Test je geheugen eens met Windiag van Microsoft. Ik neem aan dat je gehuegen in de BIOS op auto/by SPD staat.
Test het geheugen ook eens in een andere computer voor alle zekerheid. Het lijkt of het geheugen te zijn, de geheugencontroller van het mobo of geheugen en mobo werken niet lekker samen (staat het geheugen op de compatabiliteits lijst van je mobo?).
ik heb het geheugen in een andere systeem getest met zelfde moederbord en een amd 64 3000+ ook is mijn cpu al vervangen geweest
Als het daarin wel fuctioneerde en bij een geheugentest geen fouten gaf dan is het geheugen in orde.Spacejam schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 16:37:
ik heb het geheugen in een andere systeem getest met zelfde moederbord en een amd 64 3000+ ook is mijn cpu al vervangen geweest
Ik ben het overzicht een beetje kwijt van wat je allemaal al gedaan hebt maar ik vermoed dat je alles al gedaaan hebt wat verwacht mag worden. In het weekend opperde je de mogelijkheid het moederbord te kunnen inleveren bij zijn leverancier. Aangezien je alles zo'n beetje al gedaan hebt dan ie dat een duidelijk teken dat er hoogstwaarschijnlijk iets met je mobo mis is. Tijd voor een nieuwe zou ik zeggen.
ja ik wacht nog eventjes af want nou heb ik al een hele dag geen bsod meer gehad. als ik nou weer bsod's krijg dan gaat het moederbord terug
[ Voor 28% gewijzigd door Avvd op 22-06-2005 20:06 ]
volgens mij is het moederbord gewoon super gaar. want onboard geluid doet het nog maar half. usb controller zegt iedere keer dat er een onbekend usb apparaat aanhangt. en ik heb weer gewoon bsod's
Spacejam schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 20:06:
ja ik wacht nog eventjes af want nou heb ik al een hele dag geen bsod meer gehad. als ik nou weer bsod's krijg dan gaat het moederbord terug
Afspraak = afspraak. Tijd om je moederbord terug te sturen lijkt mij.Spacejam schreef op donderdag 23 juni 2005 @ 20:40:
volgens mij is het moederbord gewoon super gaar. want onboard geluid doet het nog maar half. usb controller zegt iedere keer dat er een onbekend usb apparaat aanhangt. en ik heb weer gewoon bsod's
[ Voor 25% gewijzigd door EricJH op 24-06-2005 03:12 ]
Verwijderd
heb je al eens gekeken of je de laatste versie hebt van S-ata raid driver van sillicon?
daar heb ik dus volgens mij een probleem in zitten.. na 5 minuten springt ie bij mij op blauw. en reset... probeer je systeem maar eens aan te passen in die 5 minuten als het softwarematig is...
daar heb ik dus volgens mij een probleem in zitten.. na 5 minuten springt ie bij mij op blauw. en reset... probeer je systeem maar eens aan te passen in die 5 minuten als het softwarematig is...
ik heb verschillende raid dirvers geprobeerd. ik heb vandaag pas mijn nieuwe mobo gehad omdat ik heel de week niet thuis was. dus in de loop van de week laat ik nog wel wat nieuwe horen of het prbleem nu is opgelost