The Idea is not to arrive at the grave, safely in a well preserved body, but to slide in sideways at 400 miles an hour screaming of pure joy
1337
Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing.
http://www.thermaflo.com/...=&SortBy=V2&NumPerPage=v4
[ Voor 44% gewijzigd door Rmg op 25-04-2005 22:43 ]

zoiets?
staat op freezinghardware.nl
And it goes BRAAAAAPP!
Van deze heb ik er nog een redelijk aantal. TS, als je interesse hebt, mail me maar.ROFLASTC schreef op maandag 25 april 2005 @ 22:46:
[afbeelding]
zoiets?
staat op freezinghardware.nl
Mess with the best, Die like the rest
There is no such thing as Society
There are 2 kinds of people: Snipers and their targets
Never run for a sniper ... you only die tired :)
Casemod: Cubeleon
Gewoon naar de elektronicawinkel (dus geen elektrowinkel als Expert), en vraag naar koellichamen voor transistoren of IC's, dat zijn dit gewoon.
Of gewoon Conrad als je niet naar buiten durft, even zoeken op de site maar als het 3 pagina's in de catalogus zijn zullen ze het wel hebben.
What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?
en BTW, ik wil je eigg eens vragen wat minder bot te zijn en me proberen te beledigen. Je bent niet grappig met zulke opmerkingen, echt niet. Ik vraag een deftige vraag waar mensen blijkbaar toch ook intresse voor hebben en dan krijg je zo'n opmerking.
En ik wil dus echt geen dure dingen en BTW opfreezinghardware:
Die dingen zijn veel te duur ervoor. Ik heb er echt veeeeeeeeeellll nodig (zeker rond de 100,vraag me niet waarvoor) en als je dan x keer 6.99 euro moet betalen .....
en nee ik heb geen BTW nummer dus ....
en ik zal zeker thermofly eens contacteren. Ik zou zeggen als er nog mensen geinteresseerd zijn mail me @ koendepauw@entity-project.be aangezien inkoopacties op tweakers verboden zijn
EDIT: Ik zou overwegen deze te kopen:
http://www.thermaflo.com/...sht.pl?Pnum=b080808b00000
omdat ze totaal niet hoog zijn en dus overal op/onder passen
[ Voor 24% gewijzigd door Entity_Razer op 26-04-2005 17:52 ]
The Idea is not to arrive at the grave, safely in a well preserved body, but to slide in sideways at 400 miles an hour screaming of pure joy
Verwijderd
Goed, wat resistor dus bedoelt is dat een goede electronica winkel deze dingetjes wel zou hebben. Helaas wordt de spoeling steeds dunner wat die winkels betreft, dus wordt het steeds moeilijker dit soort dingen te vinden (naast een hoop andere componenten).
Ik zou denk ik maar flink gaan zoeken op de internet winkels en dan maar hopen dat je ze kan vinden. Anders misschien laten bestellen bij een electronica zaak? Beetje winkel moet daar zo aan kunnen komen lijkt me.
Ik heb dus geluk met zo'n goede winkel in de buurt (nou ja, Amersfoort heeft geluk, ik woon een dorpje verder, 10km noem ik in de buurt)
www.vanhove.nl bedoelde ik met 'mijn' winkel
[ Voor 15% gewijzigd door Resistor op 27-04-2005 17:36 ]
What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?