Laat ik eens eventjes mijn verlang lijstje doornemen danVerwijderd schreef op zaterdag 23 april 2005 @ 14:56:
Ja hij heeft nu ook al een vett systeem een p4 3.2 met 6800Ultra en corsair twinx geheugen.
Maar hij wil nog vettere pc.
Ik moet alleen maar voor hem alles uitzoeken.
wat het kost boeit hem echt geen FUCK.
Dus ik zit nu te denken gewoon die fx55 met die 6800's en dan later als amd met dual core uitkomt dan die er in IPV de fx55
P4 3.2Ghz vormt in zijn huidige systeem de bottleneck. Denk ik.....
Ik raad aan,
Athlon 64 FX-55
4GB PC3200 (dat van kingston klonk zeer goed)
Dual 6800 Ultras 256MB
Kwa mobo heb ik er niet zoveel verstand van. Ik kijk zelf altijd naar de features van een bord ipv de snelheid. Ook OC baarheid vind ik meestal wel leuk om te hebben (ik ben redelijk fan van MSI plankjes)
Ik zou zelf dan liever dual 6800GTs halen en die later OCen, er zit slechts een klein prestatie verschil tussen 6800Gt en 6800ultra in SLI. Maar het scheelt toch al snel een hele berg duiten.
Wat hij trouwens vraagt is gewoon belachelijk. het duurste van het duurste heeft echt een hele lage prijs/snelheid vehouding. Je kan beter daar net ietsje onder gaan zitten en dan bv. later die processor upgraden. Welke spellen speelt hij trouwens als hij met zen huidige systeem nog niet tevreden is?