtu 'hacks' zodat je download goed is, maar je upload klote (zeker als je veel porno met kazaa-achtigen deelt op 90% upload bandbreedte :-) Oh ja en dan ook nog ff teamspeaken en je bent helemaal een ghost v.w.b. je locatie in het spel.

Cheaters zijn sukkels en loosers pur sang, jumplaggers ook trouwens.

Anyway, die lui (cheaters, zijn de ware loosers. Lijkt me niks aan, zij schieten links of rechts naast je en hen leg je zo neer, nou fun hoor.....

Ping tijd slaat ook nergens op. Mijn laptopje haalt zelfs een iets betere ping op nova maar is overall tig keer trager dan mijn main pc.

Met cheaeten bedonder je alleen jezelf, loosers......
Gooi niet meteen alles op cheaters, pff zeg.
Je gamed op Nova server ? Geen wonder dan, dat is überlaggy voor ons NL-ers.
Als jij op iemand schiet en hij gaat niet dood, dan is dat waarschijnlijk een Yank, die enorm ping-voordeel op jou heeft.

Wat betreft de afwezigheid van spelers:
Dat is puur Nova's schuld. Totaal geen pers-coverage op deze game. Geen goede pre-release reviews. Er gaat veel mis bij de uitlevering van de game.
Hier in NL ook, FRS heeft de game niet eens in de computer staan, terwijl de game wel op de release-lijst staat.

[ Voor 12% gewijzigd door KillerAce_NL op 02-05-2005 09:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skerekrow
schuld wil ik het niet noemen, het blijft een budget game he?

het moet alleen nog aanslaan bij het grote publiek en daarvoor ligt hij nog niet genoeg in de winkel denk ik. hij is op dit moment bij de musicstore en dynabite te krijgen geloof ik, misschien ook bij de mediamarkt maar dat weetk niet zeker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Nu online
Ik net ff gespeelt en het is echt een goed spel! Gewoon delta force 1 maar dan mooier en beter en spannender :)

Ook die Experience Points zijn een leuk detail.

Ik vind wel nog steeds dat de AI (vijanden en teamgenoten) af en toe raar doen maar daar is overheen te komen. Net ff de eerste 3 levels van de Peru campaign gespeeld.

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Pagina: 1 2 Laatste